Kokkolan kaupungintalolla oli suruliputus, kuka on kuollut tai kenen muistoksi ?
Kuka kuollut
9
5909
Vastaukset
- Eikai salaisuus
Jos kerran liputetaan niin eihän se mikään salaisuus ole. . . .
- TOSIrealisti Kokkola
No entä sitten, että liputetaan, vai pelkäätkö, että huomenna liputetaan sinulle. Ei millään pahalla, mutta kait ihmisellä pitää olla muutakin seurattavaa kuin puolitangossa olevat liput.
Äitini nukkui pois pari vuotta sitten hymyillen 93 vuotiaana ja hän ei koskaan välittänyt naapureiden tekemisistä kuin että oli aina tarvittaessa auttamassa.
Äitini, aina punaposkinen nauraja luki pienenkin tekstin lehdistä ja jopa reseptien "mikrokirjoituksen" viimeiseen saakka sujuvasti ilman silmälaseja...
- Pidä äitiys
Minä luen suurella kiinnostuksella kuolinilmoitukset ja kyselyn puolitangossa olevat liput. Mua ei paskaaaakaaan kiinnosta sun läskiposki matojen syömä äiti.
- TOSIrealisti Kokkola
No no. Nyt menit liian pitkälle. Kuka sinä olet, jotta voin tulla tervehtimään. Olen sentään vapaaehtoinen vanhusten- ja ystävätoiminnassa mukana ollut, ja hyvin pidetty henkilö jo useita vuosia. Joten taidat olla niitä häirikköpaskiaisia joita riittää joka lähtöön...
Joten lopeta heti tuo naurettavan sairas kommentointisi.
Tuliko selväksi? Tulihan!
- Tuliko selväksi
Tiedän että olet juuri se vanhustentyössä ollut narsisti josta useimmat ovat kärsineet työpaikkakiusaajana. Joten häivy.
- Rollaattori Pave
Kokkolan naapurikunnankin kunnatalolla oli suruliputus. Ei kuulu Kokkolaan muutenkuin sote-alueelta.
- Kiitos tiedosta
Aikaa, eli saattoi olla joku vahojen kuntien ,Kälviällä Lohtaja, ullavalta työntekijöitä. Siis kokkolan kaupungin mutta työpaikka muualla. Ok
- Realistin muijaa
painettiin asekoulun vessassa.Se myös hakkaa äijäänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867