Perheemme kesälomakausi on alkanut mökkeilyneen ja saunomiseen. Meidän varsinkin pojat ovat ottaneet sen tosissaan, minusta hieman liiaksisikin. Pojat käyvät meressä uimassa, jääkylmässä, välittämättä rantahuvilan muista vieraista, siis nakuna. Turha puhua uimapuvusta kun he käyvät meren ja saunan väliä yhtenään. Heitä ei yhtään häiritse rantahuvilan terassilla sievitelevistä serkkutytöistä. Serkkutyttöjen velilin on mielellään terassilla ilman uimista (ja saunaa). Ei olisi mitään ongelmaa muuten, mutta ikäerot eivät ole suuria, mutta meidän pojat, 10, 13, 15- vuotiaat viihtyvät ihan hyvin ilman rihmankiertämää. Kyllä heillä on ihan hauskaa, mutta itse en oikein nauti tilanteesta.
Poikien uimatavat
12
537
Vastaukset
- nyt järki käteen
siis mitä ihmettä, 15-vuotias poika ui alasti vieraiden edessä joista osa on naisia tai murrosikäisiä tyttöjä?? 15-vuotiashan on jo täydessä murrosiässä, eikö poikaa yhtään hävetä ja luulisi vieraittenkin olevan vaivaantuneita. Mikset puutu asiaan jos tuon ikäinen ei itse ymmärrä jo pistää uimahousuja jalkaan.
- Pöksyt jalkaan!
Avaus taitaa olla pervon Seppo-sedän tekemä.
- Sari-äiti
Ymmärrän ajatuksesi. Olen puhunut heille asiasta, varsinkin vanhimmalle. Hän on kuitenkin aika lapsekas vielä mitä en sinänsä pidä pahana. Ehkä sinulla ei ole poikia; kun he alkavat oikein "riehua" tai siis innostuvat jostakin asiasta, on se kuin jokin "huume". Silloin mennään ja kovaa ja ollaan tosi innoissaan. Aivan samalla tavalla kun pojat unohtavat aivan täydellisesti kellon kun ovat jossakin käymässä. Kesäyötkin ovat niin valoisia, että aika ei tule mieleen.
Serkkutytöt kyllä ovat lähinnä kahden nuorimman poikani ikäisiä. - Anonyymi
Miksi pitäisi hävettää?
- PojanÄitiMyös
Minusta ongelmaa ei ole jos poika itse haluaa uida alasti. Hän ei tunne häpeää vartalostaan (miksi pitäisi) Jos joskus tulee se kerta kun hän saa häpeäntunteen alastomuudestaan, sen jälkeen pukee uimahousut.
Minusta on tärkeintä olla sinut itsensä kanssa. Jos vieraita häiritsee tarpeeksi ilmoittavat he siitä sitten itse. - trwq5
Tuo on aivan normaalia poikien käytöstä. Pojat haluavat tiettyyn ikään asti 'esitellä' pippeleitään tytöille. Harvoin tosin 15-vuotias enää on tuolla tasolla. Jos samanlaista käytöstä olisi työtllä niin olisi aihetta huolestu,a mutta pojille tuollainen käytös on täysin normaalia.
- Anonyymi
Aivan näin
- Anonyymi
Minusta olisi kivaa jos tytöt haluaisivat esitellä niitä heiluvia tissejäänsä
- mietippä hieman
no omalla mökillä saa tietty tehdä mitä haluaa, mutta onhan tuo aivan tavattoman noloa jos on vieraita läsnä. Vähän sama asia kuin jos olisi alasti yleisellä rannalla.
- tavisperhe?
Meillä uimaan saunasta kirmaavat niin lapset kuin aikuisetkin, miehet ja naiset, omat ja vieraat ilman rihmankiertämää...
Laiturille asti voi joskus pitää pyyhettä ja tietenkin oleskellessa on pyyhe päällä. mutta alasti uiminen on ihan normaalia. (Vai?)
Tottakai meillä jotkut vieraat käyttävät uimapukua, ketään ei pakoteta keekoilemaan alasti. - qqweef
no ne yrittää tehä tyttöihin seksikkään vaikutuksen hei :D
- ei hätää
joo ei ole mitään omituista tuossa hommassa,itsellä oli sama juttu tuossa iässä. Kun samanikäisiä tyttöjä oli paikalla niin sitä vaan halusi juoksennella pippeli heiluen ilman uikkareita. Kuuluu tuohon ikään pojilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180