Opetelkaa käyttämään oikein La puhelinta! Tässä MINUN laatima ohjeistus,jota olisi syytä noudattaa.
La: n käyttö ohje: Kun haluat yhteyden johonkin tiettyyn henkilöön, olkoon vaikka esimerkkinä "Tulppaani 321" ja sinun kutsunimesi vaikka "Kolibri 698", kutsu tapahtuu näin: tulppaani 321,tulppaani 321, tulppaani 321, kuuleeko tulppaani 321, kolibri 698 kutsuu ja kuuntelee, tulppaani tulppaani tulppaani, kolibri kutsuu ja kuuntelee, haloo haloo haloo.
Näin tapahtuu kutsu MINUN määräyksen mukaan. Tämä on ainoa oikea tapa!!
Opetelkaa oikea La:n käyttö.
10
973
Vastaukset
- Vanha jarnaaja
Hienoa, ja kaksi pitkää heiluvaa antennia peilien varsiin, niin kelpaa huudella :=)
Ylä- vain alakanavilla? Aikoinaan 90-luvulla sai heitellä kutsuja 7:lla ja 27:lla täällä etelässä. Autoon pitää muistaa laittaa puluntappaja tai kunnon mankkujalalla oleva piiska - ja tietty kunnon linukka sisälle potkuriksi.
Kotona voi sitten kunnon juuriputkeen viritellä 5/8:n tai puolikkaan ja kaveriksi kojootinkorvan suunta-antenniksi.
Siitä se lähtee :)
T. Pingviini- :::,,
Hörhö hölöttäjä sinun määräyksiä ei tarvita.
- Kuormien viejä kanja
Teet paukapää juuri niin kuin nimimerkki "Ohjeistaja Rahtari" määrää.
- rushkii
Kuormien viejä kanja kirjoitti:
Teet paukapää juuri niin kuin nimimerkki "Ohjeistaja Rahtari" määrää.
okei pomo, tehdään niin, millä kanavalla kutsutaan vai viidellätoista?
- 349Y
LA: han pitää karjua ja mylviä, aina. Muistaakaa tämäkin sitten.
- lervo länkyttää
opetelkaa karjumaan sinne länkkyyn kuin lervo konsanaan
- kohta eläkkeelle
Minulle opetettiin jo autokoulussa, että jos on kuormana lastia, niin silloin la:han huudetaan, jos on mälliä niin silloin mylvitään ja jos on pelkkä kuorma, niin silloin karjutaan suoraa huutoa. Tyhjänä ajettaessa paluuna pidetään turpa kiinne ellei sitten ole me-pa, silloin la:han mylvitään koko matkan, kuin sonnin mullikat ennen naintia kevät laitumella.
- TRUKERI
LERVO MYLVII AINA KARJAHTELEMALLA LÄLLÄRIIN JOKA KANAVALLA HUUTELEE KUTSUAAN JA KALIAHESSUA KUTSUU ÄL LAASSA AINA.
- kuraliukuvoiteena
tulppani tulppani huutaa reikää tulppani tulppani huutaa anaalii kosketa mun tulppaanii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1185266Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1814905BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144112- 2163315
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233148Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1042984HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok172829- 1271874
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1581763- 611379