Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoin rantautua rauhan satamaan.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Höpönlöpönpöpön....
- Anonyymi00002UUSI
Et sinä uskalla.
- Anonyymi00003UUSI
Kukaan täällä ei uskalla!
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä, jos hän uskaltaa.
- Anonyymi00005UUSI
Syyskuussa ajattelin. Nyt on niin paljon kaikkea, mikä pitää saattaa valmiiksi.
- Anonyymi00006UUSI
Rakkaus laittaa liikkeelle. Se ei odota.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rakkaus laittaa liikkeelle. Se ei odota.
Rakkaus pysyy paikallaan ja odottaa.
- Anonyymi00008UUSI
Saathan sinä sinne satamaan losauttaa, ei kai mun tekemisillä siinä ole merkitystä. Onnea teille!
- Anonyymi00009UUSI
No mä vittun tuun kohta henkilökohtasesti sun ovells käymään, jookosta
- Anonyymi00011UUSI
well come!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
well come!
Nii Marjatta
- Anonyymi00017UUSI
J miehellä jonka nimi päättyy i ei oo asiaa.
- Anonyymi00010UUSI
Minun on mahdoton nähdä itseäni tykättynä ja että nainen toivoisi minun lähestymistäni. Olen sitä paitsi huono puhumaan.
- Anonyymi00012UUSI
Eikö se ole ihan sama miten ne tunteet näyttää kunhan näyttää, toki tekosyy tuokin ett on huono puhumaan, jos toinenkin todella välittää sillä on vielä vähemmän merkitystä, ainakin paljon parempi kuin täysi passiivisuus. Sivu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö se ole ihan sama miten ne tunteet näyttää kunhan näyttää, toki tekosyy tuokin ett on huono puhumaan, jos toinenkin todella välittää sillä on vielä vähemmän merkitystä, ainakin paljon parempi kuin täysi passiivisuus. Sivu
Ei ole tekosyy. Toinen este on minun vahva epäilykseni siitä että hän voisi pitää minusta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole tekosyy. Toinen este on minun vahva epäilykseni siitä että hän voisi pitää minusta.
Ota selvää sillähän se selviää tai et saa koskaan sitä tietää, kumpi sitten on parempi, epätietoisena olo tai selvyyden saaminen. Sivu
- Anonyymi00016UUSI
Heti kun pyydät :)
- Anonyymi00018UUSI
Sanoit mies tänään jotakin mikä pilasi sun mahdolisuudet loppuelämäksi
Olis kannattanyt sanos asia jo viimevuonna kun täräytit sen toisen syvästi järkyttäneen asian minulle että niin oon myös ikäloppu 🤮🤮
Sä et enää ikinä kuule musta
Nyt riitt!
Kiitos että sanoi edes ennen nänemistä
Lieventää edes vähän ihsn
Vitun hyväksikäytettyä oloa
Mua ihottas ja kuvatta
Miks vitussa teit . Mulle näin
Mullä voi jo mielikin paremmin
Tän jälkern se ei voi koskaan
Olit paska kokemus
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459