Osaisko joku auttaa??? tarvitsisin mahd. halvan lennon etelä-suomesta sveitsiin Baseliin tai Zürichiin??? olisin kiitollinen avusta!
Suomi-Sveitsi
10
435
Vastaukset
- Sooz82
Pari vuotta sitten kävin Sveitsissä ja lento oli 1000euroa!Siis ihan älytöntä.Mutta jos olet alle 26 vuotias,kannattaa kysyä Kilroylta.
- kakakaka
Lensitkö business-luokassa? Finnairin sivuilta katsoin hintoja ja esim. meno 3.9 ja paluu 6.9 tulisi hinnaksi seuraava:
KOKONAISHINTA 458.91 EUR - Opiskelija
kakakaka kirjoitti:
Lensitkö business-luokassa? Finnairin sivuilta katsoin hintoja ja esim. meno 3.9 ja paluu 6.9 tulisi hinnaksi seuraava:
KOKONAISHINTA 458.91 EUREi mulle ainakaan tarjottu niin halpoja lentoja! Koitin lentoa Helsinki-Basel (6.9) ja finnairilla se maksaa yli 1100€..
- Hedwig
kakakaka kirjoitti:
KOKONAISHINTA 458.91 EURItse lähden Baseliin syyskuun puolivälissä ja minulla on avoin paluu (palaudun sieltä n. vuoden päästä takaisin).
Hintaa tälle reissulle tuli 488 e, vaikka yleensä avoimesta paluusta saa maksaa tuntuvasti enemmän.
Katso SAS:sin sivuilta, niin tein minäkin.
Onnea matkaan! - Opiskelija
Hedwig kirjoitti:
Itse lähden Baseliin syyskuun puolivälissä ja minulla on avoin paluu (palaudun sieltä n. vuoden päästä takaisin).
Hintaa tälle reissulle tuli 488 e, vaikka yleensä avoimesta paluusta saa maksaa tuntuvasti enemmän.
Katso SAS:sin sivuilta, niin tein minäkin.
Onnea matkaan!Kävin sassin sivuilla ja löysin lennon Helsinki-Basel ja se maksaa 1157€ suunta!!! en löytäny mitään halvempaa vaihtoehtoa!
- Sooz82
kakakaka kirjoitti:
KOKONAISHINTA 458.91 EUREi kun ihan tavallisessa luokassa lensin.Mä en tajua,että miten ihmiset löytää noin halpoja lentoja.Kun lensin Miamiin,niin siitäkin pulitin 2000euroa.Ja nyt olen nähnyt hintoja,että olis saanut kuuteen sataan.
- Hedwig
Opiskelija kirjoitti:
Kävin sassin sivuilla ja löysin lennon Helsinki-Basel ja se maksaa 1157€ suunta!!! en löytäny mitään halvempaa vaihtoehtoa!
Itse lähden Turusta, vaihdan konetta Köpiksessä ja sieltä jatkan Baseliin.
En todella ymmärrä mitä teet väärin, voihan olla, että suurin osa paikoista on varattu, joten se näyttää enää vain kalleimmat vaihtoehdot (eli business-luokan).
Ota yhteyttä matkatoimistoon tai suoraan lentokentälle sas:sin lipunmyyntiin, sen takiahan ne siellä ovat; auttaakseen! :) - Opiskelija
Hedwig kirjoitti:
Itse lähden Turusta, vaihdan konetta Köpiksessä ja sieltä jatkan Baseliin.
En todella ymmärrä mitä teet väärin, voihan olla, että suurin osa paikoista on varattu, joten se näyttää enää vain kalleimmat vaihtoehdot (eli business-luokan).
Ota yhteyttä matkatoimistoon tai suoraan lentokentälle sas:sin lipunmyyntiin, sen takiahan ne siellä ovat; auttaakseen! :)Löysin halvan lennon sveitsiin kilroyn kautta, koneenvaihto Pariisissa. Kiitos paljon kaikille avusta!
- kakakaka
Sooz82 kirjoitti:
Ei kun ihan tavallisessa luokassa lensin.Mä en tajua,että miten ihmiset löytää noin halpoja lentoja.Kun lensin Miamiin,niin siitäkin pulitin 2000euroa.Ja nyt olen nähnyt hintoja,että olis saanut kuuteen sataan.
No nyrkkisääntöhän on että halvimmalla saa kun ottaa menopaluun ja vielä siten että meno on ennen viikonloppua ja paluu esim. maanantaina. Paluumatkaahan ei ole pakko käyttää...
- hinnat
Hei
Me lennamme usein toisinpain (Zurich-Hki/Tre-Zurich) ja hinnat ovat luokkaa 300-350 euroa menopaluu. Suomesta pain ne ovat kuulemma kalliiimpia.
Finnair kannattaa yleensa unohtaa heti alkuunsa (ainakin taaltapain) ja lentaa vaihdolla jossain SAS/Lufthansa:lla. Tohon menee 2-5 tuntia kauemmin, mutta isompi perhe saasta paljon rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474