Osaisikohan täällä joku kertoa Torinosta. Olen maistellut hieman ajatusta sinne muutosta, mutta kun en tiedä mestasta muuta kuin FIAT:n ja Juventuksen! Eli onko kokemuksia, hyviä tai huonoja. Matkaopuksissa ei ole juurikaan mainintaa Torinosta mikä ihmetyttää suuresti, koska kyllä Suomi-oppaissa mainitaan Turku...
Vastaukset 3
- Castellareso
Yhden päivän Torinossa italiaisen ystävän opastamana viettäneenä, pidin tosi paljon. Huomattavasti viihtyisämpi kuin esim. Milano (jos toki pienempikin...). Siisti, upeita kahviloita, kauniita toreja...Talvi siellä kylläkin kolea ja jopa luminen.
- Kukin Tyylillään
Jep, et tiedä paikasta mitään, mutta ajattelet noin vain muuttaa sinne? Ehkä kannattaisi vaikka mennä ensin viikoksi käymään?
- Jarno H.
Tottakai ensin lyhyt reissu ja vasta sitten jotain muuta. Kiitos kuitenkin muistutuksesta:) Oletko muuten itse käynyt siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493