Millasella uistimella kannattais lähtee yrittämään tummavetisestä järvestä? Jäveen istutetaan kuhaa. Eilen tuli kaks aika pientä kuhaa klo 21-22, molemmat kaksosasella sinivalkosella nilsmasterilla (?)
Eli mitä väriä, kokoa ja kuinka syvältä ja mihin kellon aikaan?
Kuulin sellasta juttua että papukaija väreissä olevat uistimet parhaita kuhalle, kokemuksia?
Uistin kuhalle
4
352
Vastaukset
- kuhakas1
Karikko 13cm oranssi alapuoli ruskea muuten karikossa muutkin värit ainakin itsellä toimii illalla vois kokeilla bomberia kuha nousee illalla pintaan syö yötä myöten ja potkuri virrasta siimaa pari kolme metriä potkurin takana siihen kuha tullee useasti
- kalamies2
Minulla on noin 15 kappaletta huippu kuha vaappuja myynnissä. Mm. Sepen Tuuria. ota yhteys: [email protected]
- jepjoo1
Tummavetiseen järveen itse kokeilisin 11 tai 13 cm rapalan magnumia fluoripuna selkä kultakylkisenä. Ja nokka levy itse viriteltynä niin että uinti on hyvä. Kova peli myös hauelle mut kuha ottaa siihen kans hyvin. Musta/kulta väritys ei liene hullumpi kokeilu jos sitä uittaa.
- kokeile itse
Kokeilemalla se selviää, ei kyselemällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185183MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152694- 102194
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5841987Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1201704Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31068Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028