Aurinkomatkat -> Aurinkotili

Aurinkorö

Onko kellään tietoa mitä tulee tuon aurinkotilin tilalle, sehän lakkautettiin maksuvälineenä 31.5. Lupasivat tiedottaa eksäkuun alussa mutta eipä ole mitään kulunut eikä näkynyt.

23

5846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waiting

      Aurinkotilikortin lopettaminen on aivan varmasti sekoittanut monen asiakkaan lomasuunnitelmat. Miksi juuri ennen kesää(1.6.2013 alkaen) pitää alkaa muuttamaan maksusysteemiä ja lopettaa aurinkotili kun ihmiset ovat lomalla ja haluaisivat lähteä matkalle? eikö parempi ajankohta olisi ollut loppusyksy kun lomat alkaa olla ohitse. Informointi asiasta on ollut huonoa eikä tulevasta kortista ole vieläkään lähetetty lomakkeita miten ja mistä uutta korttia anotaan? odotellessa varmasti monen asiakkaan loma kaatuu siihen. Kiitos vaan Aurinkomatkat vuosien yhteistyöstä. Vanhat asiakkaat vaihtavat sitten toiselle matkanjärjestäjälle. Eipä ole ihme että äkkilähdöissä löytyy mistä valita jos on varaa maksaa koko matkan hinta.

    • BJUIKK

      Luulen ,että tulee Mastercard , jolloin jourtuu maksamaan enemmän korkoa.

      • RAHALLA SAA !

        Velaksi MATKUSTAMISEN jäkevyydestä ! Eiiiiii niin, minun mielipide.
        Jos ei ole rahaa ei matkusteta....... Mitä taas matkatoimistoon tulee, minulla ei mitään valittamista - tästäkään toimistosta, ollut monella Aurinkomatkojen matkalla.
        Valittajia riittää AINA


      • valittaja1
        RAHALLA SAA ! kirjoitti:

        Velaksi MATKUSTAMISEN jäkevyydestä ! Eiiiiii niin, minun mielipide.
        Jos ei ole rahaa ei matkusteta....... Mitä taas matkatoimistoon tulee, minulla ei mitään valittamista - tästäkään toimistosta, ollut monella Aurinkomatkojen matkalla.
        Valittajia riittää AINA

        Näin me kaikki huomaamme jokaisella aina joku sana sanottavana kuten nyt sinullakin. Kiva kun tulit kertoo että sulla käteistä rahaa paljon ja pystyt maksamaan matkasi käteisellä. Meidän perhe on persaukinen ja meillä lapsia 4 siihen kaksi aikuista joten aurinkotili teki meille mahdolliseksi kerran vuodessa tehdä ihana loma matka jonnekkin aurinkoon. Talven jaksoi hyvin juosta tarjousten perässä ja kirpparilla kun tiesi, että tämä euron venytys tuo sitten kesällä palkkion ihanaan lomailuun. No nyt on köyhät kyykyssä ja lomat toistaiseksi lomailtu laskin juuri et kolme - viisivuotta menee siihen kun meidän perhe ehkä pääsee taas aurinkoon. Hyvää lomaa sulle "Rahalla saa" ja me jäädään valittamaan kurjuuttamme tänne kun me köyhät valitamme AINA.


    • Epärehellisyyttä yms

      Suosittelen välttämään Aurinkomatkojen palveluja, jos arvostat luotettavuutta ja tasalaatuisuutta. Epäluotettavuus ja totuuden säästeliäs käyttö vievät uskottavuuden yritykseltä. Viimeisin pisara oli tämä härski matkaajaperhevalinta 31. äänestyssijalta ja valinnanjälkeiset valehtelut. Minä en perhettäni tämän AM:n matkoille enää koskaan vie.

      • a star

        Aikoja sitten oli heidän nettisivuillaan pitkä juttu korvaavasta kortista/maksutavasta. Kuinka järkevää on muutenkaan matkustaa velaksi...


      • sorry vua
        a star kirjoitti:

        Aikoja sitten oli heidän nettisivuillaan pitkä juttu korvaavasta kortista/maksutavasta. Kuinka järkevää on muutenkaan matkustaa velaksi...

        "epärehellisyyttä yms" vastaajalle. Taitaa olla ainut matkatoimisto Suomessa joka ilmoittaa matkan todellisen hinnan. EI tule lisiä lentokoneruokailusta, kuljetuksesta hotelliin yms. Minulla ei mitään nekaa aurinkomatkoista.
        "a staarin" kanssa olisin samaa mieltä,matkustamisen järkevyydestä JOS ei ole rahaa siihen. Pelkästään visakortilla monet saavat itsensä "pisiin"


      • rahalla vaan
        sorry vua kirjoitti:

        "epärehellisyyttä yms" vastaajalle. Taitaa olla ainut matkatoimisto Suomessa joka ilmoittaa matkan todellisen hinnan. EI tule lisiä lentokoneruokailusta, kuljetuksesta hotelliin yms. Minulla ei mitään nekaa aurinkomatkoista.
        "a staarin" kanssa olisin samaa mieltä,matkustamisen järkevyydestä JOS ei ole rahaa siihen. Pelkästään visakortilla monet saavat itsensä "pisiin"

        Eikö helpommalla saa talouttaan kuralle, kun lähtee velaksi matkustamaan ?
        Säästää / laittaa sivuun rahaa ja matkustaa kun on rahaa lähteä !
        NO, monethan "syövät" jo seuraavaa tiliäänkin,visa yms luottokorteilla - lyhytnäköistä touhua - vähän niinkuin valtiontalous......


      • entinen AM asiakas
        a star kirjoitti:

        Aikoja sitten oli heidän nettisivuillaan pitkä juttu korvaavasta kortista/maksutavasta. Kuinka järkevää on muutenkaan matkustaa velaksi...

        Siis kyse oli siitä kun AM lupasi oikein kirjeitse ilmoittaa kaikille meille aurinkotilin asiakkaille mitä tuleman pitää mikä maksutapa tulisi tämän ko. kortin tilalle. Tokihan siellä netissä sitten lopulta oli tästä uudesta tavasta maksaa matkansa, tämä oli vaan periaate kun kerran lupasivat meille ns. kantasaiakkaille ilmoittaa siitä erikseen ja näin ei koskaan heidän taholtaan niin se otti päähän. Aurinkomatkat jätti meidän aurinkotilin omistajat ikään kuin nallit kalliolle tästä huonosta kohtelusta olen vieläkin niin suivaantunut etten ihan heti enää kävele kyseiseen matkatoimistoon.


      • lyhytnäköinen
        rahalla vaan kirjoitti:

        Eikö helpommalla saa talouttaan kuralle, kun lähtee velaksi matkustamaan ?
        Säästää / laittaa sivuun rahaa ja matkustaa kun on rahaa lähteä !
        NO, monethan "syövät" jo seuraavaa tiliäänkin,visa yms luottokorteilla - lyhytnäköistä touhua - vähän niinkuin valtiontalous......

        Elä sinä ressupieni sure toisten asioita kun eivät sinun rahoja siihen kuitenkaan käytä.


    • loma5

      Svealle menee, sieltä pitää erikseen hakea luottoa:/todella typerää.omat matka suunnitelmat ainakin menivät piloille tän takia:(

      • yzjjj

        Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.


      • fhogtti
        yzjjj kirjoitti:

        Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.

        Tarvinneeko tuota Sveaa anoa,kun on valinnut matkan niin maksuvaihtoehdoista valitsee sen mitä haluaa käyttää esimerkiksi SVEA:n.x


      • villikissa1
        yzjjj kirjoitti:

        Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.

        Tälläin mekin maksetaan matka. Minun mielestä hyvä keksintö


      • ei velaksi
        yzjjj kirjoitti:

        Minä maksan sillä tavalla,että maksan varausmaksun ja sitten kun olen saanut matkavahvistuksessa tilinumeron ja viiteen mihin suorittaa loppumaksu niin maksan itselleni sopivissa erissä ennen viimeistä maksupäivää.Ei sovi äkkilähtöihin.

        Näin minustakin paras, (yzjjj) säästää omalle "aurinkotilille".


    • kuulema

      Ei tarvinne kai anoa, kun itse valitsin svean, niin matkan varausmaksu menee sieltä ja lasku tulee heiltä kotiin.

    • Ei velaksi

      Hyvä kun jäi pois tuo mahdolisuus velaksi lomailla. Järkevintä on ensin säästää "omalle aurinkotilille" matkarahat ja maksaa matka ennen lähtöä. Tiedän useammankin ihmisen jotka Aurinkotiliä käyttivät ja matkan jälkeen jupina oli mahdoton kun tuli maksun aika.

      • onllhu

        SVEA -osamaksu kuuluu valikoimaan ,joko 3 ,6 tai 12 kuukautta maksuaikaa.


    • Tyytyväinen

      Siirryin muutama vuosi sitten Aurinkomatkoilta Lomamatkojen asiakkaaksi enkä ole katunut päivääkään. Lomamatkoilla hyvät kohteet ja kohdeoppaat olleet tosi ystävällisiä ja palvelualttiita. Valikoimista löytyy jokaisen kukkarolle sopivaa, itse olen niitä joilla ei ole varaa viiden tähden hotelleihin, käyttänyt vaan kahta ja kolmea tähteä, mutta hotellit olleet tosi hyviä.

    • villikissa1

      Sen nimi on Säästötili mikä tuli sen tilalle. Saa kuulemma matkasta alennusta jos valitsee sen maksutavaksi. Käytiin aurinkomatkojen toimistossa kysymässä sitä.

    • Itse suosin kyllä aurinkomatkoja. Aijemmin ollut apollomatkoilla mutta vaihdoin tuohon aurinkomatkoihin. petyin Apollomatkoihin pahasti.

    • tili tuli ja meni

      Olisin myös sillä kannalla: matkustaa JOS on rahaa !
      Velaksi en lähde matkustamaan

    • eki3

      Mun mielestä ne matkat mitä tuolla systeemillä saa varattua ovat kalliita. Yksinkertaisesti siitä syystä en halua heidän säästötiliä käyttää, kun alennuksen saa vain normaalihintaisista matkoista.

      Useita reissuja Aurinkomatkoilla tehneenä kannattaa väijyä tarjouksia esim. matkamessujen aikaan. Silloin on hyviä edullisia lähtöjä.

      Eikö sama asia ole säästellä matkan hintaa etukäteen omalle tilille ja varata sitten kerralla kun rahat on kasassa? Äkkilähdöt usein erittäin halpoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe