Itselläni on sukupuolielin herpes... Laittakaas kaikki jotka myöntävät potevan samaa tautia niin jotain tietoo tänne niin tiedän etten ole yksin tässä suuressa maailmassa
Kuinka yleinen sp. herpes on?
6
1393
Vastaukset
- alien
Tutkimusten mukaan 40-vuotiaista naisista 20-25 %:lla on sukuelin herpes mutta vain pieni osa heistä tietää sairastavansa tautia.Usein herpes on oireeton tai sitten oireet sekoitetaan johonkin toiseen tautiin esim. hiivainfektioon.
Tälläkin palstalla monet naiset valittavat "sitkeää hiivaa" johon ei mitkään hiivalääkkeet tunnu auttavan ja kyse saattaakin olla herpeksestä.Joten et ole kovin yksin mutta kohtalotovereita voi olla vaikea löytää.- n33
se on. Ja niin on monella tuntemalla ystävällänikin, tutuilla. Ja aivan varmasti se on myös monella niistä jotka eivät sitä tiedä edes kantavan, koska eivät oireile, tai oireet ovat kuin hiivassa. Sitkeää hiivaa; niin minäkin luulin. Kun sain oikeat lääkkeet, niin paranihan se "hiivakin". Joten et todellakaan yksin ole.
Voisi varmastikin sanoa että se on pian 50%:lla suomalaisista jotka ovat seksuaalisesti aktiivisessa iässä. Tuntuu ettei sitä voi välttää muuten kuin olemalla selibaatissa, pitäytyä koko elämän yhden ja ainoan kanssa, tai harrastamalla estoista seksiä (ilman suuseksiä). - apuva
n33 kirjoitti:
se on. Ja niin on monella tuntemalla ystävällänikin, tutuilla. Ja aivan varmasti se on myös monella niistä jotka eivät sitä tiedä edes kantavan, koska eivät oireile, tai oireet ovat kuin hiivassa. Sitkeää hiivaa; niin minäkin luulin. Kun sain oikeat lääkkeet, niin paranihan se "hiivakin". Joten et todellakaan yksin ole.
Voisi varmastikin sanoa että se on pian 50%:lla suomalaisista jotka ovat seksuaalisesti aktiivisessa iässä. Tuntuu ettei sitä voi välttää muuten kuin olemalla selibaatissa, pitäytyä koko elämän yhden ja ainoan kanssa, tai harrastamalla estoista seksiä (ilman suuseksiä).harrastaa eikä tarvi olla mitään estoja. suuseksissäkin on hyvä käyttää kumia välissä, ellei sit ole ihan satavarma kumppanista. mutta ikinä ei voi tietää totuutta toisesta.. anyway.. kumi vain mukaan suuseksiinkin. esim. naisille voi laittaa sellaisen tuorekelmun tai vaikka leikata kondomi kahtia ja levittää se. ehkä on tunnelman latistaja, mutta toisaalta jos sillä välttää taudit, on kai turha kyseenalaistaa kumpi vaihtoehto on parempi.. vai? se vasta estoista on jos ei voi suuseksiä harrastaa kumin kanssa;)
- APUA!
apuva kirjoitti:
harrastaa eikä tarvi olla mitään estoja. suuseksissäkin on hyvä käyttää kumia välissä, ellei sit ole ihan satavarma kumppanista. mutta ikinä ei voi tietää totuutta toisesta.. anyway.. kumi vain mukaan suuseksiinkin. esim. naisille voi laittaa sellaisen tuorekelmun tai vaikka leikata kondomi kahtia ja levittää se. ehkä on tunnelman latistaja, mutta toisaalta jos sillä välttää taudit, on kai turha kyseenalaistaa kumpi vaihtoehto on parempi.. vai? se vasta estoista on jos ei voi suuseksiä harrastaa kumin kanssa;)
Mulle ilmestyi kutiavia ja lopulta kirveltäviä rakkuloita joista pyyhkiessä saattoi tulla verta.. Keski vaiheella ne "turposivat" häpyhuulilla.. n.3 viikon kuluttua hävisivät.
Huomenna pakko mennä lekurille.
Melkein itku pääsee. Sain sen juuri kaverilta kenen kanssa seurustelin 2kk nyt tässä, mut erosin.
Sitä ennen surustelin elämäni rakkauden kanssa reilut 4 vuotta ja nyt koitamme palata yhteen ja pelottaa ilmoittaa asiasta hänelle, kun häntä muutenkin puistattaa ajatus että olen jonkun toisen kanssa ollu!
tuntuu pahalta kertoa.. En ole seksiä hänen kanssa harrastanut edes kumin kanssa.
Voimmeko enää harrastaa suojaamatonta seksiä?? - herpes
APUA! kirjoitti:
Mulle ilmestyi kutiavia ja lopulta kirveltäviä rakkuloita joista pyyhkiessä saattoi tulla verta.. Keski vaiheella ne "turposivat" häpyhuulilla.. n.3 viikon kuluttua hävisivät.
Huomenna pakko mennä lekurille.
Melkein itku pääsee. Sain sen juuri kaverilta kenen kanssa seurustelin 2kk nyt tässä, mut erosin.
Sitä ennen surustelin elämäni rakkauden kanssa reilut 4 vuotta ja nyt koitamme palata yhteen ja pelottaa ilmoittaa asiasta hänelle, kun häntä muutenkin puistattaa ajatus että olen jonkun toisen kanssa ollu!
tuntuu pahalta kertoa.. En ole seksiä hänen kanssa harrastanut edes kumin kanssa.
Voimmeko enää harrastaa suojaamatonta seksiä??itse sain tartunnan muutama vuosi sitten ja ensimmainen kerta on aina kivuliain ja hankalin. herpeksen kanssa on kuitenkin vain opittava elamaan, silla kannat virustasi elimistossasi loppuelamasi. ei kuitenkaan syyta huoleen, se tarttuu ainoastaan siina vaiheessa, kun rakkula/rakkulat ovat artyneet ja erittavat nestetta jne.
itsellani herpes puhkeaa nykyaan ainoastaan silloin, kun olen erittain stressaantunut, ja hoidan sita huuliherpeksen hoitoon tarkoitetuilla tuotteilla (ne auttavat rakkuloiden kuivaamisessa ja haviamisessa). Seksia voit harrastaa ilman tartunta vaaraa, kun rakkulat eivat ole 'vuoto'-vaiheessa.
Kyseessa ei siis ole maailmanloppu vaikka herpeksen olisitkin saanut ja meita on yllattavan monia, jotka aika ajoin potevan saman ongelman kanssa. Ei siis syyta huoleen! - Henni
herpes kirjoitti:
itse sain tartunnan muutama vuosi sitten ja ensimmainen kerta on aina kivuliain ja hankalin. herpeksen kanssa on kuitenkin vain opittava elamaan, silla kannat virustasi elimistossasi loppuelamasi. ei kuitenkaan syyta huoleen, se tarttuu ainoastaan siina vaiheessa, kun rakkula/rakkulat ovat artyneet ja erittavat nestetta jne.
itsellani herpes puhkeaa nykyaan ainoastaan silloin, kun olen erittain stressaantunut, ja hoidan sita huuliherpeksen hoitoon tarkoitetuilla tuotteilla (ne auttavat rakkuloiden kuivaamisessa ja haviamisessa). Seksia voit harrastaa ilman tartunta vaaraa, kun rakkulat eivat ole 'vuoto'-vaiheessa.
Kyseessa ei siis ole maailmanloppu vaikka herpeksen olisitkin saanut ja meita on yllattavan monia, jotka aika ajoin potevan saman ongelman kanssa. Ei siis syyta huoleen!Itse asiassa herpesvirusta voi erittyä myös silloin kun mitään oireita ei ole.Tämä on todettu jo ajat sitten mutta eipä tämä tieto ole kantautunut kaikkien korviin.Juuri tähän perustuu herpeksen yleisyys;tuskin neljäsosa naisista on harrastanut seksiä miehen kanssa jolla on jotain vuotavia rakkuloita kullissa.
Joten kortsua kehiin (eikä sekään aina suojaa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030