hmm... monta päivää tässä tuuminut, onko mahdotonta löytää poika joka olisi suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse ja olisi tarpeeksi kypsä... olisi raitis eikä polttaisi tai käyttäisi mitään... olisi kiltti luotettava ja järkevä... ja miettisi "filosofisia" asioita... ei siis mitään täysin nörttejä asioita vain aivan tavallisia asioita ja uskaltaisi kyseinalaistaa asioita ja yleensäkkin olemassaoloa... miettivätkö poitsut tälläisiä asioita...? jos tälläisiä löytyy, missä lie viettävät aikaansa... leffassa??? itse tunnustaudun lehva friikiksi :P
ihunaa syksyn alkua kaikille ;D
mahdotonta?
3
271
Vastaukset
- tugherol
Olen itse tyttö, mutta uskallan väittää, että on paljon paljon ajattelevaisia ja ihania ja kypsiä poikia.
Missä itse vietät vapaa-aikaasi?Mene paikkoihin, mitkä sinua kiinnostavat aidosti. Sieltä löytyy sitten tod.näk. joku samanhenkinen..
Lykkyä..Minkä ikäinen muuten olet?Mietin tuota kypsyys-juttua... - juu ei
Mun jätkä on ainakin tällanen, ehkä mulla on vähän puolueellinen näkökulma, mutta kuitenkin. Harrastuksesta se jäi tohon vierelle eikä toivottavasti lähde.
Ehkä toi ekstentiaalisuuden pohtiminen on jääny vähän vähemmälle, mutta muuten on mietitty kaikkea maasta plutoon:)
Jatka etsimistä, kyllä se sieltä vastaan kävelee. - Ihsoy
... muttei valttamatta samanlaisia tyttoja. Useimmiten heita, eli meita, loytaa omista oloista tai hyvien kavereiden seurasta. Tallaiset pojat eivat hengaa porukoissa, bailaa tai tee muita hurjuuksia.
Meidanlaisilla on se ongelma, etta vaikka olisimme monien mielesta ihannekumppaneita, niin nykymaailmassa jonkun toisen voi loytaa vain tuttujen kautta, ja voi vaan tutustua kavereiden kavereihin ja naapureihin tms.
Eli ongelma on se etta nama ihmiset eivat vieta aikaansa porukoissa, eivatka nain tutustu tyttoihin, jolloin tytotkaan eivat loyda heita.
Toisaalta taas uskon etta minunlaista tyttoa ei valttamatta loytyisi tallaisten porukoiden kautta, vaan hekin ovat vain hyvien kavereidensa kanssa ja kaukana piireista, jolloin heita ei voi helposti loytaa.
Doesn't sound too logical, eh? That is because I suck at writing finnish.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593