Opetelkaa käyttämään oikein La puhelinta! Tässä MINUN laatima ohjeistus,jota olisi syytä noudattaa.
La: n käyttö ohje: Kun haluat yhteyden johonkin tiettyyn henkilöön, olkoon vaikka esimerkkinä "Tulppaani 321" ja sinun kutsunimesi vaikka "Kolibri 698", kutsu tapahtuu näin: tulppaani 321,tulppaani 321, tulppaani 321, kuuleeko tulppaani 321, kolibri 698 kutsuu ja kuuntelee, tulppaani tulppaani tulppaani, kolibri kutsuu ja kuuntelee, haloo haloo haloo.
Näin tapahtuu kutsu MINUN määräyksen mukaan. Tämä on ainoa oikea tapa!!
Opetelkaa oikea La:n käyttö.
10
929
Vastaukset
- Vanha jarnaaja
Hienoa, ja kaksi pitkää heiluvaa antennia peilien varsiin, niin kelpaa huudella :=)
Ylä- vain alakanavilla? Aikoinaan 90-luvulla sai heitellä kutsuja 7:lla ja 27:lla täällä etelässä. Autoon pitää muistaa laittaa puluntappaja tai kunnon mankkujalalla oleva piiska - ja tietty kunnon linukka sisälle potkuriksi.
Kotona voi sitten kunnon juuriputkeen viritellä 5/8:n tai puolikkaan ja kaveriksi kojootinkorvan suunta-antenniksi.
Siitä se lähtee :)
T. Pingviini- :::,,
Hörhö hölöttäjä sinun määräyksiä ei tarvita.
- Kuormien viejä kanja
Teet paukapää juuri niin kuin nimimerkki "Ohjeistaja Rahtari" määrää.
- rushkii
Kuormien viejä kanja kirjoitti:
Teet paukapää juuri niin kuin nimimerkki "Ohjeistaja Rahtari" määrää.
okei pomo, tehdään niin, millä kanavalla kutsutaan vai viidellätoista?
- 349Y
LA: han pitää karjua ja mylviä, aina. Muistaakaa tämäkin sitten.
- lervo länkyttää
opetelkaa karjumaan sinne länkkyyn kuin lervo konsanaan
- kohta eläkkeelle
Minulle opetettiin jo autokoulussa, että jos on kuormana lastia, niin silloin la:han huudetaan, jos on mälliä niin silloin mylvitään ja jos on pelkkä kuorma, niin silloin karjutaan suoraa huutoa. Tyhjänä ajettaessa paluuna pidetään turpa kiinne ellei sitten ole me-pa, silloin la:han mylvitään koko matkan, kuin sonnin mullikat ennen naintia kevät laitumella.
- TRUKERI
LERVO MYLVII AINA KARJAHTELEMALLA LÄLLÄRIIN JOKA KANAVALLA HUUTELEE KUTSUAAN JA KALIAHESSUA KUTSUU ÄL LAASSA AINA.
- kuraliukuvoiteena
tulppani tulppani huutaa reikää tulppani tulppani huutaa anaalii kosketa mun tulppaanii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887