Olisi ongelma. Olen huomannut, että Suomen storessa on suppeat valikoimat, tai ainakin vähäisemmät kuin esimerkiksi Yhdysvalloissa. Päätin tehdä uuden käyttäjätilin maana Yhdysvallat. Luotuani tilin, huomasin, että storessa oli kaikkea elokuvista ohjelmiin. Mutta se varsinainen ongelma: haluaisin ostaa pari peliä tuolta Yhdysvaltain storesta Visa Electronilla, mutta ei onnistu. "The funds could not be added to your wallet." sanoo tuo. Haluaisin juuri kipeästi ne pelit, joita ei löydy Suomen storesta. Mitä teen? Täytyykö minun tilata lahjakorttikoodi dollareissa netistä ja lisätä ne tuohon kyseiselle tilille?
PlayStation Store ulkomaat ostaminen
Ediso
2
352
Vastaukset
Suomen ja ulkomaitten storessa on samat pelit jos välttämättä haluat dollareita niin sillin pitää olla kotimaasi merkitty USA. Mutta sitä ei pysty vaihtamaan.
- spurdo spärdö
Ei muuten ole samat pelit, itsekkin tein vitaa varten jenkkitilin, että sain ladattua netflixin, ja huomasin, että ihan eri pelit jenkki storessa on, paljon sellassia mitä ei euro storessa ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111123
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385028- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303849- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222965- 742821