Ikäihmisen tv:n kuulemiseen tarvittaisiin langattomat kuulokkeet, jotka ei paina eikä purista ja helppo ladata. Onko kokemuksia? Käyttää korvantauskuulolaitetta, muttei osaa itse säädellä sitä vaan on sellainen automaattinen digitaalinen laite. Telkkarissa USB.
Langattomat korvakuulokkeet ikäihmiselle tv:n kuulemiseen
3
420
Vastaukset
- langaton 1
Käytän jatkuvasti tv:tä katsellessa langattomia kuulokkeita.Aluksi emme osanneet käyttää oikein eli jos kuuntelin kuulokkeilla ei toiset voineet kuunnella.Nyt on lyhyt johto latauslaitteesta digiboxiin.Äänen voi säätää kuulokkeista itselleen sopivaksi.Lataus on helppo,kuulokkeet vain johdolla kiinni latauslaitteeseen.Itselläni olisi myös kuulokoje,mutta en ole juurikaan käyttänyt enkä nyt tv:tä katsoessa tarvitsekaan.Langattomat kuulokkeet ovat merkiltään Sony-wireless.Olen ollut tosi tyytyväinen.
- mitte5
Kuulokoje on eikä Sonyn langattomilla ole senkään kanssa mitään ongelmia, koska kuulokkeet ovat kuppimalliset. Erilliskuuntelu löytyi lopulta TV:n ääniasetuksista.
- kakrunen
Heh =) itse olen käyttänyt sennheiser:in langattomia kuulokkeita jo muutaman vuoden ajan (niin tv:tä katsellessa, kuunnellessa musiikkia) ja voin tosiaan suositella niitä vähän vanhemmallekkin väelle. Mukavat pitää päässä, ei tule niska-särkyä ja ei tosiaan purista ikävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162466Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup242020Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua271510Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3081259- 601053
- 2581023
- 53960
- 146923