äitejä.
Muistan kun itse olin 80-90 luvulla nuori äiti ja liuta lapsia, ei ollut nettiä sillon missä valittaa tai kertoa, vaan itse ne ongelmat ratkottiin tai ratkesivat itsestään.
Täällä kysellään joka inahdusta ja joka pientä vikaa tai viivästystä kauhulla, itkua, uhmaa tai potta asioita. Mitenkähän olisitte selvinneet sillon kun ei ollut nettiä siinä aamusta iltaan minne kirjoittaa ja valittaa. Nyt lapset varmaan parkuu yksinään lattialla tai sängyssä, kun äiti on netissä kirjoittamassa että meidän pikku aatu ei osaa kääntyä tai tiina ei osaa vielä seisoa!!! Voi ihme...
Onpa täällä paljon avuttomia
6
214
Vastaukset
- ihana juttu!
Mutta ihanaa, että sinä olet ollut niin osaava ja paljon parempi äiti, kuin nämä kirjoittajat! Aivan hurjasti onnea sinulle, tunnet varmasti itsesi tosi hienoksi ihmiseksi!
- bnnnn
Niin sä vastasit ihan itse omaan mielipiteesi:
" Ei ollut nettiä"
Niin?
Mitäs jos olisi ollut?
Lyön pääni pantiksi että olisit itsekin ollut netissä ja kysellyt pikku aatustasi - h34w
Nii, ei kannata maailman muuttua millään taholla, se on tosi pahasta jos joku asia vaivaa ja voi mennä ihan virtuaalimaailmaan kysymään miten muilla. Mieluummin pitää kärsiä kaikki kantapään kautta tai pohtia itsekseen.
Onneksi sinun ei tarvitse pyöriä näillä sivuilla enää, kun lapsetkin ovat jo isoja. Minusta on kiva, että voi virtuaalisesti jakaa kokemuksiaan ja kysellä asioista, jotka vaivaavat. Oli se sitten uusavuttomuutta tai ei. - Bihu8
...eikä sinun päänaukomisesi asioita auta yhtään.
- Mammamumma
No silloin varmaan kyseltiin omilta vanhemmilta, muilta sukulaisilta, ystäviltä... Ja varmasti jos olisi netti ollut niin silloinkin sitä olisi käytetty! Tuskinpa nyt niin on, että jos eivät saa apua netistä niin lapsi jää hoitamatta tms. Kyllähän sen asian sitten joillain tavalla ratkoo itse. Kaikki varmaan selviäisivät ilman nettiäkin. Mutta täältä voi saada vinkkejä ja vertaisapua, mitä pahaa siinä on? Jos kerta tämmöinen kanava on olemassa miksi sitä ei voisi hyödyntää... Hyvähän se on ottaa asioista selvää. Lukeehan monet kaikenmaailma oppaitakin. Kyllä minä ainakin mielelläni autan vaikka niitä avuttomiakin. Ja sinähän voisit myös jakaa sitä viisauttasi...
Juu en mäkään lapsena tarvinnut kännykkää, mutta ei silloin sellaisia kyllä ollutkaan...
Mitähän ihmettä itse teet täällä, tulitko vaan kertomaan tuon mielipiteesi vai mitä? - -----
Täällä se sinäkin kuitenkin nettipalstalla pyörit ;)
Ei tietenkään 80-90 luvuilla ole netissä pyöritty, kun ei nettiä ollutkaan. Mutta lyön tonnista vetoa, että jos olisi ollut, olisit sinäkin siellä ollut muiden mukana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146