Ikäihmisen tv:n kuulemiseen tarvittaisiin langattomat kuulokkeet, jotka ei paina eikä purista ja helppo ladata. Onko kokemuksia? Käyttää korvantauskuulolaitetta, muttei osaa itse säädellä sitä vaan on sellainen automaattinen digitaalinen laite. Telkkarissa USB.
Langattomat korvakuulokkeet ikäihmiselle tv:n kuulemiseen
3
414
Vastaukset
- langaton 1
Käytän jatkuvasti tv:tä katsellessa langattomia kuulokkeita.Aluksi emme osanneet käyttää oikein eli jos kuuntelin kuulokkeilla ei toiset voineet kuunnella.Nyt on lyhyt johto latauslaitteesta digiboxiin.Äänen voi säätää kuulokkeista itselleen sopivaksi.Lataus on helppo,kuulokkeet vain johdolla kiinni latauslaitteeseen.Itselläni olisi myös kuulokoje,mutta en ole juurikaan käyttänyt enkä nyt tv:tä katsoessa tarvitsekaan.Langattomat kuulokkeet ovat merkiltään Sony-wireless.Olen ollut tosi tyytyväinen.
- mitte5
Kuulokoje on eikä Sonyn langattomilla ole senkään kanssa mitään ongelmia, koska kuulokkeet ovat kuppimalliset. Erilliskuuntelu löytyi lopulta TV:n ääniasetuksista.
- kakrunen
Heh =) itse olen käyttänyt sennheiser:in langattomia kuulokkeita jo muutaman vuoden ajan (niin tv:tä katsellessa, kuunnellessa musiikkia) ja voin tosiaan suositella niitä vähän vanhemmallekkin väelle. Mukavat pitää päässä, ei tule niska-särkyä ja ei tosiaan purista ikävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472