Onko kellään tietoa mitä tulee tuon aurinkotilin tilalle, sehän lakkautettiin maksuvälineenä 31.5. Lupasivat tiedottaa eksäkuun alussa mutta eipä ole mitään kulunut eikä näkynyt.
Aurinkomatkat -> Aurinkotili
23
4067
Vastaukset
- Waiting
Aurinkotilikortin lopettaminen on aivan varmasti sekoittanut monen asiakkaan lomasuunnitelmat. Miksi juuri ennen kesää(1.6.2013 alkaen) pitää alkaa muuttamaan maksusysteemiä ja lopettaa aurinkotili kun ihmiset ovat lomalla ja haluaisivat lähteä matkalle? eikö parempi ajankohta olisi ollut loppusyksy kun lomat alkaa olla ohitse. Informointi asiasta on ollut huonoa eikä tulevasta kortista ole vieläkään lähetetty lomakkeita miten ja mistä uutta korttia anotaan? odotellessa varmasti monen asiakkaan loma kaatuu siihen. Kiitos vaan Aurinkomatkat vuosien yhteistyöstä. Vanhat asiakkaat vaihtavat sitten toiselle matkanjärjestäjälle. Eipä ole ihme että äkkilähdöissä löytyy mistä valita jos on varaa maksaa koko matkan hinta.
- BJUIKK
Luulen ,että tulee Mastercard , jolloin jourtuu maksamaan enemmän korkoa.
- RAHALLA SAA !
Velaksi MATKUSTAMISEN jäkevyydestä ! Eiiiiii niin, minun mielipide.
Jos ei ole rahaa ei matkusteta....... Mitä taas matkatoimistoon tulee, minulla ei mitään valittamista - tästäkään toimistosta, ollut monella Aurinkomatkojen matkalla.
Valittajia riittää AINA - valittaja1
RAHALLA SAA ! kirjoitti:
Velaksi MATKUSTAMISEN jäkevyydestä ! Eiiiiii niin, minun mielipide.
Jos ei ole rahaa ei matkusteta....... Mitä taas matkatoimistoon tulee, minulla ei mitään valittamista - tästäkään toimistosta, ollut monella Aurinkomatkojen matkalla.
Valittajia riittää AINANäin me kaikki huomaamme jokaisella aina joku sana sanottavana kuten nyt sinullakin. Kiva kun tulit kertoo että sulla käteistä rahaa paljon ja pystyt maksamaan matkasi käteisellä. Meidän perhe on persaukinen ja meillä lapsia 4 siihen kaksi aikuista joten aurinkotili teki meille mahdolliseksi kerran vuodessa tehdä ihana loma matka jonnekkin aurinkoon. Talven jaksoi hyvin juosta tarjousten perässä ja kirpparilla kun tiesi, että tämä euron venytys tuo sitten kesällä palkkion ihanaan lomailuun. No nyt on köyhät kyykyssä ja lomat toistaiseksi lomailtu laskin juuri et kolme - viisivuotta menee siihen kun meidän perhe ehkä pääsee taas aurinkoon. Hyvää lomaa sulle "Rahalla saa" ja me jäädään valittamaan kurjuuttamme tänne kun me köyhät valitamme AINA.
- Epärehellisyyttä yms
Suosittelen välttämään Aurinkomatkojen palveluja, jos arvostat luotettavuutta ja tasalaatuisuutta. Epäluotettavuus ja totuuden säästeliäs käyttö vievät uskottavuuden yritykseltä. Viimeisin pisara oli tämä härski matkaajaperhevalinta 31. äänestyssijalta ja valinnanjälkeiset valehtelut. Minä en perhettäni tämän AM:n matkoille enää koskaan vie.
- a star
Aikoja sitten oli heidän nettisivuillaan pitkä juttu korvaavasta kortista/maksutavasta. Kuinka järkevää on muutenkaan matkustaa velaksi...
- sorry vua
a star kirjoitti:
Aikoja sitten oli heidän nettisivuillaan pitkä juttu korvaavasta kortista/maksutavasta. Kuinka järkevää on muutenkaan matkustaa velaksi...
"epärehellisyyttä yms" vastaajalle. Taitaa olla ainut matkatoimisto Suomessa joka ilmoittaa matkan todellisen hinnan. EI tule lisiä lentokoneruokailusta, kuljetuksesta hotelliin yms. Minulla ei mitään nekaa aurinkomatkoista.
"a staarin" kanssa olisin samaa mieltä,matkustamisen järkevyydestä JOS ei ole rahaa siihen. Pelkästään visakortilla monet saavat itsensä "pisiin" - rahalla vaan
sorry vua kirjoitti:
"epärehellisyyttä yms" vastaajalle. Taitaa olla ainut matkatoimisto Suomessa joka ilmoittaa matkan todellisen hinnan. EI tule lisiä lentokoneruokailusta, kuljetuksesta hotelliin yms. Minulla ei mitään nekaa aurinkomatkoista.
"a staarin" kanssa olisin samaa mieltä,matkustamisen järkevyydestä JOS ei ole rahaa siihen. Pelkästään visakortilla monet saavat itsensä "pisiin"Eikö helpommalla saa talouttaan kuralle, kun lähtee velaksi matkustamaan ?
Säästää / laittaa sivuun rahaa ja matkustaa kun on rahaa lähteä !
NO, monethan "syövät" jo seuraavaa tiliäänkin,visa yms luottokorteilla - lyhytnäköistä touhua - vähän niinkuin valtiontalous...... - entinen AM asiakas
a star kirjoitti:
Siis kyse oli siitä kun AM lupasi oikein kirjeitse ilmoittaa kaikille meille aurinkotilin asiakkaille mitä tuleman pitää mikä maksutapa tulisi tämän ko. kortin tilalle. Tokihan siellä netissä sitten lopulta oli tästä uudesta tavasta maksaa matkansa, tämä oli vaan periaate kun kerran lupasivat meille ns. kantasaiakkaille ilmoittaa siitä erikseen ja näin ei koskaan heidän taholtaan niin se otti päähän. Aurinkomatkat jätti meidän aurinkotilin omistajat ikään kuin nallit kalliolle tästä huonosta kohtelusta olen vieläkin niin suivaantunut etten ihan heti enää kävele kyseiseen matkatoimistoon.
- lyhytnäköinen
rahalla vaan kirjoitti:
Eikö helpommalla saa talouttaan kuralle, kun lähtee velaksi matkustamaan ?
Säästää / laittaa sivuun rahaa ja matkustaa kun on rahaa lähteä !
NO, monethan "syövät" jo seuraavaa tiliäänkin,visa yms luottokorteilla - lyhytnäköistä touhua - vähän niinkuin valtiontalous......Elä sinä ressupieni sure toisten asioita kun eivät sinun rahoja siihen kuitenkaan käytä.
- loma5
Svealle menee, sieltä pitää erikseen hakea luottoa:/todella typerää.omat matka suunnitelmat ainakin menivät piloille tän takia:(
- yzjjj
Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.
- fhogtti
yzjjj kirjoitti:
Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.
Tarvinneeko tuota Sveaa anoa,kun on valinnut matkan niin maksuvaihtoehdoista valitsee sen mitä haluaa käyttää esimerkiksi SVEA:n.x
- villikissa1
yzjjj kirjoitti:
Tälläin mekin maksetaan matka. Minun mielestä hyvä keksintö
- ei velaksi
yzjjj kirjoitti:
Näin minustakin paras, (yzjjj) säästää omalle "aurinkotilille".
- kuulema
Ei tarvinne kai anoa, kun itse valitsin svean, niin matkan varausmaksu menee sieltä ja lasku tulee heiltä kotiin.
- Ei velaksi
Hyvä kun jäi pois tuo mahdolisuus velaksi lomailla. Järkevintä on ensin säästää "omalle aurinkotilille" matkarahat ja maksaa matka ennen lähtöä. Tiedän useammankin ihmisen jotka Aurinkotiliä käyttivät ja matkan jälkeen jupina oli mahdoton kun tuli maksun aika.
- onllhu
SVEA -osamaksu kuuluu valikoimaan ,joko 3 ,6 tai 12 kuukautta maksuaikaa.
- Tyytyväinen
Siirryin muutama vuosi sitten Aurinkomatkoilta Lomamatkojen asiakkaaksi enkä ole katunut päivääkään. Lomamatkoilla hyvät kohteet ja kohdeoppaat olleet tosi ystävällisiä ja palvelualttiita. Valikoimista löytyy jokaisen kukkarolle sopivaa, itse olen niitä joilla ei ole varaa viiden tähden hotelleihin, käyttänyt vaan kahta ja kolmea tähteä, mutta hotellit olleet tosi hyviä.
- villikissa1
Sen nimi on Säästötili mikä tuli sen tilalle. Saa kuulemma matkasta alennusta jos valitsee sen maksutavaksi. Käytiin aurinkomatkojen toimistossa kysymässä sitä.
Itse suosin kyllä aurinkomatkoja. Aijemmin ollut apollomatkoilla mutta vaihdoin tuohon aurinkomatkoihin. petyin Apollomatkoihin pahasti.
- tili tuli ja meni
Olisin myös sillä kannalla: matkustaa JOS on rahaa !
Velaksi en lähde matkustamaan - eki3
Mun mielestä ne matkat mitä tuolla systeemillä saa varattua ovat kalliita. Yksinkertaisesti siitä syystä en halua heidän säästötiliä käyttää, kun alennuksen saa vain normaalihintaisista matkoista.
Useita reissuja Aurinkomatkoilla tehneenä kannattaa väijyä tarjouksia esim. matkamessujen aikaan. Silloin on hyviä edullisia lähtöjä.
Eikö sama asia ole säästellä matkan hintaa etukäteen omalle tilille ja varata sitten kerralla kun rahat on kasassa? Äkkilähdöt usein erittäin halpoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156