voiko olla ärsyttävämpi serkku poika ja mutsi joka hyysää sitä

otzu23pro

Voiko olla tylsempää. Oma mutsi pitää serkku poikaa (kulta poikana).
mulle ei voida ostaa 20euron pelii mut serkku pojalle ostettiin 400e sähkö mopo, nekin sähkömopo rahat meni mun säästöistä, jotka olin säästänyt omaa mopoo varten. sitten kun sain kerttyä uudestaan mopoo varten tarvittavat rahat niin ostin mopon. mopo oli mulla 2 viikkoa ehjänä kunnes serkku poika keksi tunkea kiviä sen kaasariin. Huusin siitä serkku pojalle jonka jälkeen mutsi tuli valittaan mulle et ei atelle(serkku pojalle) saa huutaa .joudun itte ostaan uuden kaasarin mopoon :(.
Itte keräilen auto pienois malleja. serkku poika tuli yöks meille. 3 neljästä autosta oli rikottu (yhden päivän aikana) ........niin ja toi sähkömopo oli nimipäivä lahja.... mut mitä synttäri lahjaks HUOM:: Atte on 5vuotta vanha ja kaikki mitä se teki oli mutsin mielestä kuulemma (vahinkoja) I HATE THAT KID

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumitäpaskaa

Jos mul olis tollanen serkku kolkkaisin sen ja heittäisin pussis jokee. Täys kusipää sun serkku sanon mie perkele!

• ihme juttui

ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu

• otzu23pro
        ihme juttui kirjoitti:

ehkä sua ny vituttaa mut miäti sitä kaiken lapsena saanutta attee sit aikuisena... o muute iha vitu paska tulevaisuu

niin... mut ärsyttää niin v...s.i se p aska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8168
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2431
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      37
      2086
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      289
      1885
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1799
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1680
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1505
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1334
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1279
    Aihe