Millasella uistimella kannattais lähtee yrittämään tummavetisestä järvestä? Jäveen istutetaan kuhaa. Eilen tuli kaks aika pientä kuhaa klo 21-22, molemmat kaksosasella sinivalkosella nilsmasterilla (?)
Eli mitä väriä, kokoa ja kuinka syvältä ja mihin kellon aikaan?
Kuulin sellasta juttua että papukaija väreissä olevat uistimet parhaita kuhalle, kokemuksia?
Uistin kuhalle
4
381
Vastaukset
- kuhakas1
Karikko 13cm oranssi alapuoli ruskea muuten karikossa muutkin värit ainakin itsellä toimii illalla vois kokeilla bomberia kuha nousee illalla pintaan syö yötä myöten ja potkuri virrasta siimaa pari kolme metriä potkurin takana siihen kuha tullee useasti
- kalamies2
Minulla on noin 15 kappaletta huippu kuha vaappuja myynnissä. Mm. Sepen Tuuria. ota yhteys: [email protected]
- jepjoo1
Tummavetiseen järveen itse kokeilisin 11 tai 13 cm rapalan magnumia fluoripuna selkä kultakylkisenä. Ja nokka levy itse viriteltynä niin että uinti on hyvä. Kova peli myös hauelle mut kuha ottaa siihen kans hyvin. Musta/kulta väritys ei liene hullumpi kokeilu jos sitä uittaa.
- kokeile itse
Kokeilemalla se selviää, ei kyselemällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295