kaverit vai minä???

mustis

Mua ärsyttää välil ihan sikana ku mun jätkäl on nii paljo kavereita!! No onhan se tietty hyvä asia et sil on kavereita mut raivostuttaa ku must tuntuu et jään niille kakkoseks.

Oon just alottanu uudes koulus mis mun jätkäki on eikä mul oo siel sellasii kunnon kavereita vielä ja must ois kiva hengata tän jätkänki kans ainaki ees välillä, mut se vaan pyörii näitten kavereittensa kanssa ja hyvä kun ees tulee välil juttelee! Sit koulun jälkeen ku ollaan kahestaan se on taas ihan normaali ihana ittensä....

Mä en oikeen tajuu mist toi johtuu....vetääks se jotain roolii kavereittens eessä vai onks ne kaverit tosiaanki niin paljo tärkeempii et mulle ei liikene ees pientä hetkee sillon kun ne on lähellä????

9

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitinää

Jos haluat että sopu ja harmonia säilyy suhteessanne niin kannattaa lopettaa toi kitinä heti alkuunsa. Se että olette kuin paita ja perse koulun jälkeen luulisi riittävän. Johan siinä kuka tahansa ahdistuu jos vielä koulussakin pitäisi olla joka hetki yhdessä. Kaverit ovat tärkeitä poikaystävällesi ja hän haluaa pitää heistä kiinni edes koulussa. Hän haluaa omistaa joka hetken koulussa kavereiden kanssa jutteluun ja touhuamiseen. Katsos kun elämään kuuluu muutakin kuin tyttöystävä! Koulun ulkopuolellahan hän omistautuu sinulle. Eikös se muka jo riitä?? Ihan hyvin hän voisi olla koulun jälkeenkin kavereiden kanssa. Ja kaiken lisäksi ei ole hänen ongelmansa jos sä et saa kavereita koulusta, miksi hänen pitäisi sinua viihdyttää?? Koita sinäkin ystävystyä uudessa koulussa muihin, se tuskin onnistuu sillä että roikut poikaystävässäsi kiinni. On vain SUSTA itsestäsi kiinni saatko niitä ystäviä vai et.

• mustis

siks en ookkaan sanonu siitä mitään, enkä sanokkaan koska tiiän et toi pitää paikkaansa ja et se ois vaan kauheeta kitisemistä....oon myös välttäny siinä roikkumista koska tiedän et se on ärsyttävää ja oon siks mielummin ollu yksin.

Mut ongelma on, et mun luokal ei oo kun pari muijaa mun lisäks ja loput (50) on poikia, et mistäs hankin niit kavereita ku neki kaks muijaa ketä siin samas ryhmäs on, on sellasii nösveröitä (sori) etten oikeen jaksais niitten kans hengata!!!........Mutta sehän ei oo taas mun poikaystävän vika, ja se saa pitää kaverinsa....Mun pitää nyt vaan kai yrittää olla purkamatta mun vittuuntuneisuuttani tähän poikaystävään, koska sitä tää kai on et oon sille vihanen....

• iiiik

EI OO TOTTA!! Siis mulla ja mun jätkäkaveril on TÄYSIN sama juttu!!! Siis tää ei oo todellist!! Meki tultii uutee kouluu..jne.. HEI WOU!!!

Enivei.. Mullaki on niin tuskaast ja tuntuu iha silt ku olis kakkosena...
      Oon jotenki mustis sen kavereil ja sillee.. Ja mä oon kans miettiny et esittääks se sen kavereide edes jotai, ku se on mun kaa nii erillaine..
      Sit mä oon miettiny et häpeeks se jotenki mua ku niitte sen kavereide lähel ME ollaa jotenki etäisii toisistaa..
      Hei mitkä teijä horoskoopit on??

• typykkä

nii miten ois että sen pitää koulussa "roolia" että maine pysyis muka hyvänä ku sitä varmaa nolottaa tuoda ainoo tyttö siihen porukkaa tai sit vähän pelottaa... nittäin toi on mulle tosi tuttuu. mun poikkis tekee välil samaa, mut yleensä meen sinne porukkaan mukaan...

• mustis

empä mäkään ois uskonu et jollain muulla on noin sama tilanne...vaik eipä tätä kellekkään toivo.

Horoskoopilta me ollaan molemmat härkiä eli tosi itseppäisiä ja OMISTUSHALUSIA. Sen takii vois hyvin kuvitella jotenkin et se haluis kans pitää must kiinni tollasen jätkälauman keskellä;) mut ei....se tuntuu just sellaselt tosi etäiseltä ja siks must ei oikeen tunnu kivalta roikkuu ku tuntuu et pilaan vaan kokoilmapiirin jos oon siin niitten porukassa. Yhen niist sen kavereist tunsin jo silleen etukäteen jotenki enkä kyl ees pidä mitenkään erityisesti ko. henkilöstä.....

Masentaa vaan ku välitän täst jätkäst oikeesti ja koulus aina miettii et onkohan meidän suhde ihan kunnossa ja et välittääköhän se ees musta....mut minkäs teet, mä en ainakaan pysty jättää. Nyt onki pyöriny päässä jo sellasii ajatuksii et rupeen koht yrittää saada sen mustasukkaseks, joka ei välttämät oo kyl kovin fiksu keino parantaa suhdetta härkään, mut ehkä se siin vaihees alkaa tajuta et en oo itsestään selvyys....

Mites te, mitkä teijän horoskooppimerkit on?

• "iiiiik"
        mustis kirjoitti:

empä mäkään ois uskonu et jollain muulla on noin sama tilanne...vaik eipä tätä kellekkään toivo.

Horoskoopilta me ollaan molemmat härkiä eli tosi itseppäisiä ja OMISTUSHALUSIA. Sen takii vois hyvin kuvitella jotenkin et se haluis kans pitää must kiinni tollasen jätkälauman keskellä;) mut ei....se tuntuu just sellaselt tosi etäiseltä ja siks must ei oikeen tunnu kivalta roikkuu ku tuntuu et pilaan vaan kokoilmapiirin jos oon siin niitten porukassa. Yhen niist sen kavereist tunsin jo silleen etukäteen jotenki enkä kyl ees pidä mitenkään erityisesti ko. henkilöstä.....

Masentaa vaan ku välitän täst jätkäst oikeesti ja koulus aina miettii et onkohan meidän suhde ihan kunnossa ja et välittääköhän se ees musta....mut minkäs teet, mä en ainakaan pysty jättää. Nyt onki pyöriny päässä jo sellasii ajatuksii et rupeen koht yrittää saada sen mustasukkaseks, joka ei välttämät oo kyl kovin fiksu keino parantaa suhdetta härkään, mut ehkä se siin vaihees alkaa tajuta et en oo itsestään selvyys....

Mites te, mitkä teijän horoskooppimerkit on?

En mäkää olis tod. uskonu et jollai toisel on tällane tilanne!!

Mä oon horoskoopilt leijona, eli haluun et mut huomataan ja mun jätkäkaveri on kaksonen, eli se tykkää olla kaikkien sen kavereide ympäröimänä ja se huomaa NE sen kaverit, ei MUA!!!!!!!!!!(No kyl sit ku ollaa kahestaa)
        En mäkää sillee tykkää niist sen kavereist kauheesti, ne on kaikki sellasii kauhee "coolei".. Ja must tuntuu et neki esittää jotai kokoajan..

Meil on meinannu mennä iha sairaan mont kertaa poikki, ku mä en jaksa tällast, mut sit se on taas ollu niin ihana, etten oo pystyny ajattelee millast olis ilma sitä.

EI TODELLAKAA kannata yrittää saada sitä mustasukkaseks, mä testasin sitä jo ja se ei ollu järkevää!!! Mut se hyvä juttu siin oli et tajusin et tää mun jätkäkaveri oikeesti välittää must ja se oli ihanaa!! :)

Me ollaa oltu yli vuode yhes, mut must alkaa tuntuu et ei tällast enää jaksa... Mite te? Kuin kaua te ootte ollu yhes??

• mustis
        "iiiiik" kirjoitti:

En mäkää olis tod. uskonu et jollai toisel on tällane tilanne!!

Mä oon horoskoopilt leijona, eli haluun et mut huomataan ja mun jätkäkaveri on kaksonen, eli se tykkää olla kaikkien sen kavereide ympäröimänä ja se huomaa NE sen kaverit, ei MUA!!!!!!!!!!(No kyl sit ku ollaa kahestaa)
        En mäkää sillee tykkää niist sen kavereist kauheesti, ne on kaikki sellasii kauhee "coolei".. Ja must tuntuu et neki esittää jotai kokoajan..

Meil on meinannu mennä iha sairaan mont kertaa poikki, ku mä en jaksa tällast, mut sit se on taas ollu niin ihana, etten oo pystyny ajattelee millast olis ilma sitä.

EI TODELLAKAA kannata yrittää saada sitä mustasukkaseks, mä testasin sitä jo ja se ei ollu järkevää!!! Mut se hyvä juttu siin oli et tajusin et tää mun jätkäkaveri oikeesti välittää must ja se oli ihanaa!! :)

Me ollaa oltu yli vuode yhes, mut must alkaa tuntuu et ei tällast enää jaksa... Mite te? Kuin kaua te ootte ollu yhes??

tää vastaaminen kun on ollu kaikkii kiireitä etten oo oikeen nettiin kerenny, mut jos nyt satut tän viel lukemaan niin me ei ihan yhtäkauan olla yhes oltu ku te....ollaan oltu about 4kk

• Susa

Mulki oli joskus samoi. Sit kyllästy siihe ja meni mukaa. Nyt ne kundin kaverit on munki kavereita. Vanhimmalla niistä o prätkä. Me tehtii kesällä monta reissuu sen kaa lähiluontoon ja sillee ku muut jätkät pelas jotai.

• Tipi

Mun kaveril oli sillee et sen jätkäkaveri halus omistaa sen kokonaa, et se ei ois saanu olla muittenkaa ku sen ja sen kavereitten...

Mee niitten mukaa jos sä haluut... mut se ei ota sua huomioon ni uhkaa sitä sillä et sä jättäsit sen. Vaik et oikeesti ees jättäis.

Kysy silt et esittääks se niille sen kavereille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe