käykö moni muija tai jätkäki snoukkaamas...?
missäs paikoissa?
ihanaa, koht tulee taas talvi!
pääsee mäkeen :)
snoukkaus = intohimo.
snoukkaus...
6
460
Vastaukset
- mujja
oon 13weeeeeeeeeeeeeeeee
käyn talmas tahkovuoril himoksel... yms pienis paikois oo mä pari kertaa levilki käyny... ens talvena oon menos ruotsin puolelle... kivaa... - jätkä16v.
mäki käyn snoukkaamas,mut jää vähä vähemmälle varmaa ku kavereit ei oo mukana(juovat aina) olis kiva ku sais jonku kaveriks :P hei kuinka moni skeittaa snoukkauksen lisäks?
- jätkä16v.
mäki käyn snoukkaamas,mut jää vähä vähemmälle varmaa ku kavereit ei oo mukana(juovat aina) olis kiva ku sais jonku kaveriks :P hei kuinka moni skeittaa snoukkauksen lisäks? ja snoukkaamiseen jää koukkuun,samoin skeittaamiseen :)
- Snoukkapoika
Joo mäki snoukkaan. mä snoukkaan yleensä Messilässä siel Lahen suunnalla. (en tosin oo varma et onks se lahen vai hollolan alueella) jos oot siel snoukkaamas nii hyvä niin. Oon tosin vast 12-v ja oot ihan oikees siinä et snoukkaamisee jää koukkuu, mut en oo skeittauksee jääny koukkuu vaik oon sitäki harrastanu :)
- memmu89
Oon 15v. ja oon harrastanu snoukkausta jo kokonaiset neljä vuotta elämästäni ja rakastan sitä!!! Käyn yleensä Kolilla..ja muutaman kerran oon Tahkollaki käyny..
- syöte
Oon 15v. poika ja käyn lautailemassa aina kun pääsen. Yleensä käyn syötteellä. Joskus myös Saariselällä. En oo kovin hyvä mutta silti se on haauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623