Ikäihmisen tv:n kuulemiseen tarvittaisiin langattomat kuulokkeet, jotka ei paina eikä purista ja helppo ladata. Onko kokemuksia? Käyttää korvantauskuulolaitetta, muttei osaa itse säädellä sitä vaan on sellainen automaattinen digitaalinen laite. Telkkarissa USB.
Langattomat korvakuulokkeet ikäihmiselle tv:n kuulemiseen
3
536
Vastaukset
- langaton 1
Käytän jatkuvasti tv:tä katsellessa langattomia kuulokkeita.Aluksi emme osanneet käyttää oikein eli jos kuuntelin kuulokkeilla ei toiset voineet kuunnella.Nyt on lyhyt johto latauslaitteesta digiboxiin.Äänen voi säätää kuulokkeista itselleen sopivaksi.Lataus on helppo,kuulokkeet vain johdolla kiinni latauslaitteeseen.Itselläni olisi myös kuulokoje,mutta en ole juurikaan käyttänyt enkä nyt tv:tä katsoessa tarvitsekaan.Langattomat kuulokkeet ovat merkiltään Sony-wireless.Olen ollut tosi tyytyväinen.
- mitte5
Kuulokoje on eikä Sonyn langattomilla ole senkään kanssa mitään ongelmia, koska kuulokkeet ovat kuppimalliset. Erilliskuuntelu löytyi lopulta TV:n ääniasetuksista.
- kakrunen
Heh =) itse olen käyttänyt sennheiser:in langattomia kuulokkeita jo muutaman vuoden ajan (niin tv:tä katsellessa, kuunnellessa musiikkia) ja voin tosiaan suositella niitä vähän vanhemmallekkin väelle. Mukavat pitää päässä, ei tule niska-särkyä ja ei tosiaan purista ikävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901