Olen, kappas vaan mies, suhteessamme aktiivisempi osapuoli. Vaimo on melko tylsä seksuaalisesti ja mielikuvitukseton sänkypartneri. Roolini on aina olla aloitteentekijä ja eteenpäinviejä rakastelussa. Tuolla tarkoitan sitä, että minä kääntelen vaimoani eri asentoihin sängyssä ja vaimo vaan ns. makaa lahnana ja passiivisena sängyssä. Aina ilmeisesti kuitenkin tyydytän vaimon, koska se näkyy ja tuntuu kyllä - ellei sitten taitavasti feikkaa.
Kysyisinkin muilta mielipiteitä, kuinka yleistä tuollainen kumppanin passiivisuus sängyssä on? On nimittäin alkanut tuntua seksi niin yksipuoliselta ja nololta. Nololla tarkoitan sitä, että minusta tuntuu kuin olisin pervo tms. kun olen se aktiivisempi osapuoli ja puolisko, joka vaivautuu käyttämään mielikuvitusta sängyssä.
Ostin jopa vaimolle dildon tuomaan jotain uutta ja erilaista seksirintamalle. Vaimoa ei ilmeisesti dildo kiinnosta, koska se on samassa paketissa, jossa sen aikoinaan ostin.
Eikö normaalijärkisen ja terveen naisen kuulu olla edes hiukan mielikuvituksekas ja aktiivisempi seksin suhteen? Nyt vain on alkanut olemaan sellainen olo, että vaimo on kuin puhallettava barbara, jolla leikin sängyssä. Minä puolestani haluaisin toteuttaa enemmän kuin mielelläni vaimoni toiveita ja fantasioita, mutta eipä niitäkään vaimolla omien sanojensa mukaan ole. Jos olisin aikoinani tiennyt millainen "rakastajatar" tämä vaimoni on, niin olisin todennäköisesti valinnut vaimoni toisin.
Varmasti vaimokin jotain epäilee (tai sitten ei), koska äyskin hänelle nykyisin pienistä asioista. Tuonkin taustalla on oma turhautuneisuus koko parisuhdetta ja yhteistä elämää kohtaan, sillä intohimoton ja mielikuvitukseton vaimo syö oikeasti tätä miestä ja itsetuntoa. Tai no, mistäpä sen tietää onko minussa enää edes vetovoimaa, kun vaimo ei osoita ei niin pätkääkään intohimoa tai muuta.
Mielikuvitukseton ja tylsä vaimo
287
17029
Vastaukset
- kysy vaimoltas
Mun eukko oli vuosikaudet suhteen alkuaikoina tuollainen. Olin itse aktiivisempi mutta yritin kunnioittaa naiseni häveliäisyyttä enkä mitään erikoista yrittänytkään. Viime vuosina kuitenkin pikkuhiljaa aloin enemmän puhua ja varovasti toteuttaa erilaisia juttuja tyyliin sormi peppuun jne ja siitä eukkokin jo alkoi innostua. Nykyään harrastetaan peppuseksiäkin. Siitä ei ollut puhettakaan ennen!
- Turhautunut aviomies
Kokeiltu on nuolla peppua ja laittaa tyyliin sormi peppuun - vaimo on niin tarkka kaikesta bakteereista, että ei osaa keskittyä tuollaiseen vaan pelkää alati pöpöjä tms. - tuollainen latistaa vain omia haluja ja tunteita ja lisäksi aiheuttaa itsessä nolostumista johtuen omista toiveista ja haluista. Olen yrittänyt puhua seksistä tuloksetta eikä mitään ole vaimonkaan puolelta tapahtunut.
Olen huomannut, että minua ei kiinnosta siinä määrin enää osoittaa suhteessa hellyyttä eikä tuo ilmeisesti vaimoakaan häiritse, ikävää mutta totta!
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa. - lima-aukko
Mies, joka haluaa peppuseksiä, on piilohomo. Peppuseksi ei ole normaalia, vaikka samahan se mitä kun molemmat ovat tyytyväisiä.
Muistakaa kuitenkin, että naiselle peppuseksi on pahaksi. Vaihdevuosi-iässä viimeistään sen hoksii, kun ulosteenpidätys ei toimikkaan. Pepppuseksin tuloksena voi olla, että naisella valuu peräaukosta kakkaa, tai limaa. Joutuu pitämään vaippoja vaikka olisi aktiivinen ihminen. Näitä tapauksia on paljon, mutta niistä ei puhuta koska nainen tuntee häpeää kun ei voi pidättää ulostetta. - eikukka3
Turhautunut aviomies kirjoitti:
Kokeiltu on nuolla peppua ja laittaa tyyliin sormi peppuun - vaimo on niin tarkka kaikesta bakteereista, että ei osaa keskittyä tuollaiseen vaan pelkää alati pöpöjä tms. - tuollainen latistaa vain omia haluja ja tunteita ja lisäksi aiheuttaa itsessä nolostumista johtuen omista toiveista ja haluista. Olen yrittänyt puhua seksistä tuloksetta eikä mitään ole vaimonkaan puolelta tapahtunut.
Olen huomannut, että minua ei kiinnosta siinä määrin enää osoittaa suhteessa hellyyttä eikä tuo ilmeisesti vaimoakaan häiritse, ikävää mutta totta!
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Ehdottomasti potkua suhteeseen tulee pettämisestä. Siis ihan oikeasti pari syrjähyppyä salaa piristää kummasti parisuhdetta. Aika usein itse surffailen varattuna naisena etsimään seuraa esimerkiksi http://www.treffihaku.net saitilta ja välillä iskurissakin niin ja joskus suomi24.
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen! - kikika2
eikukka3 kirjoitti:
Ehdottomasti potkua suhteeseen tulee pettämisestä. Siis ihan oikeasti pari syrjähyppyä salaa piristää kummasti parisuhdetta. Aika usein itse surffailen varattuna naisena etsimään seuraa esimerkiksi http://www.treffihaku.net saitilta ja välillä iskurissakin niin ja joskus suomi24.
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Joo itse miehenä käyn juuri tuon takia vieraissa. Ei tarvi miettiä, miten saisin kotirouvani toteuttamaan fantasioita kun voi käydä fantasiat toteuttamassa vieraissa :) Täytyy muuten kokeilla tota treffihaku.nettiä
- No haloo
lima-aukko kirjoitti:
Mies, joka haluaa peppuseksiä, on piilohomo. Peppuseksi ei ole normaalia, vaikka samahan se mitä kun molemmat ovat tyytyväisiä.
Muistakaa kuitenkin, että naiselle peppuseksi on pahaksi. Vaihdevuosi-iässä viimeistään sen hoksii, kun ulosteenpidätys ei toimikkaan. Pepppuseksin tuloksena voi olla, että naisella valuu peräaukosta kakkaa, tai limaa. Joutuu pitämään vaippoja vaikka olisi aktiivinen ihminen. Näitä tapauksia on paljon, mutta niistä ei puhuta koska nainen tuntee häpeää kun ei voi pidättää ulostetta.Mistähän sinäkin olet tuollaista keksinyt? Kohtuullisella peppuseksillä ei peräaukon sulkijalihasta saa tuollaiseen kuntoon.
- näinköhän?
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Minä olin ensimmäisen miehen kanssa mielikuvitukseton ja tylsä.
Eron jälkeen ei ole ollut ongelmia seksin suhteen vaan nautin seksistä ja nykyinen mies sanoo seksiä kanssani täydelliseksi.
Eli vika voi olla miehessä.. mies ei sytytä niinkuin pitäisi. Kemiat ei vaan kohtaa jostain syystä seksin osalta. - pepano
No haloo kirjoitti:
Mistähän sinäkin olet tuollaista keksinyt? Kohtuullisella peppuseksillä ei peräaukon sulkijalihasta saa tuollaiseen kuntoon.
" kohtuullisella peppuseksillä"
Mikä mahtaa olla kohtuullinen määrä peppuseksiä?
Aika raskasta puuhaa ja hieman pelottavaakin, tulee tunne, että jotain menee rikki. Miehelle varmaan kivaa, mutta harva nainen pitää aidosti, olettaisin. - molempien tarpeet
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Onko lapsenne vielä pieniä, alle 10v? Onko vaimosi oikeasti väsynyt, eikä jaksa innostua seksistä? Juttele, kysele toiveita, mitä hän odottaa parisuhteeltanne? Tyydyttyykö vaimosi hellyyden ja läheisyyden tarpeet, ne ei-seksuaaliset, joita nainen tarvitsee. Aloita seksiin valmistautuminen jo päivällä, käy halaamassa, pussaamassa ja vähän "rouhasemassa" vaimoasi välillä ja sano, että rakastat häntä. VARO ÄRÄHTELYÄ YMS, ne vie monelta naiselta halut!!!
Keksi hänelle hellittelynimiä (söpöliini, ruusunnuppu, oma kulta, ...) ja supata korvaan, pusuttele korvaan, sivele hellästi hiuksia, nosta niitä niskasta ja suutee niskaa, ... Jatka tämmöistä, mut älä vaadi seksiä. Arvelenpa, että vaimosi kohta kerjää seksiä, kun huomaa, että mieshän on aivan mahtava!!!
Nainen tarvitsee tuota muuta hellittelyä, tarvitsee KUULLA höpöttelyjä, kokea, että mies oikeasti tykkää hänestä.
Kun vaimo sitten alkaa osoittaa halua täyttää myös IHANAN MIEHENSÄ tarpeet, voi esittää toiveita, ei vaatimuksia, mutta toivoa, kertoa, millaisia juttuja haluaisi, ja sanoa suoraan, että jättää ne hänen päätettäväkseen, voiko ja haluaako täyttää miehensä kaipaamia asioita. Läheinen ja lämminhenkinen toiveiden kertominen ILMAN VAATIMUSTA JA PAKOTUSTA tehoaa yleensä Ekasta tyrmäyksestä ei pidä perääntyä, vaan sinnikkäästi pyrkiä päämäärään! Voipi olla lopulta todella molemmin puolin antoisaa seksiä!!! - uskollisuus kunniaan
eikukka3 kirjoitti:
Ehdottomasti potkua suhteeseen tulee pettämisestä. Siis ihan oikeasti pari syrjähyppyä salaa piristää kummasti parisuhdetta. Aika usein itse surffailen varattuna naisena etsimään seuraa esimerkiksi http://www.treffihaku.net saitilta ja välillä iskurissakin niin ja joskus suomi24.
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Minä taas en suosittele missään tapauksessa. Jos on luvannut puokisolleen kaiken kansan edessä olla uskollinen, niin pettäminen on HIRVEÄ RIKOS toisen luottamusta kohtaan, VAIKKA ei toinen saisi koskaan tietää! Itse tietää kuitenkin pettäneensä, eikä ole enää todellkaan mikään luotettava! Avuori,os on siis rikos puolisoaan kohtaan, asian salaaminen on myös rikos, kuten esim veropetoskin, mitä minäpidän pienempänä rikoksena kuin aviorikosta! Puoliso vaistoaa useimmiten pettämisen, eikä se ainakaan paranna sellaisen haluja, jolla niitä ei muutenkaan ole! Pettämisellä hankkii itselleen vain avioeron! Ja myös ansaitsee tulla hylätyksi, vaikka useimmiten se pettäjä on xe, joka vielä kaiken petoksensa päätteeksi hylkää sen, joka on uskollinen, vaikka voi olla seksuaalisesti estoinen, tai pikkulasten takia vaan ihan puhkiväsynyt ja siksi haluton!
- petturiraukat
kikika2 kirjoitti:
Joo itse miehenä käyn juuri tuon takia vieraissa. Ei tarvi miettiä, miten saisin kotirouvani toteuttamaan fantasioita kun voi käydä fantasiat toteuttamassa vieraissa :) Täytyy muuten kokeilla tota treffihaku.nettiä
Aviorikos on RIKOS, petturi luulee oleva sa fiksu, kun salaa tekee vääryyttä ja pettää uskollisuuslupauksensa! Huorintekijä on raukka ja itsekäs, eikä VIITSI hoitaa omaa parisuhdettaan, vaan mieluummin tekee rikoksia ja pettää omat lupauksensa ja on siis täysin epäluotettava!
- HakUlo
petturiraukat kirjoitti:
Aviorikos on RIKOS, petturi luulee oleva sa fiksu, kun salaa tekee vääryyttä ja pettää uskollisuuslupauksensa! Huorintekijä on raukka ja itsekäs, eikä VIITSI hoitaa omaa parisuhdettaan, vaan mieluummin tekee rikoksia ja pettää omat lupauksensa ja on siis täysin epäluotettava!
Eipä ole kyl mikään rikos ja tana paivana sallitua paitti kukkahattutati piireis. Onneks on treffihaku.net missa suvaitaan nauttia elamasta. Jos himoitsen vierasta munaa niin mahan etin sit ja miehelleni en puhu. Ja jos tuun siit raskaaks niin tiedan mihin menna
- ei ole petturi
petturiraukat kirjoitti:
Ei ole rikos, eikä mitään aviorikosta ole olemassakaan. Eikä näín myöten rangaistuksiakaan. Kyseessä on lähinnä kahden ihmisen väliset käyttäytymisnormit.
Seksuaalisuus on niin luonnollinen ja tärkeä osa ihmisyyttä, että mistään pettämisestä ei voi tapauksessasi edes puhua. Jos joku on "pettäjä" on se vaimosi. - JustihinJoo
molempien tarpeet kirjoitti:
Onko lapsenne vielä pieniä, alle 10v? Onko vaimosi oikeasti väsynyt, eikä jaksa innostua seksistä? Juttele, kysele toiveita, mitä hän odottaa parisuhteeltanne? Tyydyttyykö vaimosi hellyyden ja läheisyyden tarpeet, ne ei-seksuaaliset, joita nainen tarvitsee. Aloita seksiin valmistautuminen jo päivällä, käy halaamassa, pussaamassa ja vähän "rouhasemassa" vaimoasi välillä ja sano, että rakastat häntä. VARO ÄRÄHTELYÄ YMS, ne vie monelta naiselta halut!!!
Keksi hänelle hellittelynimiä (söpöliini, ruusunnuppu, oma kulta, ...) ja supata korvaan, pusuttele korvaan, sivele hellästi hiuksia, nosta niitä niskasta ja suutee niskaa, ... Jatka tämmöistä, mut älä vaadi seksiä. Arvelenpa, että vaimosi kohta kerjää seksiä, kun huomaa, että mieshän on aivan mahtava!!!
Nainen tarvitsee tuota muuta hellittelyä, tarvitsee KUULLA höpöttelyjä, kokea, että mies oikeasti tykkää hänestä.
Kun vaimo sitten alkaa osoittaa halua täyttää myös IHANAN MIEHENSÄ tarpeet, voi esittää toiveita, ei vaatimuksia, mutta toivoa, kertoa, millaisia juttuja haluaisi, ja sanoa suoraan, että jättää ne hänen päätettäväkseen, voiko ja haluaako täyttää miehensä kaipaamia asioita. Läheinen ja lämminhenkinen toiveiden kertominen ILMAN VAATIMUSTA JA PAKOTUSTA tehoaa yleensä Ekasta tyrmäyksestä ei pidä perääntyä, vaan sinnikkäästi pyrkiä päämäärään! Voipi olla lopulta todella molemmin puolin antoisaa seksiä!!!Justihin jooh.
Kaikkea nuita ohjeita jo pidemmän aikaa kokeilleena tiedän, että joillekkin naisille tuollainen (halailu, pussailu, siivoaminen, tiskaaminen, ruuanlaitto jne.) riittää seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseksi. Pelkkä silittely siis riittää.
Seksiä ei irtoa jollei mainitse asiasta. "Kulta,,, ollaan rakasteltu viimeksi 2kk sitten..."
Noh niin ja illalla saa taas. Minkäänlaista aktiiivisuutta naiselta asian suhteen ei ole.
Joillekkin ihmisille, niin miehille kuin naisille, seksi ja seksuaalisuus on TABU. Tuntematon asia jota on opittu häpeämään ja välttämään. Ehkä joskus joku oppii virheistään huomaamaan, että ei se seksi sittenkään ole väärin. Vai mitä nimimerkki: Näinköhän?.
Miettikää tarkkaan miten lapsuudessanne ja nuoruudessanne asioita käsiteltiin...
Tsemppiä AP:lle
Ei se vaihtamalla parane, mutta vieraissa käynti helpottaa...
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288337152875.html - äitisi
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Itse aikoinaan valitsin mieheni ( vähän hävettää sanoa) vain sillä perusteella, että hän jaksoi naida minua monta kertaa päivässä ja oli erittäin hyvä sängyssä ja sen ulkopuolellakin. On muuten edelleen!!!
Että ehkä alkuhuumassa kannattaisi keskittyä siihen olennaiseen, mikä nyt kenellekin on tärkeää.
Ei tarvitse sitten vuosien jälkeen netissä itkeä, miten miehellä ei seiso tai vaimo ei edes halua koko miestä, ehkä ei ole koskaan halunnutkaan.... - Naisen osa
pepano kirjoitti:
Aika raskasta puuhaa ja hieman pelottavaakin, tulee tunne, että jotain menee rikki. Miehelle varmaan kivaa, mutta harva nainen pitää aidosti, olettaisin.Suurin osa naisista inhoaa peppuseksiä, koska se on kivuliasta, jollei sitten kunnolla ole treenannut. Mutta naiset nyt suostuvat lähes kaikkeen, jotteivät päädy elämään ilman miestä ja sitä kautta sosiaaliseksi hylkiöksi... Ja vielä valehtelevat päälle että tykkäävät kun p*rsettä revitään... :) Jokaisen miehen, joka pyytää naiseltaan peppuseksiä, pitäisi ensin ottaa dildo omaan p*rseeseen. Harva varmaan suostuu, miehet kun kirkuvat jo yhdestä sormesta...
- ...
lima-aukko kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin, että naiselle peppuseksi on pahaksi. Vaihdevuosi-iässä viimeistään sen hoksii, kun ulosteenpidätys ei toimikkaan. Pepppuseksin tuloksena voi olla, että naisella valuu peräaukosta kakkaa, tai limaa. Joutuu pitämään vaippoja vaikka olisi aktiivinen ihminen. Näitä tapauksia on paljon, mutta niistä ei puhuta koska nainen tuntee häpeää kun ei voi pidättää ulostetta.Kyllä sellainen mies, joka haluaa panna perseeseen on HOMO!!!
- maustetta kehiin
petturiraukat kirjoitti:
Vieläkö sinunlaisia on paljon, hei nyt ollaan 2000-luvulla!
- vgttgbtbt
lima-aukko kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin, että naiselle peppuseksi on pahaksi. Vaihdevuosi-iässä viimeistään sen hoksii, kun ulosteenpidätys ei toimikkaan. Pepppuseksin tuloksena voi olla, että naisella valuu peräaukosta kakkaa, tai limaa. Joutuu pitämään vaippoja vaikka olisi aktiivinen ihminen. Näitä tapauksia on paljon, mutta niistä ei puhuta koska nainen tuntee häpeää kun ei voi pidättää ulostetta.Ei varmaan kannata sen naisen käydä paskallakaan. Ite tulee monesti väännetty sellaiset tortut, että mustilta miehiltä löytyy saman koko luokan vehkeet. Tarkoittaako tämä, että mulla alkaa vanhana valskata.
- RL 69 §
uskollisuus kunniaan kirjoitti:
Minä taas en suosittele missään tapauksessa. Jos on luvannut puokisolleen kaiken kansan edessä olla uskollinen, niin pettäminen on HIRVEÄ RIKOS toisen luottamusta kohtaan, VAIKKA ei toinen saisi koskaan tietää! Itse tietää kuitenkin pettäneensä, eikä ole enää todellkaan mikään luotettava! Avuori,os on siis rikos puolisoaan kohtaan, asian salaaminen on myös rikos, kuten esim veropetoskin, mitä minäpidän pienempänä rikoksena kuin aviorikosta! Puoliso vaistoaa useimmiten pettämisen, eikä se ainakaan paranna sellaisen haluja, jolla niitä ei muutenkaan ole! Pettämisellä hankkii itselleen vain avioeron! Ja myös ansaitsee tulla hylätyksi, vaikka useimmiten se pettäjä on xe, joka vielä kaiken petoksensa päätteeksi hylkää sen, joka on uskollinen, vaikka voi olla seksuaalisesti estoinen, tai pikkulasten takia vaan ihan puhkiväsynyt ja siksi haluton!
Ihme ruususten maassa ihmiset haluavat elää. Onhan se niin helppo sanoa toisille miten tulisi elää. Mitenhän mahtaa olla omat kortit pelattu siellä toisessa päässä? Sinkkuna vai pettäjä?
Rikoslaissa ei ole mitään mainintaa. Se mitä ei ole laissa rangaistavaksi määrätty ei ole rikos. Sinun moraaliasi se voi rikkoa. Itse suosittelen moista käyttäytymistä. - vähän eri asia
vgttgbtbt kirjoitti:
Ei varmaan kannata sen naisen käydä paskallakaan. Ite tulee monesti väännetty sellaiset tortut, että mustilta miehiltä löytyy saman koko luokan vehkeet. Tarkoittaako tämä, että mulla alkaa vanhana valskata.
Kannattaa varmaan hakeutua hoitoon jo nyt, jos uloste jumppaa 15 - 30 minuuttia ees taas ennen ku suostuu putoomaan pönttöön. Varsinki, jos se kovaa ku rautakanki.
- innostuu siitä1
vaimosi pitäisi mennä pettämään sinua niin virkistyy sängyssä. Sinun ei tarvitse pettää joka olet virneä
petturiraukat kirjoitti:
Mitähän raukkaa siinä on? Sama tilanne kuin aloittajalla, jonka vuoksi en ole edes halunnut harrastaa puolisoni kanssa seksiä ja tätä on kestänyt jo pitkään. Minulla kuitenkin on yksi vakkari pano ja pari mahtuisi lisääkin tämän miehen intohimot laannuttamaan ;)
- rbrgbrb
vähän eri asia kirjoitti:
Kannattaa varmaan hakeutua hoitoon jo nyt, jos uloste jumppaa 15 - 30 minuuttia ees taas ennen ku suostuu putoomaan pönttöön. Varsinki, jos se kovaa ku rautakanki.
Eipä se sulkijalihas seksissäkään rentoudu, kuin kerran on sitten rentoutuneempana pitempään...
- 8+13
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Kakkatouhut on parempi jättää hinttipojille. Perseitä eivät nuole muut kuin pervot, homot ja eläimet.
- niinpänii..
HakUlo kirjoitti:
Eipä ole kyl mikään rikos ja tana paivana sallitua paitti kukkahattutati piireis. Onneks on treffihaku.net missa suvaitaan nauttia elamasta. Jos himoitsen vierasta munaa niin mahan etin sit ja miehelleni en puhu. Ja jos tuun siit raskaaks niin tiedan mihin menna
Ei se ole nykyajan lakikirjoissa rikos, mutta jumalan laissa se on rikos. Jos joku pettäjä tulee vielä ulisemaan ettei ole uskovainen ja ei kiinnosta, niin miksi olet alun perin mennyt naimisiiin ja vannonut valan.
- suloinen rakkaus
näinköhän? kirjoitti:
Minä olin ensimmäisen miehen kanssa mielikuvitukseton ja tylsä.
Eron jälkeen ei ole ollut ongelmia seksin suhteen vaan nautin seksistä ja nykyinen mies sanoo seksiä kanssani täydelliseksi.
Eli vika voi olla miehessä.. mies ei sytytä niinkuin pitäisi. Kemiat ei vaan kohtaa jostain syystä seksin osalta.Kuulun niihin naisiin, joille seksuaalisuus aukesi vasta avioeron jälkeen. Erotessa olin nelikymppinen ja uskoin, etten enää koskaan löytäisi ketään seksikumppania, sillä aviomies sai minut tuntemaan itseni monin tavoin kehnoksi ja epäkelvoksi, hän osasi hyvää tarkoittavaan sävyyn sanoa masentavia asioita.
Olin yksinäinen ja surullinen hänen rinnallaan ja naisena arvoton, ruma.
Kesti aikansa että uskaltauduin minnekään ulos, ja häkellyin täysin kun muut miehet huomioivatkin minua naisena ja pitivät oikeasti viehättävänä. Rohkenin uuteen suhteeseen, jossa koin elämäni ensimmäisen orgasmin ja hyvin seksikeskeinen suhde jatkui monta vuotta. Se oli harmoonista, kaunista ja tyydyttävää seksiä, hänen kanssaan tunsin olevani kaunis ja hehkuva. Aikanaan suhde päättyi hänen mustasukkaisuutensa vuoksi. Muistan hänet miehenä joka teki naisen minusta, jo keski-ikäisestä kolmen lapsen äidistä. Vaikeuksista huolimatta hän oli elämäni suuri rakkaus joka jätti minuun lähtemättömän hehkun. Naisen osa kirjoitti:
Suurin osa naisista inhoaa peppuseksiä, koska se on kivuliasta, jollei sitten kunnolla ole treenannut. Mutta naiset nyt suostuvat lähes kaikkeen, jotteivät päädy elämään ilman miestä ja sitä kautta sosiaaliseksi hylkiöksi... Ja vielä valehtelevat päälle että tykkäävät kun p*rsettä revitään... :) Jokaisen miehen, joka pyytää naiseltaan peppuseksiä, pitäisi ensin ottaa dildo omaan p*rseeseen. Harva varmaan suostuu, miehet kun kirkuvat jo yhdestä sormesta...
Oma tyttöystävä ainakin tykkää. Aluksi oli totaalisesti ajatusta vastaan koska pelkäsi että sattuu ja jos ei, niin ei voi ainakaan tuntua hyvälle, mutta kas kummaa, parin-kolmen kokeilun jälkeen huomasi että tykkääkin ihan oikeasti. Suostuttelu nyt oli oma hommansa eikä varmaan olisi onnistunutkaan, jos ei kokeilunhaluisesta ihmisestä olisi kyse. Ainoa osa, joka nyt yhtään voi sattua, on sisääntyöntyminen, jos sen nopeasti tekee. Nopeasti silloinkin ilmeisesti tottuu ja kivaa on lopulta. Enkä nyt sano, että kaikilla näin on, mutta uskoakseni aika pahasti pitää väärin tehdä, että homma alun jälkeen sattuu - ja jos homman tekee tarpeeksi kärsivällisesti ja muutenkin oikein, niin ei satu alussakaan.
PS: Kuivana varmaan onkin kivuliasta, sitä en epäile yhtään. Tosin kuivana ei olekaan tullut kokeiltua juuri siitä syystä.- Sisiliaa
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Voit myös kehottaa vaimoasi käymään muutaman kerran vieraissa. Se piristää varmasti myös teidän seksielämää.
- Oikeassa oli
RL 69 § kirjoitti:
Ihme ruususten maassa ihmiset haluavat elää. Onhan se niin helppo sanoa toisille miten tulisi elää. Mitenhän mahtaa olla omat kortit pelattu siellä toisessa päässä? Sinkkuna vai pettäjä?
Rikoslaissa ei ole mitään mainintaa. Se mitä ei ole laissa rangaistavaksi määrätty ei ole rikos. Sinun moraaliasi se voi rikkoa. Itse suosittelen moista käyttäytymistä.Pihtaaminen olisi kriminalisoitava sanoi kauppaneuvos Paukkukin aikoinaan
- K. A. I.
niinpänii.. kirjoitti:
Ei se ole nykyajan lakikirjoissa rikos, mutta jumalan laissa se on rikos. Jos joku pettäjä tulee vielä ulisemaan ettei ole uskovainen ja ei kiinnosta, niin miksi olet alun perin mennyt naimisiiin ja vannonut valan.
Syrjähypyt (aviorikokset) ovat ajasta riippumatta aina rikoksia ja tekijän itsensä häpäisyjä. Kun itse henkilökohtaisesti olet valinnut aviopuolisson, niin syrjähyppy nolaa sinun itsesi tekemän puolison vaintapäätöksen. Valinnan ja vannotun valan rikkominen "HÄVETTÄÄ" sanovat useat sukupulesta riippumattomat tuttavat jotka ovat sortuneet aviorikokseen !!!
Itse olen ollut 56 vuotta avioliitossa, jossa vaimokin on kertomansa mukaan ollut tyytyväinen ja onnellinen. - lima-aukko
No haloo kirjoitti:
Mistähän sinäkin olet tuollaista keksinyt? Kohtuullisella peppuseksillä ei peräaukon sulkijalihasta saa tuollaiseen kuntoon.
Ei ole keksittyä. Sairaanhoitajana tiedän asian ihan varmasti. Kuten mainitsin, häveliäisyyssyistä siitä ei puhuta. Asia on tosi nolo asianosaisille. Kohtuullista peppuseksiä ei ole. Peräaukon sulkijalihas voi kyllä vaurioitus synnytyksessäkin, mutta eniten näitä vaurioita syntyy peppuseksissä. Peräaukkoa ei ole luotu yhdyntöjä varten. Se on ulostamista varten.
- GamerGirl91
niinpänii.. kirjoitti:
En minä ainakaan sanonut kirkossa "tahdon"... En kuulu kirkkoon.
Maistraattikin on olemassa. - niin tai näin
petturiraukat kirjoitti:
joo siis jos parisuhde tökkii ni sit sitä täytyy yrittää parannella mut jos ei oo enää mitää tehtävis ni pistää sit mielummi poikki ku lähtee pettämään, se on reilua kummallekin osapuolelle.
- sssna
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.No saat hävetäkin tuollaisia sairaita haluaja.. homo!
- Eskoylilääkäri
lima-aukko kirjoitti:
Ei ole keksittyä. Sairaanhoitajana tiedän asian ihan varmasti. Kuten mainitsin, häveliäisyyssyistä siitä ei puhuta. Asia on tosi nolo asianosaisille. Kohtuullista peppuseksiä ei ole. Peräaukon sulkijalihas voi kyllä vaurioitus synnytyksessäkin, mutta eniten näitä vaurioita syntyy peppuseksissä. Peräaukkoa ei ole luotu yhdyntöjä varten. Se on ulostamista varten.
Minäpä olenkin ylilääkäri ja sanon, että sinä puhut täyttä paskaa... tai limaa... tai mitä sieltä sinun peräaukostasi nyt sitten valuukin.
- Natsikenraali
maustetta kehiin kirjoitti:
Vieläkö sinunlaisia on paljon, hei nyt ollaan 2000-luvulla!
Kyllä aviorikos on vieläkin olemassa, ei 2000-luku mitään merkkaa! Sen rikkominen kielii vain heikosta moraalista ja muutenkin heikkoudesta ja säälittävyydestä. Miksi pitää pettää toista, omaa rakasta puolisoa. Miksi ei voi erota jos liitto (ja joku mitätön asia kuin seksi) ei tyydytä. Oletteko niin heikkojapaskoja että jallitatte kumppaneitanne tuollaisten asioitten takia. Onko teille ok sitten että puolisonnekin käy vieraissa?
- kalu kukkaro
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Petturit pettämään siitä sit vaan. Täälä olis yx sinkku vapaana, olisin kiinnostunut vaimostasi, minun kanssani hän ei ainakaan mikään lahna olis. Varmaankin tykkäisi kalustani, paremmin kuin sinun.
- Toivottavasti..
sleepydragon kirjoitti:
Oma tyttöystävä ainakin tykkää. Aluksi oli totaalisesti ajatusta vastaan koska pelkäsi että sattuu ja jos ei, niin ei voi ainakaan tuntua hyvälle, mutta kas kummaa, parin-kolmen kokeilun jälkeen huomasi että tykkääkin ihan oikeasti. Suostuttelu nyt oli oma hommansa eikä varmaan olisi onnistunutkaan, jos ei kokeilunhaluisesta ihmisestä olisi kyse. Ainoa osa, joka nyt yhtään voi sattua, on sisääntyöntyminen, jos sen nopeasti tekee. Nopeasti silloinkin ilmeisesti tottuu ja kivaa on lopulta. Enkä nyt sano, että kaikilla näin on, mutta uskoakseni aika pahasti pitää väärin tehdä, että homma alun jälkeen sattuu - ja jos homman tekee tarpeeksi kärsivällisesti ja muutenkin oikein, niin ei satu alussakaan.
PS: Kuivana varmaan onkin kivuliasta, sitä en epäile yhtään. Tosin kuivana ei olekaan tullut kokeiltua juuri siitä syystä.itsekin sitten tykkäät siivota vanhempana vaimosi pa***aa housuista kun pidätys ei enää toimi. Ja muistahan nauttia siitä!!
- hrhr..
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa."Olen huomannut, että minua ei kiinnosta siinä määrin enää osoittaa suhteessa hellyyttä eikä tuo ilmeisesti vaimoakaan häiritse, ikävää mutta totta!"
Itse ainakin sanon, että ei kiinnosta minkäänlainen kanssakäyminen miehen kanssa jos ei jokapäiväisessä elämässä ole muuten hellyyttä ja läheisyyttä. Luulet ilmeisesti kostavasi näin vaimolle, mutta kaivatkin itse omaa hautaasi.
Ja minkä ihmeen takia se p*rse ja p*ska pitää yhdistää seksielämään? Etkö muuta keksi? Itse en ainakaan halua kulkea vanhempana vaipoissa vain siksi että miellyttäisin miestä. Ilmeisesti olet sitten mielummin ilman, kuin harrastaisit seksiä ihan perinteisesti. Mitä vikaa on "tavallisessa seksissä"? - iu9uååå
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Turhautunut aviomies: Hanki itsellesi poikaystävä. Olet homo!
- doing+
sleepydragon kirjoitti:
PS: Kuivana varmaan onkin kivuliasta, sitä en epäile yhtään. Tosin kuivana ei olekaan tullut kokeiltua juuri siitä syystä.etkö uskalla tunkea kaluasi toisen miehen perseeseen, sitähän sun kumminkin tekee mieli vaikka et uskalla myöntää. Toisaalta taas joku lesbo osaisi tehdä vaimollesi juuri oikeat jutut
- nämä tietää saletist
Eskoylilääkäri kirjoitti:
Minäpä olenkin ylilääkäri ja sanon, että sinä puhut täyttä paskaa... tai limaa... tai mitä sieltä sinun peräaukostasi nyt sitten valuukin.
Tästä kannattaisi ottaa asiantuntijalausunto homppelipapoilta !
- kärsinyt nainen
lima-aukko kirjoitti:
Pitkään mietin että vastaanko tähän. Haluan varottaa naisia, sillä kärsin itse tuosta vaivasta jonka mieheni tahdosta on aiheutunut minulle. Tunnen että aina haisen ulosteelle ja varmaan niin onkin kaikesta puhtaudesta huolimatta, en uutta suhdetta voisi ajatellakkaan ja kuka minua tahtoisi edes tälläisenä.Lääkärille en ole kehdannut vaivasta puhua koskaan vaikka kyllä he varmaan tälläistäkin ovat nähneet.Julmaa on että vasta naimisiin menon jälkeen mieheni kertoi millaista nuorena koettu seksi toisen pojan kanssa oli eikä naisen kanssa koskaan voisi kokea samaa. Muut miehet kaihtoivat häntä, en tiedä oliko syy epäilys vai teot.
- jopasnyt
niinpänii.. kirjoitti:
Olette uskovaiset vain ominut tuon avioliiton itsellenne, vaikkei siinä ole mitään uskonnollista kuin että pappi vihkii nykyisin, jonka oikeus pitäis ottaa papeilta nykyisin jo pois.
Avioliitto on vain juridinen toimenpide, jonka voi halutessaan purkaa. Sellainen se oli ennen kuin teistä yksikään uskovainen alkoi Jumalista puhumaan!!
Sä et tiedä Jumalan laista mitään, jos tietäisit niin et sitä noudattaisikaan!! Toivottavasti.. kirjoitti:
itsekin sitten tykkäät siivota vanhempana vaimosi pa***aa housuista kun pidätys ei enää toimi. Ja muistahan nauttia siitä!!
Aika yhdentekevä tulee kyllä olemaan, millaista vaimon kanssa voi olla, kun en ole avioliittotyyppiä itse yhtään. ;) Vaimoa ei siis ole eikä näillä näkymin myöskään tule. Joka tapauksessa ihan rauhassa voit täällä huudella väitteitäsi, mutta kuuroille korville ne kaikuvat niin kauan kuin et esitä väitteidesi tueksi tutkimustuloksia. Sellaisia tosin et mitä luultavimmin tule löytämään, koska syystä tai toisesta alan asiantuntijat (seksuaalialan asiantuntijat, lääkärit jne. siis) eivät löydä peppuseksistä mitään moitittavaa ja saattavatpa joissain tapauksissa suositellakin sen kokeilemista. Onnea siis niiden tutkimustulosten etsimiseen!
doing+ kirjoitti:
etkö uskalla tunkea kaluasi toisen miehen perseeseen, sitähän sun kumminkin tekee mieli vaikka et uskalla myöntää. Toisaalta taas joku lesbo osaisi tehdä vaimollesi juuri oikeat jutut
Kyllähän tuon voisi uskaltaakin. Asia vain sattuu olemaan niin, että vaikka ajatus nyt ei erityisemmin inhotakaan, niin en koe miehiä seksuaalisesti viehättäviksi sitten millään tavalla. Hauskaa muuten, miten olet jo toinen tyyppi, joka onnistui lukemaan sanan tyttöystävä muodossa vaimo. Ei hirveästi herätä luottamusta toisen älykkyyteen, jos ihminen ei osaa edes lukea kunnolla.
- siskosi.
äitisi kirjoitti:
Itse aikoinaan valitsin mieheni ( vähän hävettää sanoa) vain sillä perusteella, että hän jaksoi naida minua monta kertaa päivässä ja oli erittäin hyvä sängyssä ja sen ulkopuolellakin. On muuten edelleen!!!
Että ehkä alkuhuumassa kannattaisi keskittyä siihen olennaiseen, mikä nyt kenellekin on tärkeää.
Ei tarvitse sitten vuosien jälkeen netissä itkeä, miten miehellä ei seiso tai vaimo ei edes halua koko miestä, ehkä ei ole koskaan halunnutkaan....Olen usein ihmetellyt samaa; miten ja miksi miehet valitsevat sellaisia vaimoja itselleen? Onko syynä se, että toinen on "hyvä paperilla", vaimoainesta, vai mikä? Se tärkein elementti ja suhteen "liima" kuitenkin puuttuu, eli seksuaalisuus. Miksi niin järjetön määrä ukkomiehiä jää ilman seksiä?
Meillä ei ole ikinä jäänyt, päinvastoin, ja hyvin toimiva seksuaalinen kemia auttaa suhteessa muutoinkin, monien hankalien aikojen yli. - MIESlääkäri
lima-aukko kirjoitti:
Tuo on enemmän kuin totta, mitä sairaanhoitaja kirjoittaa. Lisäksi riskinä on fistellit. Näitä todella ikäviä vaivoja todetaan pääsääsääntöisesti homoseksuaaleilla ja anaaliseksiä harrastavilla naisilla.
- miehet ei tajuu
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.no jos anaali on sitä ainoastaan piristystä niin ketä kiinnostaa, naiselle on turhauttavaa et normaali saaminen jää ja pitää miehelle alistua, se sattuu ja on inhottavaa.
- ihana kuulla
suloinen rakkaus kirjoitti:
Kuulun niihin naisiin, joille seksuaalisuus aukesi vasta avioeron jälkeen. Erotessa olin nelikymppinen ja uskoin, etten enää koskaan löytäisi ketään seksikumppania, sillä aviomies sai minut tuntemaan itseni monin tavoin kehnoksi ja epäkelvoksi, hän osasi hyvää tarkoittavaan sävyyn sanoa masentavia asioita.
Olin yksinäinen ja surullinen hänen rinnallaan ja naisena arvoton, ruma.
Kesti aikansa että uskaltauduin minnekään ulos, ja häkellyin täysin kun muut miehet huomioivatkin minua naisena ja pitivät oikeasti viehättävänä. Rohkenin uuteen suhteeseen, jossa koin elämäni ensimmäisen orgasmin ja hyvin seksikeskeinen suhde jatkui monta vuotta. Se oli harmoonista, kaunista ja tyydyttävää seksiä, hänen kanssaan tunsin olevani kaunis ja hehkuva. Aikanaan suhde päättyi hänen mustasukkaisuutensa vuoksi. Muistan hänet miehenä joka teki naisen minusta, jo keski-ikäisestä kolmen lapsen äidistä. Vaikeuksista huolimatta hän oli elämäni suuri rakkaus joka jätti minuun lähtemättömän hehkun.Kauniisti kirjoitit 'suloinen rakkaus'.Onneksi tällaista on vielä olemassa ja onneksi sait kokea sen.Olen iloinen puolestasi!
- Lahna minäkin...
Pitää vaan varmasti hyväksyä, että vaimo on mielikuvitukseton ja tylsä. En vain osaa sanoa, koska tunnepato murtuu ja lähden suhteesta pois. Vielä olen jaksanut olla suhteessa lastemme vuoksi, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.Voihan olla niinkin, että vaimosi pitää sinua mielikuvituksettomana ja tylsänä eli aina sama kaava.
Ei se aktiivisuus välttämättä tarkoita sitä, että olisit sen erikoisempi tai parempi sängyssä kuin vaimosikaan. Meillä kaiklla on aika lailla erilaiset halut ja toiveet puolisoittemme kannalta ja onni on jos ne kohtaavat, usein eivät ja silloin pitää keksiä joko kompromissejä tai sitten hyväksyä erilaisuus.
Minä olen aina ollut seksuaalisesti passiivisempi kuin mieheni ja en oikeastaan kerkiä koskaan halutakaan ensin koska mieheni on melkein aina valmis ja se tympäisee koska mitään mielenkiintoa tai esileikin tyylistä keimailua ei tarvitse hänelle tehdä koska hän on niin aktiivinen ja innokas, ja se siis tympäisee. Ei hän minua koskaan lahnaksi ole sanonut vaan tavallaan nauttii kun saa toteuttaa itseään ja minä mukaudun, tykkään itsekin siitä useimmiten mutta joskus toivoisin, että saisin itse määrätä tahdin ja edes joskus yrittää hurmata mieheni ja vietellä hänet, sen sijaan, että hän on aina valmis kuin partiopoika! - cccccccccccccccccccc
molempien tarpeet kirjoitti:
Onko lapsenne vielä pieniä, alle 10v? Onko vaimosi oikeasti väsynyt, eikä jaksa innostua seksistä? Juttele, kysele toiveita, mitä hän odottaa parisuhteeltanne? Tyydyttyykö vaimosi hellyyden ja läheisyyden tarpeet, ne ei-seksuaaliset, joita nainen tarvitsee. Aloita seksiin valmistautuminen jo päivällä, käy halaamassa, pussaamassa ja vähän "rouhasemassa" vaimoasi välillä ja sano, että rakastat häntä. VARO ÄRÄHTELYÄ YMS, ne vie monelta naiselta halut!!!
Kun vaimo sitten alkaa osoittaa halua täyttää myös IHANAN MIEHENSÄ tarpeet, voi esittää toiveita, ei vaatimuksia, mutta toivoa, kertoa, millaisia juttuja haluaisi, ja sanoa suoraan, että jättää ne hänen päätettäväkseen, voiko ja haluaako täyttää miehensä kaipaamia asioita. Läheinen ja lämminhenkinen toiveiden kertominen ILMAN VAATIMUSTA JA PAKOTUSTA tehoaa yleensä Ekasta tyrmäyksestä ei pidä perääntyä, vaan sinnikkäästi pyrkiä päämäärään! Voipi olla lopulta todella molemmin puolin antoisaa seksiä!!!Ja naisella ei ole mitään vastuuta...tässäkään asiassa. Ei itsestään eikä toisesta.
- Kurlemmi
siskosi. kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt samaa; miten ja miksi miehet valitsevat sellaisia vaimoja itselleen? Onko syynä se, että toinen on "hyvä paperilla", vaimoainesta, vai mikä? Se tärkein elementti ja suhteen "liima" kuitenkin puuttuu, eli seksuaalisuus. Miksi niin järjetön määrä ukkomiehiä jää ilman seksiä?
Meillä ei ole ikinä jäänyt, päinvastoin, ja hyvin toimiva seksuaalinen kemia auttaa suhteessa muutoinkin, monien hankalien aikojen yli.Miksi ihmiset yleensä lukittautuvat huonoihin suhteisiin? Monesta naisesta (mm. entisiä tyttöystäviä) tiedän että yllättävän usealla läheisriippuvuutta he ovat jollain tavalla epätoivoisia ja kauhean kiireisiä kun suhteeseen pääsevät. Epäilen että yleensä hormoonien sanelemaa, en tiedä, mutta vastaavia miehiä ymmärrän itse vähemmän, vaikka mies olen itsekin.
Ei ole koskaan ollut tarvetta huonoon suhteeseen jämähtää, esim. jos toinen aloittaa jotkut ihmissuhdepelit ja kiukuttelut vain omaksi ilokseen. Olen moista saattanut hetken katsoa kysyä että mistä kiikastaa, mutta lopulta olen sitten nostanut kytkintä kun homma ei ole selvinnyt. Kun ei ole ollut halua alkaa toiselle terapeutiksi tai isähahmoksi.
Olen aikoinaan kuunnellut kavereiden juttuja omistavista mustasukkaisista tyttöystävistä joista osa vielä alki ehdottelemaan avioliittoja ja lapsia ja miehet lähinnä tuskailivat tosissaan samalla kun itse lähinnä laskeskelin kattopalkkeja ja mietin että miksi ihmeessä roikkua moisessa, kun selvästi näkee ettei homma kovin hauskaa ole. Silti he siitä sitten "kullan" luo kömpivät.
Aika moni mies toivoisi mm. enemmän seksiä, mutta on ottanut partnerin jolle ei kelpaa. Ja ilmeisesti myös jonkin verran samanlaisia naisia löytyy. Tässä miehiä on toki voinut hämätä se, että seksiä on voinut ollakin suhteen alkuaikoina, mutta etenkin lapsenteon jälkeen homma on täysin lopahtanut.
Mistä sellaisen mukavan verevän naisen sitten erottaa pelkästään siitä alkukiimaisesta? Ehkä se olisi kokeilunhalu ja avoimuus sängyssä (tai keittiössä, tai puutarhassa, tai bussissa jne. jonka luulisi näkyvän jo suhteen aluvaiheessa.). Jos se on alusta asti puuhastelua pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa ja ehkä lauantaisin takaapäin, niin voisi moista luulla ennakkovaroitukseksi.
Seksi ei ole suhteen pääasia, mutta parasta olisi jos molempien halut menisivät suunnilleen samaan kategoriaan. Kovahaluisimmat kimpassa keskenään jne. Jos itselle seksi on tärkeää, miksi tyytyä huonompaan? - jätän välistä
lima-aukko kirjoitti:
Itsekin miehenä olen aina ihmetellyt tuota peräaukon viehätystä. Ei vain ole koskaan kiehtonut. Ei edes se naisen, saati sitten toisen miehen.
Vaikka muuten hyvin kokeilunhaluinen olenkin, sängyssä ja muualla, niin tuo saa näillä näkymin jäädä edelleen välistä. - jätän välistä
MIESlääkäri kirjoitti:
Tuo on enemmän kuin totta, mitä sairaanhoitaja kirjoittaa. Lisäksi riskinä on fistellit. Näitä todella ikäviä vaivoja todetaan pääsääsääntöisesti homoseksuaaleilla ja anaaliseksiä harrastavilla naisilla.
Nämä kun lueskeli läpi, niin vahvistui vain vakaumus, että joskus kokeilematta jättäminenkin on vallan hyvä ratkaisu, vaikka elämänmottoni on juuri päinvastainen.
Tosin moinen on toki helpoa kun koko ajatus kuvottaa. Joskus kun on tullut pornoa katseltua tai esim. seksinovelleja lueskeltua, niin siinä vaiheessa jää aina kesken kun aletaan takaosastolle mennä. Yllättävän yleistä se vain tuntuu olevan. Joskus on jopa tuntunut että olenko vähemmistössä näiden sairaiden :) halujeni kanssa, kun ei tuhkaluukku kiinnosta pätkääkään. - toimitusjohtaja1
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Kiitos vinkistä, ajattelin tänään käydä maksullisen naisen luona hakemassa potkua parisuhteeseen. On aivan totta, että tuo on nykypäivää, mutta aina löytyy hihhuleita joiden mukaan salarakkaat on maailman pahin juttu. Keltä pettäminen oikeasti on pois jos sen tekee salaa? Ja turha puhua, mulle ei oo varmasti huono omatunto kun muijakaa ei ole aina täydellinen koska kiukuttelee mistäkin.
- peilikuva tapahtuma
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Niin käydä vieraissa. Miltä mahtaisi eikukka3:sta tuntua jos kuulisit miehesi käyvän paneksimassa toista naista / naisia. Eikö haittaisi yhtään?
Samaten miehet ajatelkaa, olisiko siitä pienintäkään haittaa jos naisenne käy väliin saamassa munaa muualta. Jos ei haittaa yhtään niin jatkakaa toki pettämistä. Se nyt vaan olisi tyhmää tuntea mustasukkaisuutta jos itse käy vieraissa :D
Olen mies ja en ole uskovainen.
Mutta valtaosalle naisista on erittäin tärkeää että mies on uskollinen.
Jos parisuhde alkaa köhiä, miksi jatkaa??? - wde11
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!eikö kannattaisi sitten reilusti erota, ja vasta sen jälkeen mennä muiden kanssa sänkyyn? niinhän sitä sanotaan, että jos ei parisuhde toimi sängyssä, niin ei se toimi muutenkaan. Eli miksi väkisin olla suhteessa, saada huonoa seksiä jos on mahdollisuus parempaankin?
Vai onko sitten niin, että teillä ei ole mahdollisuutta parempaan, ja tiedätte sen. Pari yhdenillan juttua riittää kohottaan itsetuntoa, mutta siihen se jää, hoito on tyytyväinen kun pääsee eroon ja tuskin koskaan näette enää. Roikutte huonossa suhteessa ja valitatte huonoa seksielämää, ja todellisuudessa tekään tuskin olette mitenkään erikoisia ihmisiä, ettekä saisi enää ketään toista pysyvään suhteeseen? - örinäää
petturiraukat kirjoitti:
Tämä "petturi raukan" vastaus on hauska.
Näen jo mielessäni kuinka hän saarnaa lahkonsa tilaisuuksissa raukoista, rikollisista ja pettäjä huorista.
Sylki lentää eturiville asti, hiusten keskijakaus pettää ja raamatulla huidotaan ilmaa niin ettei Lusifer uskalla tulla lähellekkään.
Tilaisuuden jälkeen, teltan takaosassa vapautetaan seurakunnan naiset synneistä omalla "sauvalla".
Lisää näitä. - samalla miehellä
No ensimmäinen olisi puhua ja kertoa vaimollesi! Sano HÄNELLE miltä sinusta tuntuu. Olet tässä kertomassa kuinka sinua turhauttaa mutta vaimosi tulisi arvata ajatuksesi?
Mitäs jos kertoisit?
Minä en rupeis pettämään ennenkuin olisin aivan varma että ei kiinnosta olla sängyssä "sillee" sun kanssa.
Ja saattaahan vaimosi toivoa että puhuisitte - jospa siitä on samanlainen turhautuma molemmilla ette saa suutanne auki!
Saattaa olla myös että vaimosi suuttuu mutta sittenhän tiedät kuinka on. Jos muuten rakastat vaimoasi ja aiot hänen kanssaan jatkaa kannattaa ottaa riski ja puhua.
Rakasteleminen ja nauttiminen siitä edellyttää ainakin minulla ehdotonta luottamusta ja epäily ja turhautuminen pahentavat asiaa. Itse menen ainakin ihan lukkoon. Meitä ihmisiä on niin erilaisia.
Itse olen ollut saman miehen kanssa 30 vuotta ja seksi paranee vaan. Nuorena on tullut hairahduksia puolin ja toisin ja niistä ei ainakaan ole ollut kuin harmia ja pahaa mieltä ja nimenomaan sen luottamuksen menetys. Välillä on viileämpiä kausia mutta ylihän niistäkin on päästy.
Voihan olla että vaimosi on mielikuvitukseltaan latteampi mutta jos sinulla sitä riittää niin missä se ongelma on? Puhu! Puhu tunteista älä tekniikasta.
Sivumennen sanoen dildot ei sytytä minua yhtään!
Muista kertoa että sinulle tämä asia on niin tärkeä että jos olisit tiennyt..... Kaiken voi kertoa olematta julma että muista valita rauhallinen ja hyvä hetki. - vatun harava
Sisiliaa kirjoitti:
Voit myös kehottaa vaimoasi käymään muutaman kerran vieraissa. Se piristää varmasti myös teidän seksielämää.
heh heh heh varmasti "piristää". Nämä pettäjä äijät on suuri osa sellasia että oma pettäminen ei ole mitään (ylläri ylläri ) mutta auta armias jos eukko sen menisi tekemään. Vaimo olisi sen jälkeen v*****n h****a.
- selvennystä asiaan
... kirjoitti:
Kyllä sellainen mies, joka haluaa panna perseeseen on HOMO!!!
Selventääkseni asiaa. Mies joka haluaa panna miehen p*rseeseen ja haluaa munaa omaan p*rseeseen on homo. Mies joka haluaa naisen ja miehen p*rseeseen on biseksuaali. Mies joka haluaa ainoastaan naisen p*rseeseen on heteroseksuaali.
- --------------
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Täytyy sanoa, että treffihaku.net on ihan ok sivusto kun etsii pettämisseuraa. Kokemusta on!
- ------------
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Pettäminen piristää ;)
- spermat
Natsikenraali kirjoitti:
Kyllä aviorikos on vieläkin olemassa, ei 2000-luku mitään merkkaa! Sen rikkominen kielii vain heikosta moraalista ja muutenkin heikkoudesta ja säälittävyydestä. Miksi pitää pettää toista, omaa rakasta puolisoa. Miksi ei voi erota jos liitto (ja joku mitätön asia kuin seksi) ei tyydytä. Oletteko niin heikkojapaskoja että jallitatte kumppaneitanne tuollaisten asioitten takia. Onko teille ok sitten että puolisonnekin käy vieraissa?
Kerrankin nimimerkki osunu kohdilleen natsikenraalilla! Kunnon kukkahattutäti. Mitä sit jos käyn spermat ruikkimassa jonkun toisen naisen sisälle kunhan en kerro siitä mitään
- pettanyt_56_krt
Natsikenraali kirjoitti:
Mitä sitten jos pettää? En tajua!
- pelkka2
petturiraukat kirjoitti:
Täällä on kukkahattutädit sankoin joukoin liikenteessä. Ihan kun te ette olisi käynyt vieraissa....
- Natsikenraali
spermat kirjoitti:
Kerrankin nimimerkki osunu kohdilleen natsikenraalilla! Kunnon kukkahattutäti. Mitä sit jos käyn spermat ruikkimassa jonkun toisen naisen sisälle kunhan en kerro siitä mitään
No se ei ole oikein! Määräisin mielelläni sinulle zyklon-b hoidon. Nopea vaikutus, ei sivu eikä varsinkaan jälkioireita!
- spermat
Natsikenraali kirjoitti:
No se ei ole oikein! Määräisin mielelläni sinulle zyklon-b hoidon. Nopea vaikutus, ei sivu eikä varsinkaan jälkioireita!
Ai sinäkö sen päätät mikä on oikein? Ennen kuule miehet olivat suorastaan eläimiä kun elettiin luolamies aikakautta.
- NOOOOOOOOOOOOOB
spermat kirjoitti:
Ai sinäkö sen päätät mikä on oikein? Ennen kuule miehet olivat suorastaan eläimiä kun elettiin luolamies aikakautta.
Idiootti, et vastannut kysymykseen
"Onko teille ok sitten että puolisonnekin käy vieraissa?"
Kummasti monet vaihtavat kantaansa, jos tulee puheeksi että jos oma nainen tekisi samaa. Ajatellaan että "MINÄ saan käydä vieraissa, mutta puolisoni ei". Hmm, miksi näin? - ---------
NOOOOOOOOOOOOOB kirjoitti:
Idiootti, et vastannut kysymykseen
"Onko teille ok sitten että puolisonnekin käy vieraissa?"
Kummasti monet vaihtavat kantaansa, jos tulee puheeksi että jos oma nainen tekisi samaa. Ajatellaan että "MINÄ saan käydä vieraissa, mutta puolisoni ei". Hmm, miksi näin?Idiootti, jos mulle ei kerrota että puolis pettää niin silloinhan en voi tykätä huonoa.
- betty5
pepano kirjoitti:
Aika raskasta puuhaa ja hieman pelottavaakin, tulee tunne, että jotain menee rikki. Miehelle varmaan kivaa, mutta harva nainen pitää aidosti, olettaisin.Minä tykkään.
Mieheni ei, kun se on "homoa". Ikävää... - filosofian_maisteri
eikukka3 kirjoitti:
Mielestäni pettäminen on ok jos suhde alkaa köhiä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että pari "panoa" niin menee paremmin omassa parisuhteessa. Suosittelen!Pettämisestä tulee mahtava fiilis, suosittelen :)
- Natsikenraali
spermat kirjoitti:
Tottakai!! Minä päätän! Käsken! Ja määrään!
- Anonyymi
innostuu siitä1 kirjoitti:
vaimosi pitäisi mennä pettämään sinua niin virkistyy sängyssä. Sinun ei tarvitse pettää joka olet virneä
Just näin !!!!!
Terv: Alfauros MIES - Anonyymi
... kirjoitti:
Kyllä sellainen mies, joka haluaa panna perseeseen on HOMO!!!
Tuommoisen kommentin esittäjä on piilohomo, tulehan reilusti vaan kaapista.
- Teroo11
Seksi on kuitenkin olennainen osa parisuhdetta, ilmeisesti joko vaimo ei osaa pelätä suhteen puolesta tai ei välitä.
Kukaan seksuaalisesti normaali aktiivinen ihminen ei loputtomiin jaksa yksipuolista seksisuhdetta.
Kerran jos erehdyt sivuraiteelle ja pääset kokemaan aktiivisen naisen kanssa se on sen jälkeen menoa. Kannattaa miettiä, onko tässä enää mitään toiveita tilanteen parantamisesta. - Itseppä olet
siipasi valinnut on syytä katsoa peiliin.
- humikosan
Samaa mieltä, jotain ikaa suhteessa on, jos seksi ei toimi, eikä voi syyttää toista, pitää katsoa just peiliin ja kysyä, mitä minä voin tehdä toisin ja muuttaa tekemisessäni :)
- 4356789
"Jos olisin aikoinani tiennyt millainen "rakastajatar" tämä vaimoni on, niin olisin todennäköisesti valinnut vaimoni toisin."
Miten et sitten muka tiennyt? Ettekö muka todella harrastaneet lainkaan seksiä ennen avioitumista? Vai onko tässä taas jälleen kerran kyse siitä, että on laukattu naimisiin asti sillä oletuksella, että toinen yhtäkkiä jotenkin mystisesti muuttuu omien toiveiden mukaiseksi?- dsdsdsaads
Vai olisiko niin, että ennen avioliittoa/lapsia on peittokin heilunut kiivaammin? Eikös sama päde vaikka lähisuhdeväkivaltaan. Kuvittelisin että se nyrkkikään ei heilu etenkään alkuaikoina, vaan vasta kun homma on kunnolla vakiintunut.
- Knight Rider
Juoku tuo sinun rouvasi viinaa? Juota emäntä känniin. Totuus kuuluu humalaisen ja pikkulapsen suusta. Tässä ongelmassa en kyllä suosittele käyttämään lasta apuna... :D
Pienessä (ja suuremmassakin) humalassa voi saada rouvaan vilskettä ja vipinää vällyjen välissä. - mpmies77
Ihan kokemuksesta...,vaihda eukkoa,vieraissa käyminen ei ole kuin väliaikaisratkaisu,nuo on niitä joko on tai ei juttuja...
- himokas vaimo...
Voi voi...meillä se on toiisinpäin. Mieheni makaa sängyllä selällään ja odotaa että minä teen aloitteen, otan suihin jne..sitten käy suoraan asiaan ilman että lämmitelisi minua kiihkoon...todella puuduttavaa ja tympii koko seksi hänen kanssaan...
- 5+17
Jep, näitä lahna miehiä piisaa. Niistä vaan ei saa puhua. Eihän se ole normaalia....
- naikkonen...
Hanki naisellesi eroottinen kirja, jos hän siitä innostuisi ja saisi ideoita. ;)
- Sinkuista sinkuin-59
Valitsit vaimosi oletettavasti naaman perusteella. Minä; seksuaalisesti innokas, intohimoinen ja kekseliäs; saan elää selibaatissa kun naama on seiskan luokkaa. Kukaan ei huoli, kun kaikki etsivät vain kaunottaria.
- Suomalainen mies
Jos tuossa kuvassa oli vaimosi, niin melkoisen tyhmän mustat sormien kynnet olivat.Ei sellainen nainen mahda sängyssäkään osata innostua ja pelehtiä, jos aika menee kynsien värjäämiseen.Itse en ottaisi sellaista muijaa viereeni.
- ........
Suomalainen mies kirjoitti:
Jos tuossa kuvassa oli vaimosi, niin melkoisen tyhmän mustat sormien kynnet olivat.Ei sellainen nainen mahda sängyssäkään osata innostua ja pelehtiä, jos aika menee kynsien värjäämiseen.Itse en ottaisi sellaista muijaa viereeni.
Idiootti, ne on vain mallikuvia ja ilmeisen ulmailta vielä...olettkos kuullut lehdistö kuvista...kuvan ihmiset ym ei liity juttuun...huh huh mitebN yksinkertaista sakkia sitä onlkaan liikenteessä...meinaat että kyseinen nainen antaisi kuvata tuolla lailla studio lavasteissa. Just joo...
- Mustakyntinen Fatima
Suomalainen mies kirjoitti:
Ota kuule kunnon karju vällykäärmeeksi.
- ukko nooa arkki
Ei mitään ideaa kuinka voisin auttaa kun en tunne ihmistä häntä tai sinua, kaikenlaista voisi neuvoa voisi koettaa mutta ehkä turhaan. Meneekö muuten hyvin? Keskustelu ja muu vapaa aika arjen lomassa. Harrastukset tai mieltymykset elokuvien tai museoiden suhteen, ehkä arjen jännittävyys voisi olla jokin ratkaisu ihan aluksi. Ei minullakaan mene ihan niinkuin itse haluaisin mutta kun kyse ei ole pelkästään minusta. Mutta eukkoni olen valinnut ja kunnioituksella eteenpäin, kaikkea nyt kun vain ei voi saada ja tuskin hänkään ihan kaikkea mitä haluaisi minusta saada.
- Ei sikaa säkissä
MITÄH? Unohditko sinä koeajaa ennen avioliittoa? Eikö edes kaverit testannu?
- jeppesssiiu
Älytöntä jos persereikään pitää ryhtyä survomaan. Vain homot kai tekevät niin ja se on luonnotonta avioliitossakin oleville.
Persereikä on paskantamista varten, eikä nussimista varten. Uskokaa jo tolot. - jeppesssiiu
Älytöntä jos persereikään pitää ryhtyä survomaan. Vain homot kai tekevät niin ja se on luonnotonta avioliitossakin oleville.
Persereikä on paskantamista varten, eikä nussimista varten. Uskokaa jo tolot. - humikosan
jeppesssiiu kirjoitti:
Persereikä on paskantamista varten, eikä nussimista varten. Uskokaa jo tolot.Pakko sano tuohon, että minusta ne haluu kakkoseen, jotka ei oo tyytyäisiä ykkösen kokoon, niin naiset kuin miehetkin ;)
- BellaDonna
Naisena sanoisin näin: itse osallistun parhaiten puuhiin kun tunnen itseni rennoksi ja itsevarmaksi sängyssä. Kun raskauden jälkeen oli ylipainoa niin tunsin itseni läskiksi ja ajattelin koko ajan että kun mies katsoo minua, ajattelee " hyi helvetti mikä läski vaimo minulla on". Se vei yäysin itsevarmuuden ja halusin vain piiloutua peiton alle. Eli yritä saada vaimosi tuntemaan että se on haluttava ja saada se rentoutumaan sängyssä.
- näinonnäppylät
kyllä se varmaankin on niin että vaimo on menettänyt mielenkiintonsa sinuun tuollainen sormi perseeseen ei ole normaalia sexiä,Vika on sinun käytöksessäsi eikä Vaimossa
- ihan mielenkiinnosta
mikäs sitten on normaalia seksiä? saisinko kattavan listan normaaliin seksiin kuuluvista ja kuulumattomista asioista? ja mielellään myös viitteet tutkimuksiin joiden perusteella olet normaalin seksin määritellyt...
- mietteitä
Millainen vaimosi on muuten, arkielämässä? Onko hän muuten hauska, onko hänellä ideoita jne? Jos hän ei yleensäkään ole kovin kekseliäs, huumorintajuinen, aloitteellinen jne., niin ei varmaan sitten seksissäkään. Mutta jos hän on, niin jokin estää häntä irrottelemasta sängyssä. Mutta siitä voi varmaan päästä eteenpäin, jos yhdessä lähdette asiaa miettimään. Onko hän kanssasi avoin ja vapautunut? Jos hän jotenkin tuntee alemmuutta tms., niin hän ei varmaan uskalla toimia seksissä.
- Tervejärkinen eukko
Kuulkaa miehet. se on niin helppo syyttää vaimoa. Ole hyvä ja taitava, eli jos sillä oikeasti tekee hyvää, ei ole mikään lahna. Joku nainen on myös herkempi kuin toinen, haluaa keskittyä kroppaansa ja tuntemuksiinsa. Se on aitoa, eikä mitään pornoshouta miehen miellyttämiseksi. Useimmat älykkäät miehet pitävät aidosta tunteesta enemmän kuin huudosta ja melskeestä. Et kai edes tiedä mistä puhun. "Aktiivisempi", voi herttileeri. Kuka sinua haluaa miellyttää ja miksi, kysy itseltäsi ja peililtä? No onneksi taitamattomille aina rahalla annetaan varsinainen kokemus, mutta aina jotain puuttuu eikö vain. Oikea tunne, on se nimeltään.
- paukut meni
Täällä on taas nää ääoopuutteeliset äänessä !
EI tietenkään elämässä ole muuta kuin kaks asiaa eihän ?
entäs sitten kun vaimosi saa rintasyövän ja ensin leikataan toinen paukku pois ja site kohta toinen !
vieläkö luulet samojen asioiden olevan ykkösasioita noo mikä ettei teikäläisillä ! - Aivot narikassa?
Epäilen, että syy tylsyyteen löytyy kun katsot peiliin.
Jos parisuhteessa normaali yhteinen arki ei suju esim. kotityöt ja jos kovin innokkaasti tuot lihan himojasi esille päivittäin, niin en tosiaan ihmettele jos sängystä löytyy tylsistynyt ja lahnaantunut vaimo. Yli-innokkuus ei kiihota. - Intohimoinen suhde
Voin kokemuksesta sanoa että vaimon vaihto muuttaa tilanteen. Olen nyt 57-vuotias mutta 49-vuotias thaimaalainen vaimoni on pitänyt siitä huolen että seksiä ja intohimoa on ollut joka viikko jo lähes kymmenen vuoden ajan. Elämä on aivan jotain muuta kuin edellinen feminismin pitkään hallitsema avioliittoni suomalaisen naisen kanssa. Ainoa mikä kaduttaa on, että en tehnyt vaimon vaihtoa jo paljon aikaisemmin.
- rosegardens
Ehkäpä teillä on vain eriävät mielihalut seksin suhteen. Joitain esim. kiinnostaa tantra, jossa mennään hieman syvemmälle... ns. syvällisempää seksiä.
Katsotaan silmiin, kosketellaan, hengitellään ja tunnetaan olevansa yhtä.
Toinen asia, joka tuli mieleeni on, että jos vaimollasi on vaikeuksia saada orgasmi, tai jos hän ei oikeasti nauti "tavanomaisesta" seksistä. Joskus naiset saattaa feikata orkun ihan vain, jotta pääsisivät tekemään muuta, tai vaikka nukkumaan. Eivät vain yksinkertaisesti jaksa. Onko vaimosi muuten energinen? Oikea väsymyskin voi viedä halut, tai masennus, sairaus.....
Myös se, onko parisuhde muuten hyvällä pohjalla vaikuttaa halukkuuteen. Jos suhde ei toimi, niin ei sitten ehkä seksikään.
Syitä on monia.
Itse naisena kaipaan ainakin sitä, että mies ottaa minut huomioon muutoinkin, kuin vain haluamalla minulta seksiä. Jos mies auttaa tarpeen tullen kotitöissä, hieroo joskus kipeitä hartioita, tai selkää, tekee joskus jotain hyvää ruokaa, tai järjestää pieniä yllätyksiä, eikä keskity vain itseensä, niin silloin minäkin olen intohimoisempi ja haluan seksiä hänen kanssaan.
Minulle esim. pään hierontakin on hyvää esileikkiä. En välttämättä tahdo mennä aina suoraan asiaan. Tympii, jos ei saa hellyyttä, kun itsekin koetan olla miehelle mahdollisimman hyvä. Hemmottelen häntä. Hieron hartioita, selkää, jalkoja ja päänahkaa, hellin ja suutelen ja huolehdin. Olen myös romanttinen. Pidän kynttilöistä ja tuoksukkeista j atunnelmaan sopivasta musiikista ja toivoisin mieheltäkin pientä romanttisuutta sillointällöin.. :-)
Minullekin puhtaus on tärkeää. Varsinkin, jos ajattelee anaaliseksiä. Muutoinkin on mukavinta rakastella rauhassa ja putipuhtaana. Nimenomaan siis rakastella. Itse en pystyisi irtosuhteisiin ilman syvempiä tunteita.
Pettämistä en suosittele. Mielummin yritetään puhua asiat, puhaltaa uutta tuulta pitkään parisuhteeseen, tai tai erota ja etsiä uusi kumppani.
Toivottavasti tästä oli apua!
Rakkautta elämäänne! :)- fabber1
rosegardens:
Viisas olet nainen...sinun oppisi pitäisi levitä "jokaiselle"
- rakastan2
No, itse ajattelen että aviovaimo/aviomies on ihminen johon olen r a k a s t u n u t ! Eihän seksiinkään muuta tarvita kuin aito t u n n e kumppanista! En siis katso että seksiä vaan että rakkautta olla pitää. Tietty, kokemukseni on kyllä etteivät miehet näin ajattele vaan kunhan kumppani tyydyttää hyvin seksuaalisesti, silloin on ok! Ja kaikki! Noo, kukin tyylillään, itse rakastan....ja hyvin menee!!
- yhteis hyvää
jos nainen ymmärtää että mies ei ole kone ja mies ymmärtää nainen ei ole patja ollaan jo pitkällä yhteisessä ilon pidossa.
- Mieti tätä
Nainen on tuollainen kun häntä ei kyseinen mies kiinnosta pätkääkään. Syvä huokaus ja toivoo, että kaikki olisi pian ohi. Ja usko pois feikata osaa kuka vaan, että mies vain lopettaisi, eikä jäisi vääntämään loputtomiin. :)
- en petä enää
Sama vika täälläkin vaimo makas ku lahna ja antoi suht hyvin vakoaan ja auliisti mut vain suht samassa asennossa selällään harvoin sain painella takaa .
Mut sit kerran vieraissa ja toisen kerran erinkerran toisen kans vieraissa sit omaan petiin ja eukkokin tietää niin johan se saamari alkoi sänky vapiseen ja peräaukot pyörähtään ,eli juttelua ja tyytyväistä seksielämää riittää nyt eikä tarvi vieraissa käydä enää joten sekin oli vain muutama hyppy tuntemattomaan vakoon ja se siitä,ei se paljon tarvi et asiat muuttuu ja sitä paitsi vako oli omalla parempi sekin vielä sekä rinnat maukkaammat ,ei siinä olis voittanut erolla.Olen antanut luvan eukon käydä vieraissa ja voin vaikka kattella ei aikonu ,mut kullini riittää- ...........
Sairas olet...
- Hyppy tuntemattomaan
Ei sinun kirjoitustaitosi anna kuvaa kovinkaan älykkäästä miekkosesta.
Joten painele takaa...
- rouva ronkeli
Tuolla alhaalla puhutaan syrjähypyistä ja muusta, mutta jos sun emännällä on jo!
- kurre3
Ei ku ostettu rakkaus jos vaimoa ei saa pamputtaa!! Sadalla eurolla saa kyllä jopa allekkin polkea naisia kuin tulpatonta mopoa. Kyllähän monet aviossa olevat naisetkin käyttävät vierasta miestä. Rakkaus on sama mutta kohteet vaihtuu!!!
- M vm43
Vaimoni tuli suoraan kodistaan metsäluterilaisen kasvatuksen saaneena kokemattomana.
Onneksi hän oli utelias ja kokeilunhaluinen ja hiljalleen estoiset rajoitukset loittonivat.
Minun täytyi vain ymmärtää tausta ja tilanne ja olla riittävän aktiivi ja kärsivällinen.
Kyllä sieltä ne ehdottomat rajatkin tulivat lopulta vastaan.
BDSM- alueelta löytyy aktivitettejä jotka eivät satu minunkaan pirtaani.
Esimerkkinä nykyisestä yksitoikkoisuudesta voin mainita vaimoni tavan sitoa ohuella nyörillä kivekseni ja siittimen tyven aina samalla tavalla.
Mutta olkoon.- Näin se on totuus.
Tuon ikäinen saisi olla onnellinen, että saa edes tuollaisen kohtelun. Ehkä sitä vaimoa ei innosta muuta/uutta tehdä, tunnettuahan on että tuon ikäisen vehkeet ei kyllä mitään kovinkaan kiihoittavan näköisiä ole.
- vm 69
Kyllä seitenkymppinen voisi heittää mällit vanhaan karvareuhkaan.
- M vm43
vm 69 kirjoitti:
Kyllä seitenkymppinen voisi heittää mällit vanhaan karvareuhkaan.
Juu. Se reuhka on 65-vuotinen.
- M vm43
Näin se on totuus. kirjoitti:
Tuon ikäinen saisi olla onnellinen, että saa edes tuollaisen kohtelun. Ehkä sitä vaimoa ei innosta muuta/uutta tehdä, tunnettuahan on että tuon ikäisen vehkeet ei kyllä mitään kovinkaan kiihoittavan näköisiä ole.
En ole kuvitellut siittimen ja kivesten ulkonäöllään villitsevän naisia vaikka roikkuisivat nuoremmassakin rungossa.
Ko. elimet taitavat olla minulla parhaiten säilyneet kehon osat.
Olen hyväksynyt sen asian, että loppukiri on menossa. Saa nähdä miten kaukana maali on. Spurtataan niin kauan kuin jaksetaan.
- sääliksi käy
Sovinistimiesten melskaamispalsta. Katsokaa peiliin! Kyllä nainen innostuu ja puhkeaa kukkaan oikean, itsestään huolehtivan, kannustavan miehen kanssa! Kyllä me naisetkin katsellaan himoiten treenattuja miehiä. Tätä ei Suomi-mies tajua, että kyllä vaatimuksia piisaa, vaikka ei ole minkäänlaista varaa vaatia. Varmasti voi löytää thaimaalaisen naisen kun menee ja hakee, siellä on ehdokkaita joka kulmalla. Aidosta rakkaudesta ja parisuhteestahan näissä ei ole kysymys, vaan seksistä ja miehen palvelemisesta, sekä taloudellisesta riippuvaisuudesta. Mutta tuskin tästä seikasta kukaan thaikkuvaimon mies välittää. Olette te miehet vaan pöljiä, missään asiassa ei nähdä metsää puilta.
- no voi saakeli
Tuo mikään suomi-mies ole. Vaimonsa kehitysmaasta ostanut kaljasieppo.
- ulkoa
onko aasijalainen vaimo kyseessä.
- he hu ha he iiiikk
Kuka sitä läskiä rupsahtanutta ketjupolttavaa kaljamahaa haluaisi panna. Pitkäsäärinen nuori viriili halukas eukkosi tarvitsee kunnon isoa melaa tiukkaan vakoonsa ja nuoren orin tyydyttämään tarpeet.
- Ms50
Ne ei vaan aina osu kohdilleen nuo perusluonteet, toinen voi olla ujompi tai estoisempi tai jotain. Ei meilläkään mies leluista innostunut, tuntui turhalta siinä yrittää jotain, mikä toista ei kiinnostanut. Kerroin ja vihjailin ja kädestä lähes näytin, vaan ei. Joten annoin olla. Sai minusta sen lahnan, joka ei vaadi eikä toivo mitään kummalisuuksia . Mutta sinulle naisena vinkki: kyllä niitä hellittelyjä, muutakin kuin seksin aikana, kannattaa kokeiilla-ilman vonkaamista halausta ja joku nätti kommentti, me naiset ollan kuitenkin vaan naisia, ja huomoiminen tuntuu kivalta..:)
- ....
Sääli, että vuonna 1994 kiellettiin avioliiton sisäinen raiskaus.
- sääli vaan
Mitä raiskaus tänne kuuluu? Aloittaja saa kyllä seksiä. Ei siitä ole kysymys.
- sairas mies, huh!
Sääli?
Haluaisitko, että saisit vapaasti raiskata vaimoasi? Ehkä myös pikkulapsia ja eläimiä? - Bääääh määääh
Ja oisko lammas myös parahultaisinta takajalat saappaissas?
- apu ulkoa
Itselläni oli juuri aloittajan kuvaama vaimo aikoinaan .Kyllä se oli yhtä tuskaa ,kun piti alkaa rakastelemaan ja vähän esileikkiä hän nosti kuin koira jalkaa valotolppaa vasten ,että siellä on ei siinä paljon tunteiltu. Meni monta vuotta nuoruudesta hukkaan kunnes löysin osaajan voi sitä riemua .Kiitos Veroniga
- Suomalainen mies
Nimimerkille......... No oletpas sä tosikko.Ei sitä kuule kukaan usko että hän olisi aloittan muija. Tulipahan vain esimerkkinä todettua, tai kukapa sitä voi todistaa kenenkä mustakyntinen hän on? Olkoonpa vaikka sinun idiootti.
- Una piccola donna.
Voi että,miten tylyjä juttuja täällä on!:)
Eihän seksiasiat edes kuulu muille ja
vielä se,että niitä vatvotaan täällä kaikkien kanssa.Minun mielestä jos molemmat vielä rakastavat toisiaan niin kyllä asia on ihan toisenlainen,kuin on annettu ymmärtää.Eli,kaikesta pitää valittaa!! voi että!?
Osaan tehdä mieheni onnelliseksi,ettei tarvitse valittaa täällä..hohoijaa..:DSorry mate, but Majority of english girls and woman are booooring in sex and the only time they take Eventually initiative is friday-saturday night when they get drunk .., but then its just ordinary sex :) I have been with english girls from age 18 until 38 with Hope that for 37-38 years she got to have some experience! NOOOOOTHIIIING!! Boring as dead frog :) In my country Bulgaria everybody, and i mean every girl on 17 will get your eyes off sex, blowjob, ass, 3some, foursome, public places, and in case you like to try something new, they are open to try :) The worst sexual life i ever had in my life is in Finland! Im here 7 years and I can say with confidence, That english girls are beautiful, some have good bodies, etc. .., but when it comes to sex ... oh dear Lord .., they have soo many fantasies, but you can easily brake a concrete wall with your head, than to make her share them to you .. Period!
- dfi.
anakin76 kirjoitti:
Sorry mate, but Majority of english girls and woman are booooring in sex and the only time they take Eventually initiative is friday-saturday night when they get drunk .., but then its just ordinary sex :) I have been with english girls from age 18 until 38 with Hope that for 37-38 years she got to have some experience! NOOOOOTHIIIING!! Boring as dead frog :) In my country Bulgaria everybody, and i mean every girl on 17 will get your eyes off sex, blowjob, ass, 3some, foursome, public places, and in case you like to try something new, they are open to try :) The worst sexual life i ever had in my life is in Finland! Im here 7 years and I can say with confidence, That english girls are beautiful, some have good bodies, etc. .., but when it comes to sex ... oh dear Lord .., they have soo many fantasies, but you can easily brake a concrete wall with your head, than to make her share them to you .. Period!
You do realise that this is Finnland.
- Bulgariangohome!
anakin76 kirjoitti:
Sorry mate, but Majority of english girls and woman are booooring in sex and the only time they take Eventually initiative is friday-saturday night when they get drunk .., but then its just ordinary sex :) I have been with english girls from age 18 until 38 with Hope that for 37-38 years she got to have some experience! NOOOOOTHIIIING!! Boring as dead frog :) In my country Bulgaria everybody, and i mean every girl on 17 will get your eyes off sex, blowjob, ass, 3some, foursome, public places, and in case you like to try something new, they are open to try :) The worst sexual life i ever had in my life is in Finland! Im here 7 years and I can say with confidence, That english girls are beautiful, some have good bodies, etc. .., but when it comes to sex ... oh dear Lord .., they have soo many fantasies, but you can easily brake a concrete wall with your head, than to make her share them to you .. Period!
But you didn't came here to Finland meet the girls, only steel the things and money!
- vaihtamalla paranee
Akka vaihtoon, ei vanha koira opi uusia temppuja. Ennen kuin alkaa parisuhteeseen, kannattaa puoliso testata perusteellisesti. Jos sänkyhommat ei kiinnosta, ei jatkoon. Uskoisin että olet akkasi valinnut itse, vai määräsikö vanhempasi?
- Itsekin nainen! :D
En jaksanut lukea muuhuin kuin tuohon dildo-kohtaan josta tuli mieleen että KUKA HELVETTI OSTAA EUKOLLEEN DILDON?!
Kyllä sen kuule pitää olla tehokas pieni VIBRAATTORI joka naisen saa onnelliseksi. >:(
Millään kumisellä kylmällä dildolla tee mitään, kyllä parhaat orkut saa klitoriksen kautta.
Että suosittelen ostamaan pienen tehokkaan klittavibran jos haluaa että nainen tykkää lahjasta. :) - akkapiru
Kyllä mä näytellä osaan naarastiikeriä mutta mihin hyvään se johtaisi pitemmän päälle?Kumpikaan ei olisi tyytyväinen.Lahnakin musta löytyy tarvittassa mutta vain hetkeksi.
En usko etteikö vaimosi osaisi nauttia seksistä,omalla tavallaan.Syy syvemmällä tunnetasolla ja vaimoasi turha yksin syyttää te olette suhteessa keskenänne.Jospa olet yksinkertaisesti väärä hänelle mutta hän yrittää hoitaa kuitenkin aviollisen velvollisuutensa.
Känniin juottaminen tuskin tuottaa sitä asiallisinta lopputulosta,voi olla ettei sitä pesää tule silloin ollenkaan vaan suusta tuleekin ne tosi faktat ja suoraan..Tuskin sulla sen jälkeen seisoo.
Ei minuakaan tekopippelin ostaminen houkuttelisi kun mies kerran on talossa ja ongelma peiton alla yhteinen.Sormi pehvaan tällaisessa tilanteessa vie viimeisetkin halunrippeet takuulla.
On tilanne sitten aina ollut tällainen tai on myöhemmin muuttunut tällaiseksi niin ota asia puheeksi rakentavasti ja aikuismaisesti.Kiukuttele ei auta nyt.
Jos vaimosi ei halua asiaa selvitettävän tai ette pääse ratkaisuun niin ota ero ellei vaimosi ehdi ensin.Kukaan eikä mikään ei pakota olemaan epätyydyttävässä suhteessa.Jostakin syystä olette yhteen päättyneet ja tuskin pakotetusti kuitenkaan..Eikä pettäminen ole ratkaisu tähän ongelmaan,hoida asia kuin mies.
Oletko varma ettei vaimosi kärsi tästä asiasta?Lopettakaa tuo hiton kärvistely.Puhun kokemuksesta..Tsemppiä!
Kysy,kuuntele,puhu!Toimi! - vitun vittu
onko sun vaimolla siis tylsa pillu?
- lerpsun lirpsun
on. ja väljä.
- Väljä Vicky
lerpsun lirpsun kirjoitti:
on. ja väljä.
Mutta jos sulla on kalu piänee ku vastasyntyneellä, voi jo yksistään se aiheutaa väljyydentunnetta...
- Hillapäivä
Juups- Ja oikeessa olet :) ME naiset aikuiseen makuun osataan todella salaisella "hyvä sisarsopimuksella" LEIKKIÄ LAHNAA..... Tarkoitus on vain ilmoittaa että tee jotain että olet SEN arvoinen -- Rakenna talo, korjaa auto, käy kaupassa, täytä ja tyhjennä pesukone, tarkista taulujen naulat, varaa ulkomaanmatka, hoida lapset ja HÄIVY niin että sinun perääsi täytyy kolmen päivän päästä soittaa... Sitä paitsi nämä nettideittipalvelut toimii täälläkin.. nm. ei lahananamakavanavaan ;)
- moralemoshe
Taisin juuri tuota aikuista makua kohdata aikoinani ja piakkoin sen jälkeen siirsinkin katseeni muihin maihin, kun itsellä on eri käsitykset aikuisuudesta ja aikuismaisesta käytöksestä. Yllättävän vaikea oli löytää naista jota saattoi kunnioittaa. No, ei väliä. Muualta löytyi mukavampaa seuraa.
Mielenkiintoista sinänsä puhua aikuismaisuudesta ja mykkäkoulun oloisista "mä nyt esitän sitä tätä ja tota kunnes sinä itse tajuat mitä olet tehnyt ja korjaat sen ja pyydät anteeksi." Niin. Miten se aikuisuus tuossa ilmenee? Kun kuulostaa ja vaikuttaa aivan lasten kiukuttelulta?
Meidän perheessä kun ei aikuiset leiki toisiaan kohtaan kuin kivoja leikkejä ja lahnat löytyy korkeintaan grillistä, ei makkarista. Silloin kun ei leikitä, niin puhutaan kuin aikuinen aikuiselle. Itse en kadu sitä että jätin paikalliset lahnat leikkimään keskenään ja kalastelin syvemmissä vesissä.
Sorry mate,but majority of finnish girls and woman are booooring in sex and the only time they take eventually initiative is friday-saturday night when they get drunk..,but then its just ordinary sex:) I have been with finnish girls from age 18 until 38 with hope that for 37-38 years she got to have some experience! NOOOOOTHIIIING!!!! Boring as dead frog:) In my country Bulgaria every,and i mean every girl after 17 will get your eyes off sex,blowjob,ass,3some,foursome,public places,and in case you like to try something new,they are open to try:) The worst sexual life i ever had in my life is in Finland! Im here 7 years and i can say with confidence,that finnish girls are beautifull,some have good bodies,etc..,but when it comes to sex...oh dear Lord..,they have soo many fantasies,but you can easily brake a concrete wall with your head,than to make her share them to you..Period!
- olet apina
" I have been with finnish girls from age 18 until 38"
"Im here 7 years and i can say with confidence"
Niin montakohan vuotta sä nyt olit ollu täällä? Keksi parempi tarina ja opettelee kirjoittamaan. - voi ny oikeesti
ööö jos osasit lukea nää kommentit osaat varmaan ihan suomeakin ja englantikin on niin surkeaaa..... joo ja kyllä varmaan kun teillä naisten täytyy alistua ja antaa turistien tehä rahasta mitä vaan... ja tiiät varmaan kaiken suomalaisista naisista vaikka et mukamas osaa puhua suomea???????? onha se ulkomaalais p***u kaikkine tauteineen
- Ex-vamo9637
Omien ja vähän muidenkin kokemusten perusteella minulla on teoria, että miehet itse pilaavat avioseksin painostamalla naista seksiin sanoilla, teoilla tai jopa ilmeillä silloin kun nainen on käynyt läpi jonkin fyysisen tai psyykkisen trauman kuten synnytyksen, raiskauksen, ahdistelun taikka muun vastaavan. riittää jo se "näkee naamasta kun lakkaa saamasta". Kun miehestä alkaa näkyä, että hän ajattelee, että hänellä on oikeus harrasta vaimonsa kanssa seksiä koska vain, vaimo alkaa kokea että se on velvollisuus siinä missä kotityöt ja lastenhoitokin. Jokaisessa parisuhteessa tulisi olla sääntö että seksiä ei harrasteta ellei kumpaakin oikeasti kunnolla haluta. Jos harrastaa seksiä ilman haluja, se tuntuu hyväksikäytöltä ja se vähäkin intohimon kipinä sammuu. syntyy masentunut kotiäiti, joka tuntee olevansa loukussa, mutta ei uskalla lähteä kun pelkää talousasioita ja lasten menetystä, ja kuitenkin vielä rakastaa miestään ja toivoo että asiat jotenkin järjestyisivät. itselläni tämä johti itsetutkiskeluun ja siihen, että pystyin myöntämään itselleni että pidän myös naisista. Lopulta ne ainoat kerrat kun meillä oli kunnollista, upeaa seksiä, olivat kun olin juuri salaa katsonut lesbopornoa tai L koodia. Mutta koska suhteesta uupui romantiikka ja kunnollinen keskusteluyhteys, lopulta olimme vain kaksi kämppistä jotka velvollisuudesta paneskelivat kerran viikossa, koska muuten ukko olisi alkanu murjottamaan ja huutamaan lapsille (nätisti sanottuna). Lopulta mies löysi netin kautta uuden sympaattisen ystävän, johon sitten ihastui ja siirsi tunteensa. Oli sitten helppo erota. Ennen eroa meillä oli pari kertaa vielä hyvää seksiä, mutta viimeisellä kerralla minulle tuli kivuliaan selväksi, että mies ajatteli jotain toista pannessaan minua. Ei voi sanoin kuvata kuinka hyväksikäytetty olo minulle tuli. Tuntui että neljä viimeistä vuotta olin vain panopatja, hyväksikäytetty. Lisäksi koin henkisenä väkivaltana miehen seksiin painostamisen. Sittemmin olen kavahtanut jokaista miestä, joka on tullut käsivarren mittaa lähemmäksi. Olen saanut ahdistuskohtauksia ja muutenkin käyttäytynyt tahtomattani kuin raiskattu ihminen. Joten ennen kuin AP menee noudattamaan näiden välkkyjen pettäjien neuvoa, mieti vähän mitä sinun sanasi ja tekosi tekevät lapsesi äidille, josta olet kuitenkin joskus välittänyt niin paljon, että olet hänet nainut ja valinnut lastesi äidiksi.
Jos sinusta tuntuu, että suhteesi on kuolemassa pystyyn, on toki helppo etsiä kumppanista vikoja ja kaataa kaikki stressi ja paska hänen niskaansa, mutta ehkä kumminkin voisi myös mennä itseensä. Jokaisessa parisuhteessa on kaksi ihmistä, joista kumpikaan ei ole täydellinen. Mieti, oletko sinä itse oikeasti suhteessa 100%sesti vai koetko olevasi vain elättäjänä ja siitossonnina? ajattele, että vaimollasi täytyy olla myös samanlaisia painavia ajatuksia ja tuntemuksia, varsinkin jos hän on ollut kauan kotiäitinä/työttömänä ja kokee ihmisarvonsa vähentyneen lastenteon myötä. Mieti, toimiiko teillä keskusteluyhteys vai vältättekö puhumasta mitään siksi, että jompi kumpi pelkää riitaa? tällaiset asiat luovat ahdistavaa, painostavaa ilmapiiriä kotiin ja siinä ei kyllä enää mitään onnellista perhe-elämää vietetä vaikka kulissit olisivatkin pystyssä.
Jos haluat parantaa seksielämääsi, sinun pitää löytää uudelleen vaimosi luottamus. Saada hänet rakastumaan sinuun uudelleen. Juttele. Viettäkää aikaa yhdessä. Ilman painostusta seksiin. tee itsellesi vaikka selibaattilupaus, että seksiä seuraavan kerran vasta kun vaimo tekee aloitteen ja on selvästi halukas. Tee kaikkesi tuodaksesi hänelle turvallisen olon. Tee hänelle ruokaa, ihan vain te kaksi. Tai vie hänet ulos. Hemmottele häntä asioilla ja teoilla, joista tiedät hänen nauttivatn: lempiruoka, -herkku, kylpyläreissu ystävän kanssa, tms. Mutta älä ala kouria häntä missään vaiheessa. Anna pieniä suukkoja, halaa. Mutta anna muuten vaimosi lyödä tahti. Anna hänen löytää oma naiseutensa uudelleen. Tämä on oikeasti ainut oikea tapa saada naisen intohimot syttymään uudelleen. Ja kun ne ovat olleet kauan painuksissa, voit uskoa että sieltä sitten herää melkoinen tiikeri, jolle ei mitkään vieraat pimpsat vedä vertoja!- toimii varmasti
Kiitos,
ensimmäinen asiallinen vastaus tässä ketjussa.
Olen samaa mieltä, naisen seksuaalisuus ei ole niin yksinkertaista, kuin miehillä.
Hemmottele, halaile, suukottele naistasi joka päivä. Arvosta hänen vartaloaan, hiuksiaan, vaatteitaan tms. ja kerro se hänelle; kuinka kaunis ja ihana hän on.
Tuo joskus pikku lahjoja, kukkia. Tee kotitöitä pyytämättä.
Unohda seksin kerjääminen. - hotlady2
En aikonut kommentoida näitä mitenkään, luin vain uteliaisuuttani ja ihmettelin lähinnä näiden kommenttien tasoa. Aloin jo miettimään, että ikärajahan tänne on mutta älykkyysosamäärästä ei tottatosiaan mainittu missään mitään. Nyt oli kuitenkin pakko kiittää kun osui harvinaisen kypsä ja asiallinen kommentti kohdalle. Itse olen ollut liitossa ns.kylmän miehen kanssa pian 16-vuotta ja asiat eivät ole koskaan niin simppeleitä kuin päällepäin näyttää, ihminen ei ole kovinkaan yksiselitteinen eikä yksinkertainen olento. Ainakaan kovin monet meistä eivät ole, sittenhän on nämä tapaukset joille riittää pelkät tuikkausalustat ja itsensätyydytysobjektit omien paineiden purkamiseen. Siinä ei sitten sitä yhteyttä aivojen ja sukupuolielinten välillä juuri ole, joten eihän se toiminta sitten myöskään ymmärrettävästi häiriinny! Näitä ns.kylmiä miehiä muuten on myös aika tavalla, meillä on nimetön vertaistukiryhmä jossa asia on tullut tutuksi ja syy ei todellakaan ole naisissa vaikka edelleen naisia asiasta yritetään syyllistää.
- jull534
No niin, nyt sinun pitää muuttaa DDR:ään. Valheenpaljastustestistöstä voi valita eri osa-alueita paraabelillä, joskus ne valitaan esim. koulutuksen puolesta ja perutaan pelkotiloissa. Et saa käyttää muita ihmisiä seksuaalin- ja seksin erottelemiseen.
Ei, saa lähestyä, koska olet aivan kauheassa maniassa. Miksi haluat ohjailla coping-keino sukupuolellasi kerjäily- ja kosketteluvirkoja, koska et ole vielä neurologisen toiminnon periytyvyydessä? On sellainen on Jumalkäsite, kuin fokusaatio, josta uskonnosta voi esim. nestehukalla todeta paranoidin skitsofrenian. Se todetaan hormonitoimintojen ja symposiumin käytön takia.
- sasa11
Näin naisen näkökulmasta,myös e-pillerit ja muut ehkäisyt (kondomia lukuunottamatta) voi viedä niitä seksihaluja pois. Vähän nyt ymmärrystä miehet,kaikki ei oo niin mustavalkosta ;)
- Blondi puutteessa
Avioliitossa en halunnut seksiä aviomiehen kanssa. Toisen miehen kanssa kyllä maistu seksi, joten totesin, että en olekaan aseksuaali, en vain enää halunnut miestäni.
Erosin, nyt uusi mies, joka ei halua mua, vaikka kuinka yritän ehdotella. Nyt saan tuntea nahoissani, miltä se tuntuu, kun toinen ei halua eikä anna. - sitä saa mitä tilaa
Taisit sitten ottaa kunnollisen naisen.
- Napakymppi osuma.
Etkö huomannut naimisiin mennessänne, että olet eläimeensekaantuja:-) Kenties vaimosi on siis ollut silloin ihan ok seksin saralla. Eli tuostahan ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin että et sytytä vaimoasi seksuaalisesti, hän vaan ei sano sitä sinulle, ei halua loukata. Eli teillä kyllä taitaa syy olla miehessä, ei vaimossa, niin mahdottoman mukavaa kuin se olisikin laittaa vaimon syyksi:)
- ssswe
jos nainen tosiaan ollut aiemmin aktiivinen miehen kanssa niin silloin syytä voi olla muuallakin kuin naisessa, mutta muussa tapauksessa aivan käsittämätön ja tyypillinen naisen kommentti tuo viestisi, että nainen saa olla lahna sängyssä ja silti syytätte mieluummin miestä siinä kuin naista.
- adoks
Todennäkösesti ei auta yhtään mikään,juuri tuollainen oli myös minun vaimoni nuorempana ja nykyään ei tapahdu mitään makuuhuoneen puolella,joten kannattaa harkita jatkoa mitä tekee tulevaisuudessa.Tunnen tulleeni täysin petetyksi noissa asiossa
- irkkumirkku1
Kyllä naisenakin on saanut huomata, että on myös miehissä niitä, joita seksi ei niin kiinnosta. Entinen mieheni oli järkyttynyt, kun ehdotin, että yhdessä voisimme katsoa pornoa. Yksikseen kyllä katseli pornoa, mutta naiset ei kuulema sitä voi tehdä... Peppuseksi, yhdessä runkkaus, kevyt sitominen ja tuhmien puhuminen oli myös miehelleni vieraita asioita. Seksi piti hoitaa lauantaisin nopeasti peiton alla. TYLSÄÄ!! No, mies vaihtoon ja nyt peitto heiluu hyvinkin taajaan :) Kyllä elämä on vaan paljon mukavampaa, kun saa kunnon seksiä, ei jaksa kiukutella eikä murjottaa!
- Outoa käytöstä
En henkilökohtaisesti ymmärrä ollenkaan kuinka niin moni täällä on suvaitsevainen pettämistä kohtaan ja jopa ehdottaa sitä ? Itse olen sitä mieltä, että jos tilanne on tullut siihen pisteeseen, että harkitsee pettämistä parisuhteen ''pelastamiseksi'' säästää molemmat osapuolet ja monet muutkin (varsinkin lapset) paljolta pahalta kun vaan pistää suhteen poikki ennen kuin antaa mitään tällaista tapahtua.
- sssna
Outoa käytöstä! Ei siinä mitään suhteita mennä poikki panemaan jos lapsia on talossa. Seksi on täysin turha juttu ja ilmankin pärjää. Ero tuossa tilanteessa tulisi tehdä rangaistavaksi. Liikaa on jo näitä sairaiden himojen takia/tuloksena syntyneitä uusio"perheitä" joissa lapsilla on vain pakollinen paikka ja rankat säännöt. Kaikki aika mitä lapsi vanhhemmaltaan tulisi saada menee uuden kumppaniin kanssa kaikkeen sairaaseen turhaan touhuun! Jos olet perheen perustanut, huolehdit siitä hautaan saakka, oli seksiä tai ei. Seksi tai sen puuttuminen ei saa olla mikään syy hylätä perhettään. Ei ole kumma että kansamme kokoajan veltostuu ja morali löyhtyy kun tälläisiä paskaläjiä on olemassa jotka antaa kyrpiensä ja vittujensa päättää asioitten suunnista. Herätkää ihmiset ja laittakaa asiat tärkeysjärjestykseen. Jos keulassa on joku niinkin sairas ja turha asia kuin seksi, niin hakeudu hoitoon. Mikäli hoitokaan ei auta, niin naru kaulaan.. sellaisia ihmisiä ei yhteiskunta kaipaa.
- estynyttä
Itsellä oli suhde jossa, muija ei edes antanut koskea pilluun muuten kuin alushousujen läpi, ja kulliin koskemisen kanssa sama homma. Muutenkin oli kyllä mielenkiinto vähäistä hällä seksiä kohtaan. Tuntui kaikki olevan niin likaista ja ällöä, muunmoassa suuseksi. Kyllähän ne halut itseltäkin kuihtui, kun toinen oli aivan totaalisen estynyt seksin suhteen ja lopulta tunteita ei ollut sen enempää kuin kavereihinkaan...suhteen päätin eikä oo hetkeäkään kaduttanu...
- hopihopileirille
Menkääpäs avioliittoleirille. Omakin seurakuntasi saattaa järjestää.
Voi kuulostaa hullulta mutta monia on auttanut. Olet kai sen verran utelias miksi vaimosi ei sinua enää halua ? - niin joo0
Kyllä täytyy olla viriilitasolta samaa tasoa. MErkitystä on miehen taidoilla ja tiedoilla ja halukkuudella. Miehissä ON lahnoja, jotka vetää rynkyttää ja siinä kaikki. Jotkut miehet odottaa suuseksiä muttei tahdo antaa itse! Siis mitä h3lvettiä???? Liekö piilohomo vai mistä on kyse?
Seksissä tärkein elin kuitenkin aivot, eli toisen täytyy sytyttää myös henkisellä tasolla. Ai että, silloin seksi pomppaa uudelle tasolle mitä ei osannut kuvitellakaan! Pitää ottaa huomioon myös mahdollinen kipuilu. Vaimollasi voi olla kipuja selässä, jaloissa, hartioissa ym. Se hetki, jolloin pääsee pitkälleen voi olla tarpeen rentotumiseen. Ei siinä silloin ekana ala aktivoitua toiseen hommaan.
Monella naisella voi juuri kipuilu olla syynä passiivisuuteeen. Se pitäisi ensin hoitaa ja vasta sitten alkaa toivoa muuta.- Entinen vaimo
Tarinasi kuulostaa tutulta, elin liitossa jossa mies antoi seksiä kunhan tein aloitteen...aina samalla tavalla, ei mitään intohimoa. Liiton alussa oli vielä kaikkea ja usein, hyvä kun saatiin pidettyä sormet irti toisistamme, mutta sitten halusin lapsia ja sain niitä, siihen loppui seksi, intohimo, hellyttely. Kyllä mies osallistui kotitöihin, mutta ei se lämmittänyt tippaakaan, mielummin olisin halunnut rakkautta.
Oltiin alle 30-kymppisiä, joten mietin tarkkaan ja päätin ettei meidän kummankaan kannata hukata elämäämme. Puhuttiin asiat rehellisesti ja suoraan. Ja ero tuli ja minä lähdin lasten kanssa, vaikka oli talo,autot ja asiat muuten kunnossa ja lapset pieniä. Syy miksi intohimo loppui, oli niin että exä näki minut enään äitinä, ei naisena ja rakastajattarena. Nyt ollaan oltu 17 vuotta jo eronneena ja päivääkään en kadu, lapset on aikuisia ja ymmärtävät miksi aikoinaan erottiin.
Mieti tarkkaan, ennenkuin teet päätöksiä ota asia suoraan ja rehellisesti puheeksi vaimosi kanssa. Jos vielä rakkautta ja intohimoa löytyy, älä eroa, muutoin ota ero ja saatte MOLEMMAT jatkaa elämäänne. Joskus asiat vain suju niinkuin niiden luuli sujuvan, mutta hei se on elämää :) - de facta de
EI LAHNAA VOI MUUTTAAA...suomalainen nainen on opetettu niin...
innostuu ainoastaan jos etelän karvanaama hiplaa paksua perää - rajunpornonmies
Filmit pyörimään ja mieluiten erooottisia. http://www.youtube.com/watch?v=JtJBZvz9MtQ Tästä kannattaa aloittaa ja siirtyä sitten rajumpiin :D
- 12345...
Nainen haluaa joskus maata, ei aina osallistua välttämättä kovin paljoa. Varsinkin jos mies valitsee aina seksihetket...eikä nainen. Ei ole virittäytynyt väärään kellonaikaan seksiin, vaan haluaa miellyttää miestä... Ei vaimo ole tylsä eikä mielikuvitukseton, hän on normaali nainen. Kääntelet liikaa eri asentoihin, ei niissä oikein saa mitään, nainen pitää yhdestä asennosta ja keskittymisestä itse asiaan. Silloin voi saada oikeilla liikkeillä. -Myös kokematon ei osaa liikua tai ehkä se ei kiinnosta. Mikä on sopivin asento, jossa ei satu, osassa voi sattua.
Jos feikkaa saavansa, sänkytaidoissa on opeteltavaa miehellä. Ei se ole yksipuolista, eikä noloa, jos nainenkin nauttii omalla tavallaan mukana. Mitä sitten jos mies on pervo, voi kauheeta, varmaan kaikki on pervoja sängyssä jossain määrin. Muutenhan se ei olisi seksiä. Et joudu käyttämään mielikuvitusta, yrität vain liikaa. Rentoudu. Valitse hetki jolloin toista seksi kiinnostaa, onko se ilta, iltapäivä vai muu aika, tuskin aamu? Eikö esileikki ole tärkeä naisille? Romantiikkakin. Ei niin että mies tökkää * kylmän sormen sisään ja alkaa hommiin, ohi minuutissa. Seksin ei pitäisi olla seksisuoritus, ei ainakaan naisille. Vaan tunnetta myös.
Ei "normaalijärkisen" kuulu olla erityisesti mielikuvituksekas eikä aktiivisempi (varmaan onkin, muttei sänkyyn halua sellaista erityisesti koska mies yrittää/tyrkyttää jo kaiken). Itse miehet ovat takoneet naisille päähän ettei saa olla huoramainen, vaan pitää olla madonna, kiltti ja naapurintyttömäinen. Sitä niittää mitä kylvää. Naisellinen voi olla pasiivisempi osapuoli, ja mies aktiivisempi. Kenen ongelma se on? Puhu jos ei yhtään liiku, hänen kanssaan kasvokkain, eikä tällä palstalla. Tuskin saat mitään akrobaattia, mutta pientä liikuntaa.
Miehet aina vaativat, vaativat ja eivät ymmärrä syvemmin naisten ajatuksen juoksua. Miten silloin voi seksi edes sujua, jos ei puhuta ja yritetä ymmärtää toista? Nainen ei halua liikkua pelkästään tai näytellä eri asentoja, vaan keskittyä saamaan! Muuten ei välttämättä saa. Ei kaikilla naisilla ole fantasioita, todella.... Ei minullakaan mitään jota haluaisin toteuttaa, paitsi normaali seksi. EIkö fantasiat jätetä sinne itsekseen puuhailun puolelle. Normaali seksi on naisille hyvin jännittävää itsessään, eikä kivuliaita asentoja haluta joissa jalka tyyliin lähtee sijoiltaan.
Nainen ei ole "puhallettava barbara", se on kyllä vaan omaa mielikuvitustasi. Kannattaa muuttaa sitä, ja puhua toisen kanssa asioista. -Siis SINÄ haluat toteuttaa ja vaimo ei halua, mutta tyrkytät väkisin jotain mistä hänen pitäisi nauttia. Eihän se toimi. Haluat siis toteuttaa oikeastaan itse jotain juttuja. Mitä ne ovat? Pelkkä seksi ei voi olla vaimoa valittaessa tärkeää.... "Valinnut toisin" kuulostaa julmalta. Miksi sitten olet hänen kanssaan?
Jos turhaudut, puhu, käy pariterapautilla vaimosi kanssa tai asu erillään kunnes selviää. Sinulla pitää itselläsi olla miehisyys ja itsetunto, eikä niin että se kumpuaa seksin kautta sinulle. Tai toisen ihmisen kautta pelkästään. Silloin on hakoteillä. Itsetunto hankitaan muualta ja miehekkyys, henkisistäkin asioista, eikä vain fysiikan suorituksesta, sukuelimestä. Mitä v* nykyajan miehillä liikkuu päässä? Eikö teillä ole mitään maalaisjärkeä. Naisen itsetuntoa saa kohotettua kun on positiivinene aidosti ja rakastava, uskoo että kaikki onnistuu. Ei kiltti ns. tossukka, muttei äreä kiukuttelija, kun ei saa mitä haluaa.
Sinussa on varmasti vetovoimaa naisten mielestä. Voit kysyä vaimoltasi myös asioista ja onko vielä kiinnostusta. Selvitä mitä hän ajattelee. Jos teet jotain seksissä mistä hän ei pidä? Tyrkyttänyt sellaista seksiä josta hän ei todellisuudessa pidä? Tai onko henkinen puoli suhteessa kunnossa? Älä syytä aina naisia kaikesta, suhteessa on aina kaksi osapuolta, vaan selvitä kokonaisuus mistä on kyse. On toki tapauksia että toista ei kiinnosta edes suhde tai mies, mutta siitä ei liene nyt kyse? Joskus naisilla on kausia, ettei seksi kiinnosta (eikä miehen miellyttäminen ole hyvä muutenkaan liiaksi) jos heitä on loukattu tai liikaa vaadittu. Nainen ei ole myöskään mikään seksilelu, eikä halua tuntea itseään sellaiseksi. Nainen voi siksi nauttia rauhallisemmasta seksistä. Eikä huhtoa kuin heinämies ja pumpata lihaksia, sitä voi tehdä kuntosalilla.
Jatkuu...- 12345...
Eiköhän asiat siitä selviä. Sukupuolet ovat erilaisia, kannattaa ottaa se huomioon. Naiset eivät ole miehiä seksissä. Myös tekniikka ja ohuus/paksuus voi vaikuttaa. Seksiin ei itsetuntoa tosiaan pidä pelkästään rakentaa. Jos haluaa että seksi toimii, puhuminen lienee ainoa vaihtoehto tai ammattineuvoja. Mikä on motivaatio toisella ja missä ollaan menty metsään. Mitä korjataan. Ja onko toiselle liikkumienen miellyttävää vai kokeeko olonsa turvalliseksi kun ei liiku ihan hulluna huitojana. Väärä yhtäkkinen kellonaika tai aika, ei pääse tunnelmaan? Jokin muu keskeytyy vai ajatteleeko että taas se mies haluaa pelkkää seksiä minulta... Jos seksi olisi täydellistä, siltikin mies voisi jättää, ehkä olisi kokenut mukamas jo kaiken. Eli yritä siinä miellyttää miestä, jos mihinkään ei olisi tyytyväinen joku komea mies. Myös vartalo voi hävettää naista joskus.
Seksi ei ole mikään pornofilmisuoritus. Älä ota oppeja sieltä. Kysy mistä toinen pitää ja mistä ei. Se on tarkkaa hommaa, millin tarkkaa. Keskity joskus romantiikkaan ja aitoon välittämiseen, seksi ei ole naisille aina sitä... Vaan että henkinen puoli toimii ja mies on positiivinen. Arvot. Silloin on oikea suunta... Seksi on vain seksiä, tärkeämpää on ihmiset, rakastuminen, siinä ohessa tulee seksi. Jos suhde ei mitenkään toimi, on toki muitakin kumppaneita, mutta seksileluksi harva suostuisi. Eli suu auki, puhumaan positiivisesti. Naisen pitäisi saada myös tietää millä tavalla hänen pitäisi liikkua, jotta osaisi, ei kukaan ole seppä syntyessään. Sitä on turha vaatia. Eikun selvittämään mistä kenkä puristaa... - sekin sitten
12345... kirjoitti:
Eiköhän asiat siitä selviä. Sukupuolet ovat erilaisia, kannattaa ottaa se huomioon. Naiset eivät ole miehiä seksissä. Myös tekniikka ja ohuus/paksuus voi vaikuttaa. Seksiin ei itsetuntoa tosiaan pidä pelkästään rakentaa. Jos haluaa että seksi toimii, puhuminen lienee ainoa vaihtoehto tai ammattineuvoja. Mikä on motivaatio toisella ja missä ollaan menty metsään. Mitä korjataan. Ja onko toiselle liikkumienen miellyttävää vai kokeeko olonsa turvalliseksi kun ei liiku ihan hulluna huitojana. Väärä yhtäkkinen kellonaika tai aika, ei pääse tunnelmaan? Jokin muu keskeytyy vai ajatteleeko että taas se mies haluaa pelkkää seksiä minulta... Jos seksi olisi täydellistä, siltikin mies voisi jättää, ehkä olisi kokenut mukamas jo kaiken. Eli yritä siinä miellyttää miestä, jos mihinkään ei olisi tyytyväinen joku komea mies. Myös vartalo voi hävettää naista joskus.
Seksi ei ole mikään pornofilmisuoritus. Älä ota oppeja sieltä. Kysy mistä toinen pitää ja mistä ei. Se on tarkkaa hommaa, millin tarkkaa. Keskity joskus romantiikkaan ja aitoon välittämiseen, seksi ei ole naisille aina sitä... Vaan että henkinen puoli toimii ja mies on positiivinen. Arvot. Silloin on oikea suunta... Seksi on vain seksiä, tärkeämpää on ihmiset, rakastuminen, siinä ohessa tulee seksi. Jos suhde ei mitenkään toimi, on toki muitakin kumppaneita, mutta seksileluksi harva suostuisi. Eli suu auki, puhumaan positiivisesti. Naisen pitäisi saada myös tietää millä tavalla hänen pitäisi liikkua, jotta osaisi, ei kukaan ole seppä syntyessään. Sitä on turha vaatia. Eikun selvittämään mistä kenkä puristaa...Korostaisin että nainen on psykofyysinen kokonaisuus, jota ei ole suunniteltu kylpyhuone-, keittiö- ja kattoseksiakrobatiaan. :D Ollaan vaan ihmisiä. Kai vaimo tajuaa että seksin aikana voi liikkua, ettei tarvitse panikoida, kunnioittaa miestä ja pönöttää. Moni nainen arvostaa miestä niin paljon, että on ujo sängyssä.
kaiketi tiesit sen jo naimisii mentäessä, mitä saat
- pdkfkff
Hanki pumpattava pimperu pumpulla.
- tuttu juttu
Valitettavasti vaimosi kaltaisia on paljon. Olen aivan varma, että vaimosi ei ole kovin aistikas ihminen muutenkaan, jopa vähän tylsä. Kyllä sen jo eka kerran tai kertojen jälkeen tietää onko millainen nainen on sängyssä. Ja siihen vaistoon kannattaa luottaa jo meinaa päätyä onnelliseen suhteeseen. Palvelijasta ei ole paljon iloa parisuhteessa, kumppani sen olla pitää.
- Onnellinen05
Nuo kaikki treffisivustot on aika lailla rahan keräysjuttuja. Ei sieltä mitään oikeaa seuraa löydä. Ennen pitkää pitäisi antaa luottokortin numero tai jotain. Ihan ihmisten huijausta kaikki sivut. Ainoalla tavalla pääsee ihmisten kanssa kontaktiin on olla Suomi 24.fi chat palstoilla ja sitten skypen kautta luoda oikeita kontakteja. Kokemusta on. Ihanan miehen löysin kuin sattumalta aikoinaan.
- akkasi-ko
Akkasi käy vieraissa sein tai jopa tekee seksihommia maksua vastaan sun tietämättä.. siksi ei kiinnosta ...
- nainen.
No huhhuh, voisi veikata vieraissakäyntiä, mutta eivät kaikki passiiviset naiset käy vieraissa. Voi olla hyvin uskollinenkin. Onko nainen rakastunut mieheen, on myös oleellinen kysymys. Ja mies naiseen. Minkälainen fyysinen olemus on miehellä? Sekin voi vaikuttaa hieman joskus.
- en ymmärrä
miks olet noin ilkeä? mikä sinua ahdistaa?
- SIKOPAIMEN+
Mie suan kunnon hinnan jokkaisesta mällinheitosta.
Siksi ei kiinnosta...
- Rakastel kumppaniasi
Varmasti kannattaa puhua asiasta. Mulla auttoi sellanen asia ihan vahingossa kun viime euroviisujen aikaan lyötiin pienessä humalassa vaimon kanssa vetoa siitä että mones suomi on. Minähän sen voitin ja panoksena oli että hän tekee sängyssä mitä pyydän seuraavat 30 päivää.Jos hän olis voittanu niin hän olis saanu päättää. No se pisti niin paljon vauhtia vällyihin että nyt ollaan aina pitämässä pientä vetoa ihan vaan sexielämän parantamiseki. Vaimokin oli erittäin tyytyväinen vaikka hävis. Hän sanoikin että ei olis ikinä suostunu muuten mun juttuihin. Loppupeleistä hän on tykänny todella paljon mun mielikuvituksellisista asioista. Oikeasti tämä paransi meidän sexielämää noin 85%. Heh! odotan vaan mitä tapahtuu kun häviän seuraavan vedon...
- kysymys-
Siis oletko sinä tyytyväinen yksin koska seksielämäsi parani? Vai onko vaimokin tyytyväinen aidosti? Ettei vaan tokaissut että muuten en olis suostunut.
- köysinippu
Hauska kisa. Tuollainen pikkutemppu voi tosiaan olla tehokas. Leikin varjolla voidaan edetä. Seksiin pitäisi saada leikkimielisyyttä ja rentoutta. Kun seksiä ajattelee leikkinä, hulluttelu on helpompaa.
- JKKLL
NINKKÖ
- 4+6
Itse ajattelen aina miehen rahoja, rupee kiihottamaan kummasti.
- penni in love
Ahahaha, tämä nauratti. Siis kiihottaako raha sinua oikeasti vai onko kiihotuksesi tavallaan pakotettu, koska teet tavallaan työtä pitääksesi tämän rahasammion itselläsi?
- Rahhoo, rahhoo...
penni in love kirjoitti:
Ahahaha, tämä nauratti. Siis kiihottaako raha sinua oikeasti vai onko kiihotuksesi tavallaan pakotettu, koska teet tavallaan työtä pitääksesi tämän rahasammion itselläsi?
Tottaha miun kannattaa pittee kiinni rahakkaasta ähmäristä.
Siltä ei rahat lopu.
- --------------------
miksi pitää tehdä kaikennäkösiä temppuja sängyssä,
lionto ei ole tarkottanu seksiä tempuiluksi vaan yksinkertasesti siittämään uutta elämää
yksinkertanen normaali seksi on antoisinta naiselle, siinä ei kummalisia temppuja tarvita,
muutakuin siittimen työntäminen emättimeen ja siinä senverran tökkiminen , että nainen saa orgasmin , siinä se paras seksi nautinto on ei senkummempaa tarvita,
kaikenlainen temppuilu ja nuoleskelu vie naiselta halut koko seksiin,
siis normaali seksi on nautinnollisinta, .
meillä oli niinsanottua pika seksiä, ja sitten kun puoliso halusi orgasmin seksi suoritettiin hiitammin nauttien,
avioliitto kesti yli viisikymmentä vuotta kunnes kuolema erotti,
miehille neuvoksi :
seksin ei pidä olla tempuilua,
vaan yksinkertasta pikaseksiä tai tarvittaessa hitaasti suoritettua tunteelista seksiä naisen orgasmin saamiseksi,
katsokaa luontoa, ei sielläkään seksi ole temppuilua vaan yksinkertasta suorittamista enimmäkseen nopeasti,- khioiö
JUURI NÄIN!
- vieläkin yököttää
Ja vielä enempi ole nyt tyytyväinen elämääni yksin, kun luin tämän. Vuosia olin parisuhteessaa, jossa mies morkkas minua ja petti eli tekosyy käydä vieraissa.
Mikä hän itse oli? Minua numitteli ja haukku, mutta nyt saa elää omaa elämäänsä.
Kyllä tuollaisen miehen kanssa menee seksihalut ja inho nousee pintaan. - kaveri
Onpa immeisellä murheita. No, helpommalla pääsee kun pysyy sinkkuna saa aina ja voi toteuttaa fantasioita kokemusta on ja nautintoja riittää.
- Tolkkua rakasteluun....
Siis itsetyydytyskö on ainoa oikea vaihtoehto? Kyllä minä haluan koskettaa ja tulla kosketetuksi. Toisen luonnollisen ihon ihmisen pinta on sellaista, joka panee tunteet väreilemään. En voisi koskettaa tatuoitua ihmistä, jotenkin se on luonnotonta, samoin kuin perseeseen survominen. Pitää olla myös melkoinen pervo, joka nuolee naisen alapaäätä. Nainen voi tietysti miehen puhtaasta pestystä kalusta ottaa kiinni ja hyväilläkin. Se on pikkuisen eri asia kuin naisen alapää, joka tarkoitettu miehen kalulle, ei kielelle. Siitä voi tulla vaikka kielisyöpä.
- Joku tolokku
Tolkkua rakasteluun.... kirjoitti:
Siis itsetyydytyskö on ainoa oikea vaihtoehto? Kyllä minä haluan koskettaa ja tulla kosketetuksi. Toisen luonnollisen ihon ihmisen pinta on sellaista, joka panee tunteet väreilemään. En voisi koskettaa tatuoitua ihmistä, jotenkin se on luonnotonta, samoin kuin perseeseen survominen. Pitää olla myös melkoinen pervo, joka nuolee naisen alapaäätä. Nainen voi tietysti miehen puhtaasta pestystä kalusta ottaa kiinni ja hyväilläkin. Se on pikkuisen eri asia kuin naisen alapää, joka tarkoitettu miehen kalulle, ei kielelle. Siitä voi tulla vaikka kielisyöpä.
Meillä ukko nuoleskelee surutta alapäätä, ihan samoin myös minä hänen varustustaan.
- sinkkuus kasvaa
siitäkö sitten johtuu kun sinkuja on niin paljon jo nuorissa aikuisissa. onko pari suhteista tullut liika tulos keskeinen aivan kuin nykyinen työelämäkin aina vain vaaritaan parenpaa suoritusta kunnes osa hyppää pois oravan pyörästä riitämätömyyden ja vasymyksen takia ja nykyinen elintaso mahdollistaa yksin elämisen.
- näinkinpäin
Jospa se sinun vaimosi ei vaan yksinkertaisesti halua sinua.
- flflflflflfk
Samaa mieltä. Muijaa ei kiinnosta aloittaja enää tippaakaan mutta roikkuu aviossa kun ei muutakaan keksi. Antaa pillua jostain velvollisuudesta tms, mutta ei todellakaan halua miestä. Päinvastoin kaikki loputkin halut ovat kuolleet noilla sormi-perseeseen-leikeillä ja dildolla. Mitään ei ole enää tehtävissä suhteen pelastamiseksi.
Tietty aloittajan muijaa vois käydä joku vieras panemassa niin sais asiaan varmuuden. Jos eukko syttyy jollekin toiselle asia on pihvi, mutta jos on yhtä lahna niin lahna se on.
- Suositus.
Osta se puhallettava barbara. Sen kanssa voit käyttää mielikuvitustasi vapaasti.
- hohhoijaa
Minä olen nainen ja olen ollut naimisissa jo pitkään, aluksi meillä oli todella paljon seksiä ja tykättiin molemmat. Sitten se alkoi uupumaan siitä syystä että minä en saa orgasmia yhdynnässä koskaan, ainoastaan saan jos mies nuolee minua. Tämä ainainen miehen tyydyttäminen ja suunnnilleen pakotus seksiin toivat sellaisen inhottavuuden tunteen että on vaan velvollisuus tehdä sitä. Ei siitä enää nauttinut, odotti vaan et ukko saa ja mahd.nopeaan. Minä en kyllä ole mikään lahna, siitähän nyt ei tule mitään. Myöhemmin vielä nuo lapset tulivat ja niinkuin joku mainitsikin, silloin tuntee itsensä läskiksi sun muuta, eikä yhtään auta se että toinen mainitsee asiasta. Nykyään mies haluaisi seksiä paljon, mutta ei minua kiinnosta, säälistä annan silloin tällöin että lopettaa valittamisen, mutta minkäs teet kun toinen osapuoli vaan tyydyttyy niin eihän sellainen kiinnosta ketään, että oletko aloittaja ajatellut tuota pakotuksen tunnetta tai sitä että se vaimos ei ehkä todellakaan edes saa seksin aikana, uskomattoman moni nainen on mainaan sellainen että ei edes saa pelkällä panemisella.
- ymmällä taas...
onko seksi valvollisuus jos rakastaa kumppaniaan ja saat kuitenkin suuseksissä..? et mikä vikana?? ei seksi ole mikään uhraus..?
- hohhoijaa
ymmällä taas... kirjoitti:
onko seksi valvollisuus jos rakastaa kumppaniaan ja saat kuitenkin suuseksissä..? et mikä vikana?? ei seksi ole mikään uhraus..?
Jos suuseksiä saa kerran kahdessa kuukaudessa ja mies saa panemalla monta kertaa viikossa niin onko se reilua, kyllä se seksi on uhraus ja joillekkin naisille ns.pakotus tuo tunteen siitä et on pelkkä panopuu ja alistettu siihen.
- sekojat
Lopettakaa moinen pask...jauhanta. Mi8ksi ihmeessää pitää jatkuvasti olla esillä nämä asiat jotka hoituu aviopuolisoiden kesken. Pitääkäö näissä olla konsultit apuna. Niinkuin halliotuksen työryhmät---eikö mitään osata enää hoitaa puolisoiden kesken. Sekopäitä alkaa olla kaikki
- sitä saa mitä tilaa
Kuulostat ap aivan pikkupojalta.
Eiköhän ole nyt niin, että se mitä nyt saat osaksesi on seurausta omasta käytöksestäsi. Jos ei sato miellytä, mieti mitä olet aikanaan kylvänyt, jo vuosien ajan. Nyt saat sitä mitä olet tilannut, hyväksy se. Vasta kun tämän tajuat, voit alkaa korjaamaan ihan itse tekemiäsi virheitä. Ja ei, ne eivät korjaannu sillä, että menet toisen naisen matkaan. Viet sillä vain samat ongelmat mukanasi uuteen suhteeseen ja monistat omaa ongelmaasi ympäriinsä. Ole mies, äläkä mikään kersa, ja lopeta syyllisten hakeminen itsesi ulkopuolelta.
- Laav doktor
Vaikuttaa siltä että ettet ole ainoa joka muijaasi kääntelee,arvioisin että olet jonon loppu päässä joten pysy hyvä mies pois liukkailta eihän nainen dildoa tarvitse kun on saatavilla oikeita mulkkuja joten herää aisan kannattaja todellisuuteen ,jos et halua liukkaille vastaisuudessa.
- nainen541
Jos avioliitto perustuu pelkälle seksille,niin se joutaa mennä.
- älä kuten minä
Kyllä ensimmäinen ja viimeinen peppuseksi oli minulle vähän kivuliasta. Jokin repeytymä varmaan tapahtui, sillä sen jälkeen oli vaikea ulostaa ja tuli peräpukamat ym. vaikeudet.
Olin niin nuori, intohimoinen ja rakustunut että halusin kokeilla ja suostua mihin vaan. Nyt 20 v. olen joutunut kärsimään tuosta kokeilusta. - Sinä ja minä
Kyllä kysyjän kannattaa katsoo peiliin.Jos arkielämässä hakee toisesta vain huónoja puolia ja antaa toisen päivittäin niistä kuula ei sellaseen kumppaniin halua koskea kun tikulla.Ei olla vielä siinä pisteessä kun vaimo kuitenkin alistuu olemaan edes lahna.Jos suhteessa on hyvä olla kyllä seksikin alkaa sujumaan.Näitä mulle kaikki tyyppejä täällä tuntuu olevan.Nykyään kuppaneista toisella tuntuu olevat vapauksia kaikkeen mikä päähän pälkähtää,piittaamatta kumppanista jakotiin kun tullaan milloin sattuu pitäi olla valmis parittelemaan kun uros kotiutuu.Kunnioitusta ihmisenä niin eiköhän sänkyhommatkin luista.
- vain rakkaus
Monet valitsevat puolison taloudellisin, ulkonäöllisin tms. kevein perustein ja jäävät odottamaan, että kyllä se siitä muuttuu mieleiseksi. Niin ei tule tapahtumaan, uskokaa pois. Jos valinta on "kyllä se siitä" luokkaa jo alkujaan niin ei se siitä paremmaksi tule muuttumaan. Vain rakkaus voi pitää liiton onnellisena.
- aurinkokenno
Katsoisit peiliin!
- seksiä läpi elämän
Itse seksuaalisesti aktiivisena naisena olen aina ihmetellyt naisia jotka valittaa ku mies on koko ajan vonkaamassa. Kyllä se niin on että hyvin paljon on naisia jotka ei halua ja kun noin 35 nainen sanoi, että kyllä se niin on että miehen pitää hoitaa homma sängyssä ei se kuulu naiselle silloin hiivin hiljaa pois ja säälin niitä miehiä jotka naisen loukkuun joutuivat.
- 12+4
VOI JUMALISTE !! mitäs kääntelet ja pyörittelet, oli kandennu hankkii itse kuri ja kiusata vaimo haluamaan mut eeeiii heti vaa kuivana pitää ruveta jystään ja takaa tietty ? homo !!
- sssna
No just! Itse olet mielikuvitukseton ja tylsä pervo, kun teet tuollaisesta mitättömästä asiasta koko elämää häiritsevän jutun. Ei kaikkia kiinnosta tuollaiset pervoudet kiinnosta kuin sinua! Antaahan vaimo sulle sitä persettä, niin mitä valitat. Hän varmaan ajattelee jotain tärkeämpiä asioita, jolloin ei aika/mielenkiinto/jaksaminen riitä tuollaisille tylsille ja tärkeysjärjestyksessä viimeistäkin viimeisimpään juttuun kuin johonkin "uuteen ja mielikuvitukselliseen seksiin" kuten asian ilmaiset sievistäen sairasta pervouttasi.
- sssna
Niin ja työnnä se dildo omaan perseeseesi. siinä sulle sitä uutta ja jännää!
- sekimiesmnjhu
Kukaan terve mies ei nuole naisen alapäätä, eikä rupea nussimaan kenenkään persereikään joka on yhtä luonnotonta kuin homostelu. Mitä pervon ääliöitä te te ootte ?
- okoppå
HE-He juuri niin!
- oipoipåpäp
Mulla ennen ollut suhteet tyydyttäviä seksin suhteen. Sit aloin 20kg ylipainoisen kanssa, kun ajattelin, et ei haittaa, jos muuten kiva. Ensinäkin miehen kunto loppui heti. Toiseksi:maha tiellä kaikessa, mistä pidin. Heh, niin lähellä...SE...mutta kaukana. En halunnut loukata ja arvostella. Yritti ehdotella elektroniikasta sontimiseen tarkoitettua läpeä..mikä vaan laiskalle parhaiten sopii. Siitä vaan ei mitään tullut meidän välillämme. Kiitoksena hienovaraisuudestani tekstiviestiryöppy, missä haukkui minut lahnaksi:-) No, ei halunnut ymmärtää todellista syytä. Tästäköhän aloittajallakin kyse:-) ?
- sekimiesmjuji
Nainen voi ottaa puhtaan kullin suuhun jos haluaa. Siitä kyllä tosimies kuten minä pitää, mutta nuole en naisen alapäätä Pakottaa ei voi ketään mihinkään,mutta asentoja oi vaihtaa.Niitähän monia erilaisia, mutta miehelle on lähes aina parasta lähetyssaarnaaja.
- 14+17
Vaimon mielessä istuu äiti, naapurin kukkahattutäti ja pappi kertomassa että miten hänen tulisi käyttäytyä, ja vaikuttaa siltä että hän kuuntelee heitä. Miten omaa itseänsä kuunnellaan? Tämä kannattaa katsoa: http://www.alkuajatus.org/suomi/kirja.html
- Doooooris50v
Olen nainen ja nautin ainoastaan lähetyssaarnaaja-asennosta. Miksiköhän on tunnetuin aikojen alusta? Nykyään tuntuu, ettei voi siitä tunnustaa pitävänsä. Johtunee netistä pursuavan seksi"tiedon" ylitarjonnasta. Tarjonta loppuisi pian, jos aiheena vaan lähetyssaarnaaja. Pitää esittää kaikki paikat, välineet, asennot kylpyhuoneesta autotalliin, jotta juttu aiheesta jatkuisi: Kokeilkaa päällä seistessänne ja sujauta toimituksen aikana toisella kädellä vispilä, kaulin ja papukaija pihdit. Siitä me naiset pidämme. Ala harjoittelemaan nyt jo heti! Kyllä miehet on tyhmiä!
- upioupu
Tarkoitat kai suorituksen, eikä toimituksen aikana. Juuri tota me naiset haluamme. Suorituksen aikana kiihottaa, kun mies suorituksen aikana tekee 200 punnerrusta samalla työntäen välineitä sekä keittiöstä että autotallista vuoron perään. Kun halutaan lapsia, varataan aika keinohedelmöitykseen, sillä kuka enää muistaa, miksi miehillä kyr....
- Rakas dildoni.....
Dildo korvaa miehen mennen tullen. Ei tyrkytä itseään silloin kun en halua ei tuppaa itseään paikkoihin joihin en halua ja aina valmis silloin kun haluan, väsymättömästi tekee työnsä, eikä vaadi kehumisia......ihanaa, olen miehistä vapaa........
- Pro clit
Dildo on ihan se ja sama. Klitoriskiihotin on se mikä toimii.
- Sydämellä näkee
Täällä on tuotu esiin sitä, kuinka tärkeää on saada nainen tuntemaan itsensä kauniiksi, halutuksi ja arvostetuksi, ja koska se ON kaiken a ja o, haluan minäkin kertoa ihan samaa.
Jos tunnen olevani ruma, yhdentekevä, kodinkone... en minä silloin tunne olevani seksikäs ja haluttava, enkä silloin halua rakastella. Miehet ei varmasti tykkää tästä, mutta naiset vaan oikeasti haluavat tuntea olevansa miehensä silmissä aivan ihania ja kauniita, ja se pitää kertoa naiselle sanoin, katsein ja kosketuksin (ei ilmottamalla, että "panettas").
Saa naisesi tuntemaan itsensä prinsessaksi niin nainen saa sut kyllä sen jälkeen tuntemaan itsesi kuninkaaksi. ;) - ukki-pukki
Turhautuneelle avoimiehelle!
Olet itse tylsä ja vaimosi on ehtinyt turhautua ennen sinua. Äyskimällä et suhdettasi korjaa joten pidä soukempaa suuta.
Kun nainen on turhautunut ei hän tee aloitetta sexileikkeihin. Hän tietää jo aiemmasta kokemuksesta ettet ole kovin kummoinen sängyssä eikä siksi kiinnostu niistä puuhista kanssasi. On hyvin todennäköistä että hän on joskus saanut parempaa eikä enää viitsisi leikkiä kanssasi.
Lähetä vaimosi viikoksi luokseni niin et tarvitse erota hänestä koska hän jättää sinut. - Möhömahan ex
Miehestä tulee ruskean reijän ritari siinä vaiheessa, kun vatsa alkaa kasvaa. Se muuttaa jo hormonituotantoa siten, että saman sukupuolen kanssa syytä ruveta styylailemaan. Näin välttyvät kaikki mielipahalta eikä tule törkeitä ehdotuksia ja painostusta.
- wesspe
Mikset ole ottanut vain reippaasti asiaa puheeksi vaimosi kanssa? Menkää seksuaaliterapeutille
- ero vaimosta
Terapeuttia ei tarvita. Avioero ja uusi nainen, joka on seksuaalisesti aktiivinen korjaa ongelman paremmin kuten tuolla alempana avioero välittömästi totesi.
- sssssseeer
Keskustele vaimosi kanssa.
- keskustele erosta
Juuri näin keskustele vaimon kanssa nopeasta avioerosta. Seksi kannattaa hänen kanssaan jo unohtaa.
On olemassa joku amerikkalainen tutkimus että 500 panon jälkeen homma alkaa maistua puulta saman henkilön kanssa. Joten hommaa toinen partneri tai keksi jotain uutta suhteeseen.
- heti ero
Lahnan kanssa se maistuu jo puulta ensimmäisenä kertana. Erottava tosta vaimosta on välittömästi.
- LaFemina
Paras apu ap:n suhteen seksiongelmiin löytyy varmasti täältä. Hänen vaimonsa aivan taatusti alkaa petraamaan sängyssä, varsinkin jos saa lukea tuon aloituksen.
Piilovittuilkaa ihmeessä niille lahnoille naisillenne. Ärjykää ja olkaa niitä tosimiehiä kaikinpuolin.
Ihan vihoviimeisenä sitten ostatte heille niitä 80-luvun kuumia pornovaatteita jostain kirpparilta. Saatte hyvin suurella todennäköisyydellä vapautenne takaisin. Sen aloittajakin todentotta ansaitsisi.
Parisuhteessa oleva mies on patalaiska läskimaha, jota ei vaimon jättämisen jälkeen pane kuin heidän oma nyrkkinsä ja kuvitelmat.- nyrkki voittaa
"Parisuhteessa oleva mies on patalaiska läskimaha, jota ei vaimon jättämisen jälkeen pane kuin heidän oma nyrkkinsä ja kuvitelmat."
Nyrkki ja kuvitelmat voittaa surkean panon lue toi alempana oleva kommentti. Ei naisen reikä ole lahnana makoillessa minkään arvoinen miehele.
- avioero välittömästi
Kuuluisi ehdottomasti. Lue http://pleieri.blogspot.com/2013/06/oletko-neitsyt.html ja tulet lopputulokseen, että tumputtaminen aikuisviihdettä katsoessa toisi enemmän itsellesi nautintoa.
Järkevintä on ottaa avioero, jotta voit etsiä paremmin nautintoa saavan oikeasti seksuaalisen naisen. Kukaan ei tälläisiä naisia halua panna, jotka muistuttavat vain pumpattavaa barbaraa. Ainakaan muutamaa kertaa enempää ja nyt puhutaan vaimosta.- Kokemusxxxxxxxx
Asennoista on ähetyssaarnaaja ylivoimaisesti paras. Siinä asennossa voi pistää tyynyn pehvan alle, jos siltä tuntuu. Kulli painuu entiseltä syvemmälle.
Sitten toiseksi paras kun vaimo tulee miehen kullin päälle. Sitten myös seisaaltaan nussitaan seinää vasten ja järvessä sylikkäin. Kupeiltain voi naida, jos vaimo on raskaana jne.
Saunan lauteilla takaapäin sylikkäin verryttelylämmittelyksi. Mutta missä tapauksessa ei pidä naisen alapäätä nuoleman, mutta kyllä voi sormella sarmaahan. Siitä sahraamisesta eivät kaikki naiset pidä, toiset pitää hyvinkin paljon.
Ottakaas nyt opiksenne jotain tästä. - p*llun nuoleminen
Kokemusxxxxxxxx kirjoitti:
Asennoista on ähetyssaarnaaja ylivoimaisesti paras. Siinä asennossa voi pistää tyynyn pehvan alle, jos siltä tuntuu. Kulli painuu entiseltä syvemmälle.
Sitten toiseksi paras kun vaimo tulee miehen kullin päälle. Sitten myös seisaaltaan nussitaan seinää vasten ja järvessä sylikkäin. Kupeiltain voi naida, jos vaimo on raskaana jne.
Saunan lauteilla takaapäin sylikkäin verryttelylämmittelyksi. Mutta missä tapauksessa ei pidä naisen alapäätä nuoleman, mutta kyllä voi sormella sarmaahan. Siitä sahraamisesta eivät kaikki naiset pidä, toiset pitää hyvinkin paljon.
Ottakaas nyt opiksenne jotain tästä.Kyllä pelimies mielellään nuolee naisen p*llua, jos nainen on pitänyt hygieniastaan huollta ja on miehen silmissä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tasoa.
- u09iu09iå0
Ottakaas nyt opiksenne jotain tästä.Nam! Sanoo nainen....
- Hakee omaansa vielä
Ottakaas nyt opiksenne jotain tästä.Kokemusxxxx, sinulla varmasti onnellinen nainen;-)
- kale18
Kyl on naisia joille seksi oikeasti maistuu
Ottaa suihin istuu päällä iukeati haluaa
ja nauttii siitä
Muijas ei nauti seksistä ja siten ei innostu
siitä- seksi maistuu!
Tästä johtuen välittömästi avioero ja etsintään mahdollisimman seksuaalinen nainen, joka on hoitanut http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html asiat kuntoon.
- Nyt onnellinen
seksi maistuu! kirjoitti:
Tästä johtuen välittömästi avioero ja etsintään mahdollisimman seksuaalinen nainen, joka on hoitanut http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html asiat kuntoon.
Hei!
Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen. Edellisellä kumppanillani oli IHANAN iso, mutta käytäntö toi ongelmia. Kiihoittumiseni alkaa seistessämme vastakkain, halatessa, suudellessa ja tuntiessani, kun se alkaa kovettumaan ja kasvamaan. Tän miehen kanssa välillämme oli iso maha. Olin pahassa asennossa AINA. Mitä iloa siitä suuresta, kun se on aina kaukana. Minun oli mahdoton nauttia siitä. Kiihotuin kyllä, kun tiesin sen olevan, vaikkakin vielä huonokuntoisessa miehessä. Aloittelin hänen kanssaan, mutta jotta sain "rauhan", tyydytin tarpeeni NYT NYKYISEN kumppanini kanssa: itsestään huolehtiva ja hyväkuntoinen. Meillä normaalia, ihanaa seksiä. Lähetys-saarnaaja NIIIIN ihanaa ja oikeasta kulmasta. Nam!
Tää on hieno keskustelu!
- Hauki
No ota nuori mies lahnasi tilalle, kuitenkin vähintään 18-vuotias.
siitä se riemu ratkkee! - etsivä löytää.
Aloittajan tilanne varmaan johtuu siitä, että oletetaan seksualisuuden elävän vain aloittajan mielenlaadun mukaisesti. Siinä sitten hakee kaikkea "kauppamiesten" myyntikamaa, olettaen että näin.
Sekä korvat suurella ja silmä kiiluen otetaan maailmasta mallia, ts. pornoteollisuudesta ja oletetaan kaiken seksualisuuden pyörivän tuon akselin ympärillä. Mutta ei.
Se on suurta harhaa. Siksi nainen ei halua varmasti sinua loukata, vaan antaa "ukon askarrella ja jysstää" tavallaan ja kääntää kylkeä, että jotenkin homma pelaisi.
Seksualisuus on suuri haaste, joka ei toimi käskien ja haukkuen tai muulla vastaavalla tavalla. Se vaatii suurta rakkautta ja kouluttautumista hieman muista lähtökohdista kuin Emmanuel- filmien tasolla.
Jos todella rakastat puolisoasi, jätä vaateet pois. Iloitse hänestä, löytäkää toisenne ja rakastakaa toisianne, vaikka ilman kuperkeikkafilmien ohjekirjoja.
Kun vaimosi löytää sinusta miehen, joka rakastaa, ei vain tekniikkalajina, tulet löytämään onnen.
Länsimainen tapa-asiat on vain markkinatapahtumia, kauppamiesten ideatarjontaa, että heidän kukkaronsa lihoisi ja sinä uskoisit siihen hömppään.
näin kertoilen 40 avioliittovuoden kokemuksella, joka on ollut antoisa ja rikas ja elää edelleen.
Mutta heitä männikköön kaikki joutavanpäiväinen yritysmaailman oravanpyörä tässä asiassa.- Nyt onnellinen
Etsivä löytää, osasitpa kirjoittaa hienosti juuri niin kun asia on.
- Naiset hoi!
Nyt onnellinen kirjoitti:
Etsivä löytää, osasitpa kirjoittaa hienosti juuri niin kun asia on.
Ollaan naiset vahvoja eikä anneta loukata itseämme. 40-50 ikäluokassa(ainakin) miehet täysin vinoutuneita. Sen lisäksi laskelmoivia ja pihejä, eivät muuten olisikaan vapaata riistaa.
Lyhytaikainen exäni yritti persiiseeni. Kehui myös huorissa käyntejään. Laski arkielämässä jokaisen autonsa kuluttaman bensatilkankin. Sille sanoin, että jos persiiseen mielii, vain sormi kylläkin, maksaa se saman mitä huorillakin, sillä MINÄ en siitä nauti. Seurustelukumppani ei ole pihin miehen ilmainen huora!
- akkapiru
Mulle sanoi useinkin ex-kumppani että"tule tule yhtä aikaa kun mä haluun!"Eikä seksi ollut edes tyydyttävää mielestäni..Hänen mielestään upeaa.Ei todellakaan kemiat kohdanneet.Lopetin koko pelleilyn ja otin eron.
- hp9h9phå
Hei naise, ei suostuta mihinkään, mikä ei tunnu hyvälle. Ohjataan miehet joko maksullisille tai oman sukupuolen pariin. Niin kyllästynyt, kun hormoonimuutokset tekevät miehistä homoja epäterveellisten lämäntapojen seurauksena. Silti naisten pitäisi olla vaikka mitä!
- turhautunut aviovaim
Olen, kappas vaan nainen, suhteessamme aktiivisempi osapuoli. Mies on melko tylsä seksuaalisesti ja mielikuvitukseton sänkypartneri. Roolini on aina olla aloitteentekijä ja eteenpäinviejä rakastelussa. Tuolla tarkoitan sitä, että minä kääntelen miestäni eri asentoihin sängyssä ja mies vaan ns. makaa lahnana ja passiivisena sängyssä. Aina ilmeisesti kuitenkin tyydytän miehen, koska se näkyy ja tuntuu kyllä - ellei sitten taitavasti feikkaa.
Kysyisinkin muilta mielipiteitä, kuinka yleistä tuollainen kumppanin passiivisuus sängyssä on? On nimittäin alkanut tuntua seksi niin yksipuoliselta ja nololta. Nololla tarkoitan sitä, että minusta tuntuu kuin olisin pervo tms. kun olen se aktiivisempi osapuoli ja puolisko, joka vaivautuu käyttämään mielikuvitusta sängyssä.
Eikö normaalijärkisen ja terveen miehen kuulu olla edes hiukan mielikuvituksekas ja aktiivisempi seksin suhteen? Nyt vain on alkanut olemaan sellainen olo, että mies on kuin puhallettava ken, jolla leikin sängyssä. Minä puolestani haluaisin toteuttaa enemmän kuin mielelläni mieheni toiveita ja fantasioita, mutta eipä niitäkään miehellä omien sanojensa mukaan ole. Jos olisin aikoinani tiennyt millainen "rakastaja" tämä mieheni on, niin olisin todennäköisesti valinnut toisin.
Varmasti mieskin jotain epäilee (tai sitten ei), koska äyskin hänelle nykyisin pienistä asioista. Tuonkin taustalla on oma turhautuneisuus koko parisuhdetta ja yhteistä elämää kohtaan, sillä intohimoton ja mielikuvitukseton mies syö oikeasti tätä naista ja itsetuntoa. Tai no, mistäpä sen tietää onko minussa enää edes vetovoimaa, kun mies ei osoita ei niin pätkääkään intohimoa tai muuta.
Joo, tämä on muokattu kopio alkuperäisestä, mutta niin totta.- LOOOOOOOOOOOOLLL
Olet naimisissa kaappihomon kanssa hah!!!!!!!!!!!!!!!
- ojåpoiiilkä
LOOOOOOOOOOOOLLL kirjoitti:
Olet naimisissa kaappihomon kanssa hah!!!!!!!!!!!!!!!
Miehesi SIINÄ IÄSSÄ, että kohta ilmoittaa haluavansa persiisesi ja olevansa homo. Se on normaalia ikäryhmässä 40-50, joten naiselle kehoitan: ota nuorempi tai osta dildo. Miehistä harvemmin enää iloa.
- Pihi-piika
ojåpoiiilkä kirjoitti:
Miehesi SIINÄ IÄSSÄ, että kohta ilmoittaa haluavansa persiisesi ja olevansa homo. Se on normaalia ikäryhmässä 40-50, joten naiselle kehoitan: ota nuorempi tai osta dildo. Miehistä harvemmin enää iloa.
Vai dildo, nuoria jullikoita kun riittää riesaksi asti!
- åoiåoiåo¨0p
Mitä miettii turhautunut aviomies. On tod.näk homobaarissa jo. Jess! Ja naisella alkaa elämä!
- Kuumakalle***
Juu, kannattaa hakeutua nuoren juilan hetekalle.
- suomalainen lahna n
Hän miettii mitä tehdä koska vaimo on surkea suomalainen lahna. Tämä ei viittaa mitenkään homoseksuaalisuuteen vaan haluun hyvästä seksielämästä naisen kanssa.
- KALLE KELLO
suomalainen lahna n kirjoitti:
Hän miettii mitä tehdä koska vaimo on surkea suomalainen lahna. Tämä ei viittaa mitenkään homoseksuaalisuuteen vaan haluun hyvästä seksielämästä naisen kanssa.
"..koska vaimo on surkea suomalainen lahna". Voisin kuvitella, että tämä kaunosielu on suomalainen mies, joka ei osaa käsitellä naista. Suomalainen mies haukkuu naista lahnaksi, kun itse on kyllästänyt itsensä sinisillä pillereillä, eikä muuten kykene.
- Faktajuttu.
Hyvin usein parisuhteessa on toinen osapuoli seksuaalisesti aktiivisempi. Aktiivisuutta ei voi lisätä on vaan hyväksyttävä tosiasiat, tai sitten etsittävä uusi sänkykaveri.
- Kokemusxxxxxxx
Jos mies haukkuu vaimoaan lahnaksi, niin silloin on miehessä vika. Hän ei osaa käsitellä naista. Ei kukaan tosimies halua tyrkkiä naista persesilmään, eikä rupea nuolemaan takapuolta kuin eläimet. Jos niin tekee, on varmasti homostelija.
- oppia sinulle
Kokemusxxxxxxx kirjoitti:
Jos mies haukkuu vaimoaan lahnaksi, niin silloin on miehessä vika. Hän ei osaa käsitellä naista. Ei kukaan tosimies halua tyrkkiä naista persesilmään, eikä rupea nuolemaan takapuolta kuin eläimet. Jos niin tekee, on varmasti homostelija.
Jos mies sanoo vaimonsa olevan lahna niin hän on monesti rehellinen vaimonsa huonoista seksuaalisista taidoista. Homostelija harrastaa seksiä vain miehen kanssa oppina sinulle Kokemusxxxxxxx.
- hetekkasoimaan
Minua ei seksi jaksanut vähempää kiinnostaa nuorempana, mutta nyt kun
olen tullut keski-ikään, niin olen alkanut nauttimaan siitä ja kokeilemaan jopa
uusia asioita (asentoja) vaikka sitä sanotaankin, "ettei vanha koira opi uusia temppuja" mutta olen kai löytänyt itseni.. - 32v takana
Täällä saa sen käsityksen, että parisuhde ei ole muuta kuin seksiä! Sekö on parisuhteessa tärkeintä?
Avioliitossa 32 vuotta olleena naisena voin sanoa, että seksuaalisuus vaihtelee. Silloin kun lapset on pieniä ei välttämättä jaksa, kun ei ole koskaan aikaa itselleenkään. Toinen paha vaihe on vaihdevuodet. Monet lääkkeet vaikuttavat myös haluihin.
Nuorena olin aika innokas seksin saralla. Nykyään touhu ei voisi vähemmän kiinnostaa. Mies pussaa, muttei koskaan suutele minua. Lisäksi hän ei jaksa juuri
lämmitellä. Sisään vaan vaikka minulla kävisi kuinka kipeää. Kaikki on ohi viidessä minuutissa. Puhuttu on muttei taida mennä perille. En enää kaipaa edes koko juttua. Rakastan miestäni ja meillä on mukavaa yhdessä. Pussailemme ja halailemme. Ja suostun silloin kun hän on vailla...
En todellakaan eroaisi seksin vuoksi. Oikea parisuhde ei mielestäni perustu v ain seksiin. Se on todellakin paljon muutakin!- koti välit sinne
Ei miehetkään tuollaisista vanhoista akoista innostu. Turha suhteessa olla, jos seksi on huonoa. Seksi on olennaista suhteessa. Jos nainen ei tuo iloa seksuaalisesti niin ero välittömästi.
- oipoiåipoöö
koti välit sinne kirjoitti:
Ei miehetkään tuollaisista vanhoista akoista innostu. Turha suhteessa olla, jos seksi on huonoa. Seksi on olennaista suhteessa. Jos nainen ei tuo iloa seksuaalisesti niin ero välittömästi.
Ota mies ja jätä naiset rauhaan.
- gfdsaqwertyui
Kuule "32v takana" Ei tartte vetää h-nenään, jos joillakin seksipuoli pelaa ja
itsellä kaavoihin kangistunutta.
Tuo "suostun silloin kun hän on vailla" on niin tyypillistä. Jos kerran
sattuu saata'nasti, niin onko se rakkautta miehen puolelta silloin.
- Liustin Pinja
Voisko johtuu siitä, että oot http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html ?
- Niin katkera
Ottaa niin pannuun, kun suostuu vuosia pyllistelemään ns.tosimiehelle. Nyt ongelmana pidätysvaikeudet(uloste). Mies lopulta "kasvoi" homoksi, tuli kaapista, tajusi mikä on ja päätyi miehen seuraan. Kiva tässä hakea ongelmineen uutta miestä. Selitä siinä, että lykitty p...hen, siitä se vaan johtuu.
- eeeeeeee
mites pureeko se sun lahna munaa ollenkaan? iikettä akkaan saakun ajelee takaapäin ja tyrkkää vauhdissa pikkukakkoseen
siitä se elämä repeää - johanna35n
Minä en taas ikinä ole ymmärtänyt miksi miehet ovat niin yliseksuaallisia. Tai siis, noniin, juuri sellaisia.
Tuo lauseesi: "Jos olisin aikoinani tiennyt millainen "rakastajatar" tämä vaimoni on, niin olisin todennäköisesti valinnut vaimoni toisin. " kuulostaa todella julmalta.- asenne ratkaisee
Jos nainen ei ole hyvä seksissä niin miksi pitää häntä kumppaninaan? Jos mies on sinkku niin hänellä on ainakin mahdollisuus etsiä nainen, jonka kanssa seksi on nautinnollista. Jos seksi on surkeaa ei ole mitään syytä pitää naista naista suhteessa miehen nautinnon näkökulmasta.
Pelkkä hyvä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html ei riitä siihen, että mies olisi seksuaalisesti tyydyttynyt. Tarvitaan myös riittävän tiukka vagina, oikea asenne seksiin, aktiivisuutta, halukkuutta kokeilla uusia asioita, uusia paikkoja, kyky saada orgasmeja...
- Naapurisi.
Vaimosi on todella hyvä sängyssä. Hän kertoo usein minulle miten lihava ja lyhyt pienimunainen mies ei saa syttymään eli sinä.
- Iiiiihahahaaa
Sinun vaimo on erittäin virili. Kysy vaikka postinkantajalta tai naapurin äijältä. Ollaan valittu se jo kaksikertaa "kuukauden hirnujaksi". Pitää niin kovaa ääntä naidessa....
- 6515785
Sama homma täälläkin....
- vihane
kyllä naiset ei halua seksiä jos muutkin asiat mättää parisuhteessa. jos joudeut itse tekemään kaiken eikä ukkos auta missään niin eipä kauheesti tee mieli vielä iltaisin seksiäkään.
- parempiistuasenpääll
olen aina miettinyt onko kaikilla homoilla uloste-ongelma? Periaatteessa meidät on suunniteltu sillai, että suusta menee sisään ja toisesta päästä ulos. Siinä on ihan vissi tekniikka ja siksi oksentelukin on ikävää. Se että työntää isoa mustaa makkaraa ulos ei ole sama kuin toisin päin.
HMM?
Anaaliseksi ei varmasti ole ihan luonnotonta sillä olen lukenut että taitavimmat joogit osaavat kääntää tämän aukon toimimaan toisin päin. Myös joillain muilla saatta olla taito ainakin neutralisoida ja rentouttaa sulkijalihas niin ettei se jatkuvasti ole vetämässä sisäänpäin. Siis rentouttaa hetkellisesti, ei väkivallan seurakusena. - luulet vain
Jospas emäntä tykkää, että mies on ohjissa tai olettaa miehen näin haluavan tai ei vain osaa muutakaan. Ihan helpommalla pääsee, jos sanoo ihan ääneen ongelmansa. Sänkyhommissa "parempi" osapuoli voi kyllä vähän opastaakin.
- TOSIrealisti Kokkola
En jaksanut lukea noita ylläolevia "kertomuksia" ja naisten selityksiä, joten menen heti asiaan vastaamalla aloittajalle:
Jos nainen - aviovaimo - hokee pari vuosikymmentä, että anna perseeni olla. Kaikki kiinnostus päättyy siihen, kun hän tokaisee:" Mikään ei ole niin kuvottavaa kuin naiminen, ja että sinä sa......juoppo."
Vieraisiin ei silti saa mennä, sillä se olisi huoraamista. Olen mukana useissa järjestöissä, joissa on mukana naisia. Ja sekin on huoraamista. Ne sinun huorasi, mene niiden kanssa huoraaja.
Silti vaimoni on ollut tyytyväinen ja tyydytetty. Ja onhan meillä lapsiakin.
Nainen ei saisi koskaan täyttää 50 vuotta...
- KALLE KELLO
Sen verran lukasin näitä saamiasi vastauksia (koskee myös sinua), että minkä ihmeen takia sitä on edes vaivauduttu kävelemään alttarille asti, tai edes sinne maistraattiin?? Tekosyynä ilmeisen pätevä, kun miehet sanoo "lahna" ja naiset sitten taas jotain muuta miehistään. Menkää nyt helvetissä pistämään ne avioeropaperit vireille, jos ei seksi suju oman muijan tai äijän kanssa. Jos elämänne pyörii pelkästään alapään varassa, on teillä oltava jotain vikaa siellä yläpäässä eikä tilanne tule koskaan muuttumaan. Ette ikinä tule löytämään sellaista narttua (miehet), joka vääntää itsensä vaikka neliskanttiseksi, eikä ämmät puolen metrin moloa omaavaa. Kusipäitä te olette. Hankkikaa ero ja alkakaa köyriä toisianne, te samanmieliset (eli kusipäiset)
- Aseksuaali?
En jaksanut lukea koko keskusteluketjua, mutta oletko ajatellut että vaimosi voisi olla aseksuaali?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus
Itse olen aseksuaali, mieheni tietää sen ja hyväksyy sen täysin. Olemme olleet yhdessä jo vuosia, ja menossa ensi kesänä naimisiin ja olemme onnellisia näin.
Seksi tuntuu minusta lähinnä limakalvojen hankaamiselta toisiaan vasten, enkä koskaan ole saanut orgasmia pelkästään yhdynnässä, vibralla kyllä, mutta seksi sinänsä ei tuota minulle minkäänlaista nautintoa, muuta kuin toisen läheisyys.
Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen (myös sängyssä.) :) - Samantha 69
Meillä suhteessa mies on se mielikuvitokseton ja passiivinen. Itse olen kymmenen vuotta miestäni nuorempi. Olen miettinytkin että onko iällä jotain vaikutusta mieheni haluttomuuteen vai kiireinen elämäntilanne. Silti elän jatkuvassa puutteessa. Olen kertonut miehelleni että haluan seksiä joka päivä, olen valmis melkein mihin tahansa, rakastan seksiä. Mieheni tuntuu olevan täysin eri planeetalta nykyään. Olen myös miettinyt että voisiko olla toinen nainen kyseessä, vaikka mieheni ei ole pettäjäsorttia. Olen usein kiukkuinen ja turhautunut ja mieheni kysyy ja ihmettelee miksi, vaikka olen kertonut syyn moneen kertaan etten ole tyytyväinen meidän seksielämään ja siihen vähäiseen määrään mitä sitä harrastetaan. Olen miettinyt myös vieraisiin menoa. Jos miestäni ei vain kiinnosta, on minulla kuitenkin tarpeeni. Haluaisin miehiltä joilla vastaava tilanne, niin vinkkejä, kuinka saada mies taas kiinnostumaan seksistä vaimon kanssa.
- Nom1nä
"Mitä sillä väliä jos pettää"...Tämä on juuri kun tyhmät ihmiset eivät tajua nykyään kun fyysisiä asioita...(en ole uskovainen, mutta jumalalla haetaan toivoa ja uskoa elämään jotta sitä jaksaa, ei se tarkoita sitä että rukoillaan että "lähetä jumala mulle uus aipädi huomiseks" tai että en usko ku en nää eikä se oo vastannu mun kirjeeseen..nöyryys tuo uskoa ja toivoa parempaan)
"josei tullut tippuria niin kaikki on okei"...siis on helvetisti erilaisia parisuhteita, ei ole sitä yhtä ja oikeaa ja kaikki ihmiset on yksilöitä niin kukana ei voi olettaa olevansa missään "normaalissa" parisuhteessa, ainoa että siihen pitää olla molempien tyytyväisiä...Minusta voi käydä vieraissa jos se on yhdessä sovittu ja suhde on sen luokkainen, mutta jos käyt toisen selän takana naimassa muita niin SE MUUTTAA TEIDÄN SUHDETTA JA KÄYTTÄYTYMISTÄ TOISTA KOHTAAN, ei kyse ole pelkästään siitä että onko sinulla lapsi imatralla tai helsingissä vai ei...jos tarvii toiselta piilotella asioita niin "suhde" on äkkiä vaan et ollaan kämppiksiä, niin miksi ihmeessä olla sellaisessa suhteessa ja tuhlata elämäänsä? Moni luuseri vaan ei uskalla lähteä koska pelkää jäävänsä maksullisten huorien keskelle yksin sen jälkeen..Pettäminen ja petetyksi tuleminen tapahtuu samaan aikaan suhteessa joka on molempien yhteinen, mutta mikäli ei ajattele kun itteensä (kämppikset) niin tapahtuu itselle vain toinen.- teuwp
Samaa mieltä...se on suhteessa molempien vastuulla neuvotella ja keskustella asiasta ja tehdä järkevä ratkasu jos seksi ei maistu toiselle tai toinen syökin pill. ullaan..Monille se on tärkeetä..siksi niin moni erookin nykyään..Mutta kyl yleensä on muitakin ongelmia varsinkin jos seksi on joskus kiinnostanut enemmän/vähemmän ja muuttunut..
- -sukurakas-
Minunkin vaimo on passiivinen eikä innostu uusista asioista.
Olenkin enenevässä määrin alkanut hommailla seksijutut hänen siskonsa kanssa. Siellä aktiivisuutta ja innostusta riittää.
Vieraisiin ei ole tarvinnut mennä. - Turhautunut aviomies
Tännepä on tullut paljon kommentteja avaukseeni - tosin osa on mitä on, mutta on tullut ihan hyviäkin vinkkejä.
Ehkäpä päällimäisenä täällä on tullut esille tuo peppuseksijuttu. Tuolla koko peppujutulla tarkoitin alunperin sitä, että toivoisin seksin olevan monipuolisempaa, vapautuneempaa, iloisempaa ja kokeilevampaa. Mutta ilmeisesti tuon toin avauksessa huonosti esille.
Toinen asia liittyy osittain myös tuohon peppuseksijuttuun ja nimimerkeillä 50v jne.... Osa porukasta teilaa peppujutut homojen hommaksi heti alkuunsa ja vanhempi ikäpolvi vähättelee seksin merkitystä parisuhteessa. Kyllä seksissä on paljon muutakin kuin pelkkä perinteinen lähetyssaarjaana ja pitäisi kokeilla kumppanin kanssa jotain uutta joskus, jotta puuhastele ei ala tuntumaan siltä ainaiselta samalta. Selvästi osa vanhemman ikäpolven kommenteista on menneen ajan lumia ja ihmisyyden ja nautintojen kieltämistä. Me ei nykyään eletä missään pimeällä keskiajalla, jossa seksi oli salassa ja mielellään lukkojen takana tehtävä naisen laillinen raiskaus. Kyllä seksi on iloinen, avoin ja hyvinkin arkiluontoinen asia nykyisin, josta osataan televisiossakin keskustella ilman turhia punastumisia ja ujostumisia hihityksineen.
Mutta kiitos asiallisista kommenteista ja mielipiteistä. Sana vapaa ja saa jatkua edelleen :D- Turhautunut aviomies
Lisänä voisi sanoa vielä, että teen kotitöitä mielelläni, kysyn usein voiko tehdä kotitöitä lisää, muistan vaimoa aamu-iltapusuilla, halailen, muistan arkipäivässä, kehun vaimoa naisena ja äitinä, saatan koskettaa arkisin ns."pikkutuhmasti".
Nuo vaan sattuvat olemaan nuokin yksipuolisia suhteessa. - eroa vaimostasi
Tärkein oppisi on se, että vaimosi ei miellytä, joten ota ero. Tee parhaasi, jotta löydät seksuaalisen naisen, jonka ulkonäkö on mahdollisimman lähellä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tasoa. Seksuaaliset halut saat itse määrittää ja toteuttaa kunhan pysyt lain rajoissa.
Aseksuaalisella naisella tai makoilevalla lahnalla et tee yhtään mitään. - sssna
eroa vaimostasi kirjoitti:
Tärkein oppisi on se, että vaimosi ei miellytä, joten ota ero. Tee parhaasi, jotta löydät seksuaalisen naisen, jonka ulkonäkö on mahdollisimman lähellä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html tasoa. Seksuaaliset halut saat itse määrittää ja toteuttaa kunhan pysyt lain rajoissa.
Aseksuaalisella naisella tai makoilevalla lahnalla et tee yhtään mitään.Työnnä sinä ne pleijeri-lässynlääsi vaikka perseeseesi!
- gjovfgbjugc
Justiin niin kuin mun elämästä. Vaimo on helvetin tylsä rakastaja ja seksi on aina suurinpiirtein samalla kaavalla. Ei anna koskea kielellä eikä nykyään edes sormilla. Joten en edes muista millon se on orgasmin saanu. Asioista kun yrittää puhua niin ei nyt. Itsekin tuntuu että lasten takia olen hänen kanssaan. Oon niin tylsistyny seksiin etten jaksa itse enää kovin aktiivinen olla. Vieraissa kävin muutama vuos sitten ja sain huippuseksiä vanhemmalta naiselta jika laukesi yhdynnässä monta kertaa. Vaumo on kyllä kaunis ja hyvä vartalo mikä mua kiihottaa mutta siihen se jääkin. Ikinä se ei laittaudu seksikkääksi ynnä muuta mua varten. Ja suurinpiirtein kaikki muut asennot tuntuu mahassa pahalta paitsi ratsastus ja perus lähetyssaarnaaja. Voi kun sais vierasta lisää...
- Säynävä
Hei, sinä "TURHAUTUNUT AVIOMIES".
Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että vaimollasi onkin toinen mies, rakastaja, joka tyydyttää hänen villeimmätkin tarpeensa? Tällöin seksi sinun kanssasi voikin tuntua varsin ikävältä ja arkiselta.
On hyvä ottaa tämäkin näkökulma huomioon, kun seuraavan kerran ihmettelet vaimosi "lahnailua".
Tsemppiä kuitenkin sinulle ja hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.- kelläon
Höpö höpö...ei naiset ymmärrä petää kun ne on niin "fiksuja". Miehet tajuavat vain tämän pettämis mahdollisuuden.
- 16+10
kelläon kirjoitti:
Höpö höpö...ei naiset ymmärrä petää kun ne on niin "fiksuja". Miehet tajuavat vain tämän pettämis mahdollisuuden.
Mä en tajua mitä pahaa siinä olisi päästää mies toisinaan vieraisiin.. Mies ei ole yksiavioinen.
- detta2
16+10 kirjoitti:
Mä en tajua mitä pahaa siinä olisi päästää mies toisinaan vieraisiin.. Mies ei ole yksiavioinen.
Totta! Miksi yritämme erottua eläimistä kun olemme eläimiä
- kokemusta on
Luulen, että vaimollasi on toinen mies jota aidosti rakastaa ja uskaltaa vapautua
seksissä. Seksi sinun kanssasi on hänelle pakkopullaa. Siksi hänellä ei ole mitään mielenkiintoa mielyttää sinua. Usko pois, näin se menee. Teitä pitää yhdessä jotkin muut syyt kuin rakkaus ja seksi. - Anonyymi
Minulla oli sama tilanne vaimo oli tylsistynyt ja haluton. Sain kutsun mökille perjantai iltana, kysyin vaimoa mukaan yllättäen lähti. Otimme ruokaa ja viinaksia mukaan. En kertonut että siellä on vain kaksi miestä. Otimme paukkuja normaalisti, vaimo alkoi humaltua ja pojat sanoi pitääkö hillitä juontia, katsoin vaimoa ikkunan läpi kun oli ulkona tupakalla. Katsotaan on ollut aika tylsistynyt annetaan vähän hänelle sievästi kiihoketta. Mökin yhteydessä oli sauna ja pojat riisuntu meidän nähden, vaimo sanoi aika ronskeja poikia, huomasitko kuinka Mikalla oli iso mulkku, no ei sitä voinut olla huomaamatta, mene sisäkin saunaan, saunassa sanoin Mikalle pese sinä ensin ja kiusaa vähän vaimoa kun olen täällä kehui sinun mulkkua ihanaksi. Kävimme Samin kanssa välillä vilvoittelemassa, kuultiin kun vaimo sanoi en minä voi, no kokeile vähän. Oli vähän aikaa hiljaista ja vaimo sanoi luoja kun tämä on paksu tässä ihan kiihottuu, en mä voi, no ota vähän kuulin kun vaimo sanoi ihanan makuinen mutta nyt pitää lopettaa. Sami meni seuraavana sisälle, mitäs täällä ei kai mitään viekasta. Vaimo tuli saunaan istui viereen pojat on vilkkaalla päällä juotiin napsia saunassa ja peseydyin Mika kolkutti oveen kaadoin maitoa päälle saanko peseytyä, odota olen kohta valmis. Vaimo yritti nousta mutta Mika tuli eteen istumaan. Olin ulkona tupakalla ja vilvottelin, vaimo sanoi minun pitäisi lähteä, älä nyt Mika voiih älä,haluan vähän maistaa kuulin kuinka vaimo vaikeroi luooojaah mulla eiii vaimo sai orgasmin. Saanko pestä selkäsi kuului veden lorinaa,äläs nyt Mika älä voiih luoja kuinka paksu terska äläääh vaimo yritti vikistä hiljaa, et laske voiii luojaaa pane pane, Mika tuli saunasta ja iski silmää näytin peukkua. Illan mittaan keskusteltiin kaikkea, lähdettiin Mikan kanssa katiskaa kokemaan. Otin kiikarin mukaan, katselin järveltä mökille ikkunasta näin kun Sami suuteli vaimoa ja siirtyivät sivuun. Tulimme kalasta perkkasin ahvenet ja menin paistamaan keittiöön, vaimo tuli viereen on ollut hauska ilta, katseli minua ja naureskeli. Sinä saatanan pukki olit sopinut poikain kanssa Sami sanoi, mutta kiitos. Syönnin päälle makoiltiin vaimo hyväili kalua ja kun oli sitä vaille että nain nousi ylös meni Mikan luo imi kalua ja huus tule ja nai painoin kiihkeänä ja kun laukesin Sami tuli tilalle kun hän laukesi vaimo nousi Mikan päälle spermat valui palleille vaimo oli hurmiossa kun Mika tuli vaimo huus ja tärisi, nousi siitä ja meni saunaan. Yön mittaan naitiin kun siltä tuntu. Aamulla vaimo sanoi nyt ei enää, kotona meno tuli vilkkaammaksi ja jos mainitsin kuinka oli saanut kostui ja villiintyi. Saa nähdä milloin uusitaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790