Haluaisin ostaa näyttelylinjaisen whippetin narttupennun touko-kesäkuussa 2005. Eli jos sinulla, kasvattaja, on suunnitteilla pentue kesäksi 2005, niin otathan yhteyttä s-postini kautta! Kerro samalla mitä hintaa aiot pyytää pennuista sekä mistä pentujen vanhemmat olisivat kotoisin.
Kiitos jo etukäteen!
Whippettien kasvattajat!
5
802
Vastaukset
- Whippet
Sähköpostini ei tullutkaan näkyville vaikka laitoin sen tuohon, joten tässäpä se nyt sitten on: [email protected]
- vipukka
Minulla itselläni ei ole pentuetta tulossa, mutta tunnen yhden, joka teettäisi nyt pentuja kesäksi... Koira on näyttelylinjainen, mutta pitää kysellä enempää, jos kiinnostaa...?
- whippet
Kyllä kiinnostaa ja jos vain viitsisit niin kysele häneltä enemmän ja anna vaikka s-postiosoitteeni hänelle. :) Mistä päin muuten olette?
- kasvattaja
whippet kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa ja jos vain viitsisit niin kysele häneltä enemmän ja anna vaikka s-postiosoitteeni hänelle. :) Mistä päin muuten olette?
Jos haluat saada kunnollisen, terveen ja hyvin hoidetun pennun kannattaisi ehkä olla itse aktiivinen ja lähteä kyselemään itse kasvattajilta tulevista pennuista. Hyvät pentueet eivät juuri mainostusta täällä kaipaa, ne löytävät hetkessä kodin. Itselläni ainakin herää epäluulo jos nimettömänä täällä pentuja kysellään eikä ole kanttia yhteyttä ottaa kasvattajiin suoraan, ja arvelen, että monella muullakin kasvattajalla herää epäily henkilön soveltuvuudesta koiranomistajaksi.
- whippet
kasvattaja kirjoitti:
Jos haluat saada kunnollisen, terveen ja hyvin hoidetun pennun kannattaisi ehkä olla itse aktiivinen ja lähteä kyselemään itse kasvattajilta tulevista pennuista. Hyvät pentueet eivät juuri mainostusta täällä kaipaa, ne löytävät hetkessä kodin. Itselläni ainakin herää epäluulo jos nimettömänä täällä pentuja kysellään eikä ole kanttia yhteyttä ottaa kasvattajiin suoraan, ja arvelen, että monella muullakin kasvattajalla herää epäily henkilön soveltuvuudesta koiranomistajaksi.
Olen ottanut yhteyttä useisiin kasvattajiin ja tullut siihen tulokseen, ettei heillä ole tarjota haluamiani sukulinjoja. Siksi ajattelin etsiä internetin kautta, ja tuloksiahan alkoi heti tulla, (monet kasvattajat käyvät näillä sivustoilla, kunnollisetkin!). Etpähän tuota itsekään nimeäsi ole maininnut. Kiitos kuitenkin kannanotostasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897