Olen aina rakastanut seksiä yli kaiken, nauttinut siitä ja harrastanut sitä paljon ja laadulla...siis ennen. Mutta nyt vähän aikaa sitten n. 3kk sitten aloin seurustella uuden miehen kanssa...JA SE EI ENÄÄ ONNISTU!... Olen tosi rakastunut tähän mieheen, pidän hänestä, viihdyn hänen seurassaan ja haluan tulevaisuuden hänen kanssaan, sitten aikanaan jos lapsia tulisi, niin hänestä tulisi maailman paras isä ja paras aviomies minulle, mutta EN VOI ELÄÄ ILMAN SEKSIÄ...
En sitten tiedä, että edettiinkö me liian nopeasti, koska me yritettiin jo ensimmäisen kerran nähdessämme (siis ollaan tunnettu jo kauan, mutta ekan kerran, kun "ihastuttiin" toisiimme)rakastella hänen jäätyä yöksi...se ei onnistunut silloin, eikä ole onnistunut kertaakaan sen jälkeen...Hän tyydyttää minua sormillaan, mutta en enää halua sitä, olen kyllästynyt siihen etten saa sisääni muuta kuin sormet... ja totta helvetissä olen yrittänyt, en ole mikään lahna, joka makaa jalat levällään ja odottaa että mies panee...mä olen yrittänyt.
Edellisen poikaystävän kanssa meillä oli todella aktiivinen seksi elämä, montakin kertaa päivässä, ei tietenkään aina, mutta usein...
Nyt on sitten tullut minulle sellainen juttu, että kun ei ole onnistunut, niin en jaksa enää edes yrittää, mielummin annan muutaman pusun ja alan nukkumaan...ei vaan kiinnosta enää yrittää, kun tiedän mitä saan.
Olen yrittänyt puhua tästä, mutta mies saa aina puheen käännettyä pois tai sitten se vaan silittää päätä tai tuhahtaa...tää asia ei vaivaa sitä lainkaan, tai ainakaan se ei anna sen näkyä, jos vaivaa...
Mä tarviin seksiä, haluan naimisiin tämän miehen kanssa, mutten voi olla ilman sitä ja mulla alkaa olla keinot vähissä, en tiedä kuinka sen voisi korjata...
Olen kyllä huomannut että aluksi sillä joskus seisookin, kun halaillaan ja suudellaan ja sen sellaista, mutta kun housut otetaan pois, niin lerpahtaa...edes suihinotto ei tuottanut pidempää tulosta. Tää on niinkun sellanen oravanpyörä, kun ei oo onnistunut niin ei onnistu ja mä alan väsyä tilanteseen ja uskoisin, että vaikkei mies anna näkyä, että vaivaa häntäkin, niin uskoisin, että kyllä hänkin tätä miettii...
Antakaa minulle vinkkejä, miten voisin omalta osaltani auttaa asiassa, haluan rakastella juuri tämän miehen kanssa. Voisin koska vaan mennä harrastamaan exäni kanssa seksiä, hyvää seksiä, mutta en halua ketään muita kuin juuri tätä omaa rakastani.
Mietin toki usein myös sitä, että onko minussa jokin asia, joka tekee miestä haluttomaksi, kaikki ei välttämättä pidä posliinista tms. ??
Seksi ei tietenkään ole tärkein asia suhteessa, (entinen suhteeni oli pelkkää seksiä, eikä siihen kuulunut rakkautta)mutta se on osa toimivaa suhdetta ja kuuluu rakkauteen. En halua muita miehiä, haluan vain edes kerran elämässäni rakastella...mieheni kanssa. Auttaakaa mua ja miestäni siis myös... :(
Mitä mitä mitä...???
7
2431
Vastaukset
- Annika
Taitaapa niin, että olet jotenkin luotaan työntävän oloinen niin fyysisesti, kuin henkisestikin. Tästä syystä tuo miesystäväsi ei pääse oikeeseen fiilikseen kanssasi ja hän ei saa väkisin seksivaihdessa kanssasi päälle. Ja kyllä sun pitää ajatella sitä miestäkin, älä ole itsekäs ja ajattele vain omaa tyydytystäsi.
- ei jymmärrä...
Niin ajattelenkin. Mä olen yrittänyt keskustella aiheesta, mutta niinkuin sanoin jo aiemmin, hän käntää keskutelun toisaalle tms. ei halua puhua. Olen kysynyt, että mitä hän haluaa minun tekevän, kuinka voin hyväillä ja tyydyttää häntä, mutta ei vaan saa kerrotuksi... eli, kyllä mä miestänikin ajattelen...ihan yhtä paljon ja haluisin puhua tästä, mutta kun ei...
- jussipussi
ei jymmärrä... kirjoitti:
Niin ajattelenkin. Mä olen yrittänyt keskustella aiheesta, mutta niinkuin sanoin jo aiemmin, hän käntää keskutelun toisaalle tms. ei halua puhua. Olen kysynyt, että mitä hän haluaa minun tekevän, kuinka voin hyväillä ja tyydyttää häntä, mutta ei vaan saa kerrotuksi... eli, kyllä mä miestänikin ajattelen...ihan yhtä paljon ja haluisin puhua tästä, mutta kun ei...
Onko miehesi kuullut lääkäreistä, homma hoituisi luultavasti yhdellä lääkärikäynnillä.Tuosta tulee helposti kierre joka johtaa siihen että ei onnistu sitäkään vähää kuin ennen.Älä kuitenkaan painosta, mutta ei sinun tietysti loputtomiin tarvitse ymmärtää.Puhuminen on miehelle hieman vaikeampaa, yritä nyt kuitenkin vielä.
- Aino
Minulla oli mieheni kanssa hieman samanlainen tilanne jokin aika sitten, hänellä ei vaan toiminut vaikka tein mitä. Otin asian varovasti puheeksi, hieman asian vierestä ehdotellen ja hän alkoikin avautumaan minulle. 30 aviolittovuotemme aikana hän ei koskaan aiemmin edes vihjaillut omista haaveistaan, mutta nyt alkoi niistäkin puhumaan. Kävin ostamassa hiukan provosoivampia alusasuja, menimme aiemmin sänkyyn illalla ja mieheni tilasi joitain tabletteja (joita ei kehdannut minulle näyttää, mutta mitäs sitten), ja aloimme toteuttamaan mieheni fantasioita. Nyt seksielämämme taas luistaa, eli kehoittaisin sinuakin juttelemaan varovaisesti miehesi kanssa ja toimimaan hänen ehdoillaan. Olen ainakin nyt oppinut sen että jos haluan jotain tapahtuvaksi niin minun pitää sitä hieman ehdotella, kyllä se sitten tapahtuukin.
- vaihtoehto
on monelle miehelle pieni kuolema. Mutta on hoidettavissa ilman lääkitystäkin.Ole huoleti kun rakkautta tuntuu olevan välillänne niin kokeile vielä ehdottaa miehellesi kuntoutusta ilman lääkitystä. Liian innokkaasti yrittäminen vaan pahentaa asiaa joten välttäkää sitä. Ota yhteyttä minun emailiin niin kerron vaihtoehdosta lisää.
[email protected] - Reiska
On aivan selvä, että asia vaivaa miestäsikin. Puhuminen ja tilanteen tunnustaminen vaan on vaikeaa. Tossa voi olla ihan semmonen homma, että kun olette tunteneet jo aiemmin, saattaa olla aika vieras ajatus miehelle ryhtyä sitten rakastajaksi. Vempele saattaa siitä säikähtää, vaikka mies ei sitä tunnustakaan.
Pidä pieni tauko, jolloin ei edes yritetä eikä puhutakaan siitä. Osoita kuitenkin kiintymystä jatkuvasti koskettelemalla (ei kuitenkaan sieltä), suukottelemalla ja kehumalla miestäsi. Älä mene nukkumaan ilman kiihkeähköjä suudelmia ja hyvänyöntoivotuksia. Tällöin mies kokee, että hyväksyt hänet ihmisenä riippumatta siitä, mitä hänellä on jalkovälissään.
Sitten jonkin ajan kuluttua otat asian varovasti puheeksi. Jatka kiintymyksen osoituksia tällöinkin. Kerro että rakastat häntä, pidät hänestä, viihdyt jne... kaikki kehut peliin, mutta että tämä asia vaivaa sinua todella ja että miehelläsi on myös oikeus tietää tämä. Rehellisyys kannattaa. Ja sitten keskustelun lopuksi vielä kehut häntä uudelleen. Sulla on oikeus keskustella tästä, voit sen hänelle lempeästi ja määrätietoisesti myös kertoa.
Kun olette päässeet johonkin ratkaisuun, jolla tilannetta yritätte kohentaa, kokeikaa sitä kiireettä ja pakottomasti. Ehkä on samantien syytä keksiä useita keinoja, jotta jos ensimmäinen ei toimi, voitte heti siirtyä kokeilemaan vaihtoehtoa 2. jne.
Edelleen pidä huolta kiintymyksenosoituksista ja rohkaise myös miestäsi niihin! Ilman rakkaudentäyteistä ilmapiiriä on tuloksia turha odottaa.- emmi
minulla on saman suuntaisia kokemuksia paristakin suhteesta. Alkuun molemmissa suhteissa rakasteleminen oli vaikeaa. Miehellä seisoi kyllä, mutta heti sisälle päästyä erektio katosi. Turhautuminen oli lähellä ja kyllästyttikin koko touhu.Keskustelu aiheesta auttoi..miehiä aktiivinen nainen saattaa pelottaa, myös voimakkaat tunteet vaikuttavat. Jos rakastaa toista paljon, voi kynnys yhdynnästä kasvaa, koska siltä odotetaan, ehkä molemmin puolin liikaa..Kun se sitten kerran onnistuu, niin siitä se sitten alkaa..Luulen, että vika on vain korvien välissä ja puhuminen on ensimmäinen ensiapu..Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623