explorius+usa vaihto

Hei6

Olen hakenut Usaan vaihtoon Exploriuksen kautta ja vanhemmat maksaneet puolet matkasta. Nyt on kesäkuun puoliväli 2013 ja paikkaa ei ole. Entäs jos sitä ei tulekaan ja kauheat summat rahaa ns. lainattu Exploriukselle? Alkaa hermostuttaa kun eivät saa asiaa hoidettua, huonoa toimintaa ainakin nyt tuntuu siltä.

6

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Try to relax

      Odottaminen on piinallista ja hermostuttavaa, mutta koita kestää. Kyllä se paikka sieltä varmaan järjestyy. Meidän lapset (jotka eivät tosin menneet Exploriuksen kautta) saivat tietää perheensä vain 2 viikkoa ennen lähtöä. Tiedän kyllä, kuinka hermoja raastavaa se perhetiedon odotus on. Mutta ainakin heillä kaikki meni sitten erittäin hyvin. Saivat ihanat perheet ja fantastiset vaihtovuodet. Perheitä on etenkin USAssa vaikeaa löytää, mutta varmasti tekevät parhaansa.

    • yrps

      Eikös Exploriuksella ole sijoitustakuu USA:ssa? Jos tällaista lupaavat, niin eiköhän sieltä sinullekin sijoitus tule.

    • Saman kokenut

      Kesäkuussa monilla ei ole vielä perhettä! ja omasta mielestänikin expolla on toi sijotustakuu eli kyllä se perhe/koulu vielä sieltä löytyy, usein voi tulla vasta elokuussa.. Eikä se silti tarkoita että olisi ollut huono hakemus tai sais huonomman perheen, useet perheet kuulee/kiinnostuu vasta loppukesästä vaihtarin ottamisests! :) tsemppiä odotukseen!

    • jeezzzzz

      Onko myöhästä hakea vaihto-oppilaaksi afs:n kautta Australiaan jos lähtö on silloin helmikuussa?? Tietääkö joku pystyykö lähteä juuri Australiaan silloin loppukesän lähdöll??

      • Ei kesällä

        AFS:llä on Australiaan lähdöt vain helmikuussa, ei loppukesästä. Luulisin että ens helmikuun paikat Australiaan olisivat jo menneet, mutta ainahan voit soittaa toimistolle ja kysyä.


    • Kengurugirl

      YFU:n kautta voi mennä Australiaan vaihtoon lyhyemmäksi aikaa. Mun kaveri kyseli voiko lähteä talvella ja sinne oli vielä paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe