mol.fi

hallitusmestari

uusi nettisivuston rakentaja mol.fi sivuille.
kokeilkaa kuinka perseestä nykyinen hakusysteemi on ! kataisen ja urpiaisen keksintöjä ettei kukaan enää ikinä tekis yhtään töitä.!

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Juu ne on ihan käsittämättömän paskat

    • reeta5

      Ei voi uskoa kuina saadaan jotan noin täyttä törkyä aikaan ja se on tullut varmasti maksaamaan maltaita. Olisi kiva tietää kuka ministerin sisaren, kaverin tädin,
      kummipojan, väli isän tytär on saanut suuret rahat tästä isosta P,stä.
      Ei sitten enään tarvitse töitä hkea näiltä sivulta.
      Lehti on jo eilistä päivää, on sitten kai oltava ja ihmeteltävä, ei muu auta.

    • pöhpöh68698

      Ainut oikeastaan vika tuossa on, ettei työpaikkoja luetella enää aloittain vaan kaikki on sekaisin. Ja yleensäkin nuo "lisää hakutekijöitä" sais olla ihan automaattisesti esillä.

      • pahastipettynyt

        minun koneeni näyttää 25 ensimmäistä työpaikkaa, ei vaihda sivua seuraaviin eikä avaa työpaikan tietoja.


      • kapu7
        pahastipettynyt kirjoitti:

        minun koneeni näyttää 25 ensimmäistä työpaikkaa, ei vaihda sivua seuraaviin eikä avaa työpaikan tietoja.

        Näyttää, ettei varsinais-suomessa ole yhtään avointa paikkaa. Tämä ratkaisee varmaan monta ongelmaa, nimittäin jos et osaa tehdä hakemusta, Risikon mallin mukaan korvaus pois! Aivan höpö haku!


      • Tarkista alareuna
        pahastipettynyt kirjoitti:

        minun koneeni näyttää 25 ensimmäistä työpaikkaa, ei vaihda sivua seuraaviin eikä avaa työpaikan tietoja.

        "minun koneeni näyttää 25 ensimmäistä työpaikkaa, ei vaihda sivua seuraaviin eikä avaa työpaikan tietoja. "

        Laita siitä 200 viestiä kerralla näkymään tms.


      • Lopulta jotain auki
        kapu7 kirjoitti:

        Näyttää, ettei varsinais-suomessa ole yhtään avointa paikkaa. Tämä ratkaisee varmaan monta ongelmaa, nimittäin jos et osaa tehdä hakemusta, Risikon mallin mukaan korvaus pois! Aivan höpö haku!

        "Näyttää, ettei varsinais-suomessa ole yhtään avointa paikkaa. Tämä ratkaisee varmaan monta ongelmaa, nimittäin jos et osaa tehdä hakemusta, Risikon mallin mukaan korvaus pois! Aivan höpö haku! "

        Klikkaile niitä kysymysmerkkejä. Joku osio näkyy ainoastaan, jos muita ei ole ensin avannut.

        Huonoa on ainakin se, ettei entinen perus-hakuvalikkon heti löydy.


    • MäolenTyötön

      Ihanaa (....), kun muutkin on tän huomannu....Itekseni oon motkottanu ja miettiny, että keino se oli tuokin, jotta voisi todeta "jooo-oo, työpaikkoja on vaikka kuinka, mutta ei hakijoita" Jokaiseen hakemaani paikkaan on ollut 250-300 hakijaa, tolla mallilla tietysti vois löytää ne, johon ei ole ainuttakaan.....
      Törkeää paskaa ihan oikeesti ja kukaan ei tod. ole tuota ilmaiseksi tehnyt, tuota "uudistusta" - onko kysytty käyttäjiltä, mikä vika oli vanhassa?

    • Oonvihainen

      Nyt KAIKKI LAITTAMAAN PALAUTETTA sivulla oleva Palaute nappulan kautta. Miten ne on edes saaneet aikaiseksi noin kammottavat sivut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe