Whippettien kasvattajat!

Whippet

Haluaisin ostaa näyttelylinjaisen whippetin narttupennun touko-kesäkuussa 2005. Eli jos sinulla, kasvattaja, on suunnitteilla pentue kesäksi 2005, niin otathan yhteyttä s-postini kautta! Kerro samalla mitä hintaa aiot pyytää pennuista sekä mistä pentujen vanhemmat olisivat kotoisin.
Kiitos jo etukäteen!

5

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whippet

Sähköpostini ei tullutkaan näkyville vaikka laitoin sen tuohon, joten tässäpä se nyt sitten on: [email protected]

• vipukka

Minulla itselläni ei ole pentuetta tulossa, mutta tunnen yhden, joka teettäisi nyt pentuja kesäksi... Koira on näyttelylinjainen, mutta pitää kysellä enempää, jos kiinnostaa...?

• whippet

Kyllä kiinnostaa ja jos vain viitsisit niin kysele häneltä enemmän ja anna vaikka s-postiosoitteeni hänelle. :) Mistä päin muuten olette?

• kasvattaja
        whippet kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa ja jos vain viitsisit niin kysele häneltä enemmän ja anna vaikka s-postiosoitteeni hänelle. :) Mistä päin muuten olette?

Jos haluat saada kunnollisen, terveen ja hyvin hoidetun pennun kannattaisi ehkä olla itse aktiivinen ja lähteä kyselemään itse kasvattajilta tulevista pennuista. Hyvät pentueet eivät juuri mainostusta täällä kaipaa, ne löytävät hetkessä kodin. Itselläni ainakin herää epäluulo jos nimettömänä täällä pentuja kysellään eikä ole kanttia yhteyttä ottaa kasvattajiin suoraan, ja arvelen, että monella muullakin kasvattajalla herää epäily henkilön soveltuvuudesta koiranomistajaksi.

• whippet
        kasvattaja kirjoitti:

Jos haluat saada kunnollisen, terveen ja hyvin hoidetun pennun kannattaisi ehkä olla itse aktiivinen ja lähteä kyselemään itse kasvattajilta tulevista pennuista. Hyvät pentueet eivät juuri mainostusta täällä kaipaa, ne löytävät hetkessä kodin. Itselläni ainakin herää epäluulo jos nimettömänä täällä pentuja kysellään eikä ole kanttia yhteyttä ottaa kasvattajiin suoraan, ja arvelen, että monella muullakin kasvattajalla herää epäily henkilön soveltuvuudesta koiranomistajaksi.

Olen ottanut yhteyttä useisiin kasvattajiin ja tullut siihen tulokseen, ettei heillä ole tarjota haluamiani sukulinjoja. Siksi ajattelin etsiä internetin kautta, ja tuloksiahan alkoi heti tulla, (monet kasvattajat käyvät näillä sivustoilla, kunnollisetkin!). Etpähän tuota itsekään nimeäsi ole maininnut. Kiitos kuitenkin kannanotostasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4469
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      158
      3361
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2677
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      136
      2512
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe