tollanenhan teatteri-harrastus porissa on kun Monikasvot... jos oikeen muistan... jos joku on ollut siellä, tai tietää jonkun jonka on, ym. ni pliiiiiiis, kertokaa sen toiminnasta ym. kaikkee mahdollista!
PORI:MONIKASVOT
hmm
3
775
Vastaukset
- pee
Moro,
enpä tiedä minäkään kummempia Monikasvoista, muuta kun että ilmeisesti kyseessä on työväenopiston näytelmäpiiri. Kyselehän työviksestä! - nava
Kannattaa tulla ihan rohkeasti itse katsomaan 9.9 työvän opisto auditorioon. Ei siellä ketään ole purtu.
- Monikasvolainen
Itse olen tälläkin hetkellä Monikasvojen toiminnassa mukana... Ei siellä sen kummempaa tehdä kuin näytellään ja nauretaan... Tervetuloa mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293