kikkeli alkaa seisoa liian helposti

15 vee

Elikkä aikaisempi viestini poistettiin, oliko se jonkun mielestä asiaton???

Mulla siis kikkeli alkaa seistä helposti, mikä avuksi? Esinahka on murrosiän myötä hiljalleen "kutistunut" tai lyhentynyt ja sen takia terskasta on jo yli puolet aina paljaana, ja pelkään että vuoden päästä terska on kokonaan paljaana koska esinahan vetäytyminen tuntuu jatkuvan pikkuhiljaa edelleen. En voi pitää tiukkoja alkkareita koska kivespussi on aika iso. Eli täytyy olla löysät bokserit kivespussin mukavuuden takia, mutta löysissä boksereissa taas ongelmana on että kikkeli pääsee liikkumaan vapaasti ja sen takia alkaa seistä tosi usein. Varsinkin kävellessä terskan saama hankaus aiheuttaa seisomista. Hieman hankalaa!

19

4070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • märkä lahje

      sama juttu oon 14 ja kun oon bussissa ja se tärisee niin mulla pippeli alkaa jäykistyä bokseitten lahkeessa, ja sit tulee sellasta märkää housuun. ja joskus kun oon esim. kaupan kassa jonossa niin voi yhtä äkkiä stondaa.

      • tyttönen

        No voi teitä poikia


    • ebin ongelmat

      Miks ei mulla vaan oo tällasii ongelmii koskaan ;D. Kyllä mulle ny hemmetti soikoo sopivat alushousut löytyy xD

      • Anonyymi

        olen todistanut sinula on liia pieni pipeli ei voi seksi harasta eikä hormoni liiku hyrrä sielä pipeiisä


    • 6+15

      hmmm, miksiköhän ja mihin tästä ketjusta katosi muutama viesti yön aikana???

      • simo kurki

        Koska kikluist keskustelu on asiatonta. .


    • doctorman

      Terskan pinnat voivat olla liian herkkiä, jolloin sinulle muodostuu helpommin
      erektio. Silloinko sinulle tulee erektio kun terska pääsee liikkumaan boxereissa?

      • itsellä sama ongelma

        "...löysissä boksereissa taas ongelmana on että kikkeli pääsee liikkumaan vapaasti ja sen takia alkaa seistä tosi usein. Varsinkin kävellessä terskan saama hankaus aiheuttaa seisomista..."

        Olisiko tuossa aiemmasta viestistä löytyvässä tekstissä vastaus kysymykseen?


    • doctorman

      Jos Terskan pinnat ovat yliherkkiä, niin siihen on olemassa hoitoja.
      Yliherkkyys ja esinahan ahtaus lisää ongelmia, esinahkaa ei silloin pysty
      helposti venyttämään kun terskan koskettelu venytyksen aikana tuntuu ikävältä.
      Tästä samasta syystä myös terskan peseminen jää vähemmälle, kun peseminenkin tuntuu terskan pinnalla pahalta.

      Liian lyhyt esinahka saa terskan näkyville, kun penis on levossa.
      Lyhyttä esinahkaa voi venyttää jotta suojaa paremmin herkkää terskaa.

      • hakunen vipunen

        no voi helvetti terskahan tottuu hankaukseen iän myötä ja joskus 20-vuotinaana toi tilanne on ihan unelma, terska pysyy puhtaana jannu ei laukea liian nopeasti yhdynnässä, joka naisen ihannemies siis kyseessä, vai mitä mieltä olet?


    • kikkelipoika bliss

      mullakin on ollu terska paljaana jostain 14 vuotiaasta asti, esinahka vaan kävi liian lyhyeks eikä enää jaksanu pysyä terskan päällä, oli just samaa että hirmu helposti alko seisomaan mutta nykyään oon jo tottunu eikä tuu ongelmia ees löysissä boksereissa ja college housuissa vaikka ois heruttavia tyttöjä näköpiirissä :)

    • joku_tyyppi_17

      Juu jos on luonnostaan aina nuppi paljaana niin sit kyl on ihan pakko pitää löysiä alkkareita (yleensä bokseraita) koska sattuu terskaan jos alkkarit on tiukat. Onkohan kovinkin yleistä että esinahka vetäytyy iän myötä? Tai ei kai ehkä kovin yleistä mutta ei sit varmaan hirmu harvinaistakaan.

    • koko 160

      sama täällä seisoo tosi helposti kun pitää pillifarkkuja ja tiukkoja boksereita, pullottaa tosi selvästi, ja housu painaa kikkeliä niin stondaa heti, usein pidän myös löysiä silkki boksereita, niissä kikkeli menee helposti alkkarin lahkeeseen. ja pyllyn kohalta ne menee väliin ja kiristyy ikävästi.

    • ihmettelenvaan

      mitenkähän helposti jollain ympärileikatulla seisoo kun terska on aina paljaana?

      • munapuli

        Terska kuorettuu kestävämmäks esim pimpsukassa sikäli hyvä. Mutta ilmakuivuu omissa pitelyissä ikävän helposti, pitää rasvata. Ja kyl kalsareissa hiertää, saumat tuntuu. Käytän saumattomia napakoita puuvilla-elastaanisloggeja. Seisominen liittyy vain silloin kun tulee tilanteita tai fiiliksiä.


    • Ählämänsähläm

      Homoilla kuulemma tunnettu ongelma tuo stondaaminen kun näkee äijän tai muslimin niin on heti muna pystyssä.

    • lomapuuhia

      mulla ainaki seisoo tosi herkästi kun nyt olen kokeillut pitää terskaa paljaana

    • peepintommi1

      Se herkyys loppuu kun annat minun imee :D Olen hoitanut monta poikaa jolla sama ongelma ja lopuksi ne kaikki haluavat panna minua .

    • liianuseinpystyssä

      Eiköhä melkein kaikilla pojilla seiso "liian herkästi" siinä 13-17 -vuotiaana. Näissä tilanteissa esimerkiksi: uimahallin suihkussa, uidessa, poreammeessa kun poreet heiluttelee kiveksiä uikkareiden läpi, kävellessä, juostessa, autossa jos auto tärisee, koulussa tunnilla tai ruokiksen jonossa, kuntosalilla jalkaliikkeissä (kyykky, prässi, lähentäjät/loitontajat...). Löysät alkkarit tai sortsit on pahat just siks kun penis pääsee heilumaan. Vielä jos on terska paljaana niin aika herkästi alkaa seisoo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe