Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoin rantautua rauhan satamaan.
Vastaukset 66
- Anonyymi00001
Höpönlöpönpöpön....
- Anonyymi00002
Et sinä uskalla.
- Anonyymi00003
Kukaan täällä ei uskalla!
- Anonyymi00004
Kyllä, jos hän uskaltaa.
- Anonyymi00044
Anna paremmat tunnisteet, ehkä toiveesi sen jälkeen palkitaan? Heaven knows?
- Anonyymi00056
Anonyymi00044 kirjoitti:
Anna paremmat tunnisteet, ehkä toiveesi sen jälkeen palkitaan? Heaven knows?
Mies 31 (30).
- Anonyymi00005
Syyskuussa ajattelin. Nyt on niin paljon kaikkea, mikä pitää saattaa valmiiksi.
- Anonyymi00006
Rakkaus laittaa liikkeelle. Se ei odota.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rakkaus laittaa liikkeelle. Se ei odota.
Rakkaus pysyy paikallaan ja odottaa.
- Anonyymi00008
Saathan sinä sinne satamaan losauttaa, ei kai mun tekemisillä siinä ole merkitystä. Onnea teille!
- Anonyymi00030
Omituinen kommentti. Ei tuo ees lupia keltään kysynyt, mutta sä koit jostain syystä kommentoida noin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Omituinen kommentti. Ei tuo ees lupia keltään kysynyt, mutta sä koit jostain syystä kommentoida noin.
Saat luvan
- Anonyymi00057
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ethän edes ole aloittaja.
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ethän edes ole aloittaja.
En olekaan, mutta osasin lukea aloituksen.
- Anonyymi00068
Anonyymi00030 kirjoitti:
Loppu viimein apäijän monologissa on todella vähän analysoitavaa kaveri
- Anonyymi00009
No mä vittun tuun kohta henkilökohtasesti sun ovells käymään, jookosta
- Anonyymi00011
well come!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
well come!
Nii Marjatta
- Anonyymi00017
J miehellä jonka nimi päättyy i ei oo asiaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Asiaa on paljon, mutta voimat on loppu. Pitää ladata ensin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
ei näytä olevan ei...
- Anonyymi00043
Anonyymi00019 kirjoitti:
Asiaa on paljon, mutta voimat on loppu. Pitää ladata ensin.
🩵🩵❤️
- Anonyymi00047
Se riski kait otettava. Jätä se puukko kotios, olis turvallisempaa.Mulla on muutenkin pelko perseessä😘
- Anonyymi00010
Minun on mahdoton nähdä itseäni tykättynä ja että nainen toivoisi minun lähestymistäni. Olen sitä paitsi huono puhumaan.
- Anonyymi00012
Eikö se ole ihan sama miten ne tunteet näyttää kunhan näyttää, toki tekosyy tuokin ett on huono puhumaan, jos toinenkin todella välittää sillä on vielä vähemmän merkitystä, ainakin paljon parempi kuin täysi passiivisuus. Sivu
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö se ole ihan sama miten ne tunteet näyttää kunhan näyttää, toki tekosyy tuokin ett on huono puhumaan, jos toinenkin todella välittää sillä on vielä vähemmän merkitystä, ainakin paljon parempi kuin täysi passiivisuus. Sivu
Ei ole tekosyy. Toinen este on minun vahva epäilykseni siitä että hän voisi pitää minusta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole tekosyy. Toinen este on minun vahva epäilykseni siitä että hän voisi pitää minusta.
Ota selvää sillähän se selviää tai et saa koskaan sitä tietää, kumpi sitten on parempi, epätietoisena olo tai selvyyden saaminen. Sivu
- Anonyymi00050
En halua elämääni sellaista ihmistä koskaan edes ystäväksi, joka ei osaa puhua! Häirikkö kulki samoilla seuduilla usein, mutta ei koskaan sanonut sanaakaan, se sai minut voimaan huonosti ja mitä useammin hän vaikeni sitä ahdistuneemmaksi tulin!
- Anonyymi00051
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka nyt haluaa että vuosia häiriköinyt henkilö voisi muka olla edes ystävä koskaan! Yhtään sanaa ei koskaan minulle sanonut ja mitä kauemmin hän jatkoi, sitä varmempaa oli, etten koskaan halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä! En todellakaan halua olla missään tekemisissä tuollaisen henkilön kanssa koskaan! Hän on kaiken muun lisäksi pakkomielteinen henkilö!
- Anonyymi00067
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kuka nyt haluaa että vuosia häiriköinyt henkilö voisi muka olla edes ystävä koskaan! Yhtään sanaa ei koskaan minulle sanonut ja mitä kauemmin hän jatkoi, sitä varmempaa oli, etten koskaan halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä! En todellakaan halua olla missään tekemisissä tuollaisen henkilön kanssa koskaan! Hän on kaiken muun lisäksi pakkomielteinen henkilö!
Niin oletko se henkilö sinä itse tässä stoorista, apäijä? Ny on nääs porkkanoille pähkinä
- Anonyymi00016
Heti kun pyydät :)
- Anonyymi00018
Sanoit mies tänään jotakin mikä pilasi sun mahdolisuudet loppuelämäksi
Olis kannattanyt sanos asia jo viimevuonna kun täräytit sen toisen syvästi järkyttäneen asian minulle että niin oon myös ikäloppu 🤮🤮
Sä et enää ikinä kuule musta
Nyt riitt!
Kiitos että sanoi edes ennen nänemistä
Lieventää edes vähän ihsn
Vitun hyväksikäytettyä oloa
Mua ihottas ja kuvatta
Miks vitussa teit . Mulle näin
Mullä voi jo mielikin paremmin
Tän jälkern se ei voi koskaan
Olit paska kokemus
Naiselta- Anonyymi00064
Eli lapaan olet apäijä viime aikoina vedellyt vaan pystytkö edes siihenkään enääN
- Anonyymi00023
Toivotaan, että näet kaipaamasi miehen/naisen. Onnistuisi joku edes tällä palstalla…
- Anonyymi00028
Mäki toivon niin ja osa niistä, jotka tapasivat toisensa masentuivat ja itkivät pettymystään monta päivää
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mäki toivon niin ja osa niistä, jotka tapasivat toisensa masentuivat ja itkivät pettymystään monta päivää
"osa niistä, jotka tapasivat toisensa masentuivat ja itkivät pettymystään monta päivää". Sela
- Anonyymi00052
Minä en kaipaa ketään, joten en odota kenenkään ottavan minuun yhteyttä koskaan!
- Anonyymi00063
Anonyymi00034 kirjoitti:
"osa niistä, jotka tapasivat toisensa masentuivat ja itkivät pettymystään monta päivää". Sela
No niin näissä nk secret society a la WT käy ennen pitkää
- Anonyymi00025
en ’palaa’ enää koskaan en minnekkään
- Anonyymi00027
En ehdi, mä syön nyt purkkaa.
- Anonyymi00029
Otat sen kaljapussimiehen joka tarpeita...
- Anonyymi00031
Au au au au au
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Au au au au au
-pair - pair - pair - pair - pair
- Anonyymi00033
Ei ollut minulta tämä...jos olit sinä
- Anonyymi00037
Was hare, was hare, was hare, was hare, was hare. Hare hare hare hare hare...
- Anonyymi00038
Seuraavaan portiin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Seuraavaan portiin.
Ale-
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ale-
Has...
- Anonyymi00062
Anonyymi00040 kirjoitti:
Has...
Nihil jahas est big guy
- Anonyymi00041
Muistan sen aiemman satamakirjoituksen. Olisitpa hän.
- Anonyymi00042
Ei minulta ollut tämä...
- Anonyymi00045
tee mitä teet j mies elä elämääs en suo estele muakaan ei pidätä enää MIKÄÄN ähäh
- Anonyymi00046
Kenties jo tulevana viikonloppuna näemme toisemme ja yhdymme kiimaisesti .
Ainaski ittellä punnuksissa ois kamaa kiertoon viskata, vai pitäskö runkkailla kassit tyhjiks ?- Anonyymi00060
No mietipä sitä aapeeäijä rauhan satamassasi
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
No mietipä sitä aapeeäijä rauhan satamassasi
Meinasin ensin, että annan kuuden euron kurioriseettiketjun nk olla. Sitten alkoi naisvihan normalisointi nyppiä. T naiselta
- Anonyymi00048
Paarissa nähtiin
- Anonyymi00049
Näin on
- Anonyymi00054
Taisit itse pilata ihan kaiken. Hoitelet vaan niitä tuttuja ja taksikuskeja.
- Anonyymi00058
Hassua. Kuvittelin aloittajan mieheksi.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Hassua. Kuvittelin aloittajan mieheksi.
Hassua aloittajaäijä vastaamassa itse kirjoittamaansa herjaan ihan soavena. Niin minäkin..
- Anonyymi00065
jos tämä olisi minulle, en piilottele enkä ottaisi sinua rauhan satamaani. Sen mitä ehtii liikun myös siellä sun täällä. työ ja lapset vie ison osan ajasta, ja harrastukset ovat hyvin luonnonläheisiä ja tottuneesti kotona voi tehdä. Linjaa työstä ja lapsista tämä kotilöheisyys. Intohimo matkustelu odottaa vielä mutta jospa kohta päästäisiin taas reissaamaan 🙂 myös ulkomailla, onhan tätä kotimaan ajoa tehty. Kivaa ollut kesällä. suorastaan rundia, ja ihan vapaalla 🙂 kaupungit ja, vesistöt vaihtuneet ja ilmapiiri aistinut hyvin.
- Anonyymi00069
Kukaan ei pysty olla minä. Te voitte leikkiä perhettä miten vaan mut kyl te tiiätte ketkä himas oottaa. 🦧🦧
- Anonyymi00070
Ei mut toivottavasti kestää.🫨
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551092
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t59874Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613