Netflix sovellus päivitys perseestä?

Moro! käytän siis Nexus 7 3G tablettia ja mulla oli vielä aamulla kunnolla toimiva Netflix sovellus mutta heti sovellus päivityksen jälkeen kaikki elokuvat alko pätkimään niin että menee fiilis katsoa niitä. mikähän tähän auttaisi? voinko esim. downgradettaa sovelluksen jotenkin? valittaminenkaan ei onnistu muuten kun soittamalla sinne ja tuskin auttaisi asiaa.
1263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Oletko kokeillut poistaa sovelluksen ja asentaa uudelleen?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jhääälp kirjoitti:

Moro! käytän siis Nexus 7 3G tablettia ja mulla oli vielä aamulla kunnolla toimiva Netflix sovellus mutta heti sovellus päivityksen jälkeen kaikki elokuvat alko pätkimään niin että menee fiilis katsoa niitä. mikähän tähän auttaisi? voinko esim. downgradettaa sovelluksen jotenkin? valittaminenkaan ei onnistu muuten kun soittamalla sinne ja tuskin auttaisi asiaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu