Eli voisiko joku viisaampi auttaa että mikä kone pyörittäis hyvin esim minecraftia?
Hinta ois 0-800€
Paras kannettava pelaamiseen joka pyörittäisi hyvin minecraftia
6
1119
Vastaukset
- Minecraftaaja
Minecraftin pyörittämiseen tarvitaan ainakin erillistä näytönohjainta. Integroitu ei kelpaa. Eli jos spekseissä lukee "Intel HD Graphics", älä osta konetta.
- sakutin355
minulla on toi Asus X501a se pyörittää Minee iha normist :) siin on myös iso näyttö:)
- Mine on vaativa peli
Et tule pärjäämään 800 eurolla jos mineä haluat pelata. Tuosta tuollainen tietokone niin jo toimii! FPS on ruhtinaalliset 100! Minecraft on vaativa peli :D
http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-LEGEN-BEHEMOTHV2- rufydgegt
Mulla on 10v vanha win xp ja pyörittää minee
- Cruz Broker
Teetä cruz brokerilla kone. Saat hyvän pelikoneen ja hinta n. 500 €
- Anonyymi
Acer Nitro V15 R57HS/2050/16/512 15.6`` pelikannettava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen453224Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,652631Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään662457Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621338Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3031273Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?31129- 411016
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1021013- 42997
- 80981