niin luuletko että mikään muuttuisi
vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin
J
Jos tapaisimme uudelleen?
70
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä mä oon miettinyt. Et joo vakavalla naamalla varmaan mentäis, niin ku ois sota kyseessä.
- Anonyymi
Mut eikös usein vakavuus ala naurattaa ?
:-)
;-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eikös usein vakavuus ala naurattaa ?
:-)
;-DEi voi alkaa nauraa, kun näin vakava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi alkaa nauraa, kun näin vakava paikka.
Dead serious ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dead serious ?
Joono semmonen se mies on. Dead serious.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joono semmonen se mies on. Dead serious.
Eikö sil oo huumorintajua yhtään, edes huonoa. Miten sellaista kaipaa jonka kanssa ei tule iloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sil oo huumorintajua yhtään, edes huonoa. Miten sellaista kaipaa jonka kanssa ei tule iloa?
Oon mä vilahduksia nähnyt ilosta.
- Anonyymi
Sivusta, meillä on asiat jo puheissa, joten kommunikointi yhteys olemassa? Uskallanko jo paremmin lukea toisen käyttäytymistä ja sen pohjalta olla rohkeampi puheissa seuraavaan kohtaamiseen? Haluaisin kokea, että toinen ajattelee samoin meistä?
- Anonyymi
Katellaan helluntain jälkeen. 😉
- Anonyymi
Suomalainen sananlasku: "Jos ei ole heilaa helluntaina niin ei ole koko kesänä"/ sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen sananlasku: "Jos ei ole heilaa helluntaina niin ei ole koko kesänä"/ sivusta
Hellareissa, nykykäännöksen myötä.
- Anonyymi
Niin minä oletinkin.
- Anonyymi
Ite ainakin helluntaina kaukana täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta nykypäivänä enempi lopussa, ettei ole silloin joulunakaan saati uutena vuotena eli koko seuraavana vuotena (2026)?
- Anonyymi
Kaikki on jo muuttunut.
- Anonyymi
Niin kauan kuin ihmiset ovat samat samoine ongelmineen, ajatusmalleineen, tarpeineen, traumoineen, uskomuksineen ja käytösmalleineen niin lopputuloskaan ei voi olla erilainen.
- Anonyymi
Etkö usko siihen, että ihmiset voivat kasvaa ja kehittyä? Kaikki toki eivät siihen halua panostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö usko siihen, että ihmiset voivat kasvaa ja kehittyä? Kaikki toki eivät siihen halua panostaa.
Uskon että voi mutta sellaiset prosessit vievät aikaa. Vasta kun asiat on työstetty voi toimia mutta siihen saakka samat ongelmat toistuvat ja voivat pilata koko jutun ennen kun pääsee maaliin.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö tämäntyyppisiä profiilintynkiä muista esim tämän keskustelupalstan avulla?
- Anonyymi
Se riippuu siitä mitä osapuolet haluavat ja ovat valmiita tekemään. Ehkä molemmat ovat pohtineet tilannetta tykönään ja jos molemmilla on halua pyrkiä kohti toisenlaista lopputulosta tällä kertaa, niin sinne todennäköisesti sitten myös päädytään.
- Anonyymi
Kaikki alkaa itsestä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alkaa itsestä .
Mutta yksin kukaan ei rakenna mitään rakkaudessa.
- Anonyymi
En tiedä, et halunnut kokeilla?
M- Anonyymi
Yks M ei halunnut kokeilla vaikka useasti pyysin .... :_(
- Anonyymi
Ei toistu historia.aletaan elämään yhdessä eteenpäin tätä elämää. Mennään kihloihin ja naimisiin,sekä jos luoja suo,ni saadaan lapsia❤️
- Anonyymi
olisitpa hän, sanattomaksi laittaisi
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisitpa hän, sanattomaksi laittaisi
<3❤️
😘
- Anonyymi
Riippuu siitä, kuka J olet ja kenelle kirjoitat.
- Anonyymi
Vkh: yrittäisin olla rohkeampi.
- Anonyymi
Virhe on aina sama vaikka tapoja muuttaskin jos lopputulos on siltikin sama
- Anonyymi
Negatiivisiä ihmisiä palsta täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Negatiivisiä ihmisiä palsta täynnä.
Samaa mieltä
- Anonyymi
En halua nähdä sinua enää, jos et nähnyt tätä minussa.
- Anonyymi
Vaikee sanoa kun en tiedä kuka olet,
ja koska ollaan tavattu edes ja missä. - Anonyymi
Olen hyvin vihainen ja järkyttynyt. Ja nyt vältän sinua. Joten mikään ei toimi.
- Anonyymi
Todella dramaattista. Mitenköhän tästä lukijat nyt selviää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin Jille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin Jille.
Muutkin lukee tätä ketjua kuin aloittaja, Einstein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lue.
Älä määräile.
- Anonyymi
Nii mä vähän luulen kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mä vähän luulen kans.
Jos tulet koskaan lähelleni, en peittele vihaani 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulet koskaan lähelleni, en peittele vihaani 😡
Miten ajattelit näyttää sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit näyttää sen?
Keskustelussa ei oo ”ystävällistä muodollisuutta”. Muuten en edes tervehdi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä määräile.
Määrään antamaan mahdollisuuden mulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, aloittajasetä nimikirjaimestaan (hohoijaa) riippumatta on kynäillyt itselleen näitä one size fits all- kommentteja, oi opetuslapsi. Sitä en tiiä kenen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä reesut huamattu, että jokin sisäinen tarve on tulla reflektoimaan tätä palstaäijän monologia ja etsiä joku kommentti mihin takertua ku kärpänen paperiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä reesut huamattu, että jokin sisäinen tarve on tulla reflektoimaan tätä palstaäijän monologia ja etsiä joku kommentti mihin takertua ku kärpänen paperiin
Hah hah hah.
Piti sitten poistattaa vastaus joka kertoi faktoja.
Ai kenestä? No, arvaa.
Eikö p***e kestä totuutta ??
- Anonyymi
Ajatteletko et kelpaisi varsinkaan huonoon lopputulokseen päätyvä tapaaminen 🤔
- Anonyymi
Jaaa, että tulisi lapasesta?
- Anonyymi
LÄHTISI lapasesta.
- Anonyymi
Oletko oppinut jotain tässä välillä? Vaikea sanoa.
- Anonyymi
Hienovaraista toimintaa...
mut se vie aikaa. En tiedä onko sulla aikaa tai kärsivällisyyttä siihen. Jos ei ole, tulkitsen sen niin ettei ole haluakaan. Tai että oikeesti haluat rivakkaa toimintaa
ei Risto Reipas
- Anonyymi
Oot onnekas et meillä ei oo muuta tekemistä. Osoittaisin avoimesti halveksuntaani ja vihaani sinua kohtaan 👹🫵🏻
- Anonyymi
Samoin toistuisi.
Piripäälutkat kun ei koskaan muutu.- Anonyymi
Haluatko kertoa lisää tästä irrallisesta proosasta? Taidat olla aloituksen kirjoittanut setämies itse. Em tapa olla onnistuu muuten miehiltäkin, pula jauhoista laittaa tekemään kyseenalaisia sekä epätoivoisia tekoja muka joksikin vetun causeksi naamioituna
- Anonyymi
Mikään ei muuttuisi, minulla ei ole sinulle mitään hyvää sanottavaa!
- Anonyymi
Kaikki muuttuu kun vuosia menee, mikään ei ole pysyvää. Asiat ja tilanteet on erilaisia, myös ihmiset. Se mikä oli tärkeää joskus menettää merkityksensä. Tuttava muuttuu tuntemattomaksi, kun taas joistain tulee ystäviä.
Se minkä olisi joskus halunnut tuntea, on yksi ihminen lisää kadulla.
-Täysin sivusta - Anonyymi
Suurinta typeryyttä on toistaa samaa asiaa ja odottaa erilaista lopputulosta.
En kaipaa arvostustasi tai seuraasi. Olet seinämaalia.- Anonyymi
- Anonyymi
Miltä tuntuu aloittajasetä se, että tämä naisssukupuoleen kulminoituva vihapierun kehrääminrn näillä ”vuoropuheluilla” on ainoa millä saada nämä älykkäät ihmiset kiinnostumaan? ☺️ Rakkautta
- Anonyymi
Henki meinasi lähteä, kun olen joutunut kokemaan sen saman asian toistoa päivästä ja vuodesta toiseen. Se on ollut todella kamala ja ahdistava kokemus. Minä toivon todella, että se loppuisi viimeinkin lopullisesti ja voisin levähtää hiljaisuudessa jonkin aikaa, jotta olisin valmis tutustumaan nyt vielä minulle tuntemattomiin ihmisiin! Tuntuu kuin olisin heräämässä kauan jatkuneesta painajaisesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki meinasi lähteä, kun olen joutunut kokemaan sen saman asian toistoa päivästä ja vuodesta toiseen. Se on ollut todella kamala ja ahdistava kokemus. Minä toivon todella, että se loppuisi viimeinkin lopullisesti ja voisin levähtää hiljaisuudessa jonkin aikaa, jotta olisin valmis tutustumaan nyt vielä minulle tuntemattomiin ihmisiin! Tuntuu kuin olisin heräämässä kauan jatkuneesta painajaisesta!
Mene palstasetä kakille vaikka nöin alkuun ja pura tätä vyyhtiä sitten syvemmin🥱
- Anonyymi
Hiljaa hyvä tulee
- Anonyymi
😂 Ei hitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Ei hitto.
Hyvää yritystä sulle tipu päästä tämän palstaäijän monologin yläpuolelle ns. Lol.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yritystä sulle tipu päästä tämän palstaäijän monologin yläpuolelle ns. Lol.
Tänäänkään ei taida olla hölinäkeijun prinsessapäivä. Oliko tämä aloituksen kirjain muuten tärkeä ns? Lisäys edelliseen
- Anonyymi
Niin surullista, että palsta on pullollaan katkeria, pahansuopia ja yksiulotteisia ihmisiä...
Näitä vastauksia kun lukee, tajuaa aina uudelleen miten hyvään ihmiseen sitä itse onkaan ihastunut.
Sivusta- Anonyymi
Juuri noin!
Ehkä kaikkien noiden pahansuopien "vastausten" takana on
Sama kirjoittaja 2025-04-20 08:37 ja 08:38.
Toivottavasti vuosi 1984 tulee ja otetaan kiinni tuollaiset joilla on noin vakava psyykkinen ongelma että pitää näin kattavasti k**ta anonyymiä keskustelupalstaa.
Käsi ylös, kenellä on sellainen kaveri, joka olis noin päästään sekaisin.
Ei käsiä? Eikö ...
No, ei. Ei yhtään.
Nii joo, koska tällä 2025-04-20 08:37 ja 08:38 :llä
ei ole kavereita ja ei osaa elää elämäänsä - ei pysty - ilman niitä. Ja katkeruuttaan ei voi muuta kuin pilata muiden yrityksiä kirjoitella palstalle.
Voisiko joku tehdä sitä työkseen? Voisi, mutta kuka siitä maksaisi?
Ei kukaan. Joten täytyy olla pahasti pipi jotta pystyy ottamaan työleirikseen tuollaisen ilkeilyn ja pahansuopuuden.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1207567
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t384368törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/373872Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4042030Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi731607- 351478
- 321477
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1861188Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121138Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:121063