HOROSKOOPPI: Lue tästä Päivän horoskooppi!

11

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" saat raanasta MAAILMAN PUHTAINTA VETTÄ "

no kiitosta vaan.
      ei mua ois Malaria kiinnostanutkaan.

• Anonyymi

Horoskoopin mukaan rakastun mustaan ja saan hiv:n

• Anonyymi

Ihan sama pitääkö paikkaansa vai ei, on näitä kiva lukea. On vähän sellaista taikuutta.

• Anonyymi

Kyllä niistä on taikuus kaukana!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tuleekohan se maailmanloppu? Kuten on kuulemma ennustettu jo Raamatussa Malakias ja muita ennustajia että nyt meni sitten viimeinen Paavi. Ainakin koko maailma on kuin lopun alkua. Toukokuussa selviää onko siinä mitään perää kun uusi Paavi on valittu, siihen asti ollaan välitilassa. Sellainen sivujuonne vielä on kun yksi Paavi Benedictus on vielä elossa mutta ei istuva että pitääkö sekin kuolla ennen lopullisen ennustuksen toteutumista? Maailmanloppu voi myös tarkoittaa että tuntuu kuin tulisi niin iso tapahtuma tai muutos. Katse kääntyy siis avaruuteen.

• Anonyymi

No huh huh hänkin on kuollut 2023 että meni sitten sekin oljenkorsi. Höyryillä mennään kuten Paavin autolla eli Tippa-rellulla ja hyvin kuvaavaa sekin sattuma.

• Anonyymi

Uutisten katsominen lopppui kyllä tähän paikkaan. Lähtee varmaan itseltäkin vielä henki kun näkee näitä jästi-, tyhjä jääräpää päättäjiä niin paljon alkaa keittämään. Paavi oli erinomainen, vaatimaton ja oikea kunnian mies.

• Anonyymi

Paavi on kuollut eläköön paavi paavali pius ikuisesti veli.

• Anonyymi

Rosatomin kesken jäänee ydinvoimalan vaatimat jättikorvaukset taitaa jo riittää että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa jos ei makseta?

• Anonyymi

Heti alkaa kovat uudet Vappuhulinat kun uusi Paavi on valittu. Valkoisen savun juhlat. Minäkin tupruttelen valkoista savua Saunan piipusta ja uudestaan jos Kaj voittaa Euroviisut.

• Anonyymi

Niin ja tietenkin molempi parempi Erika tai molemmat peräkkäin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe