Ja koska perustetaan hamppukaupunki, siellä talot olis hamppua tietenkin
LÖÖÖV IT ! :D
Hamppukaupunki
13
116
Vastaukset
- nfnfnfnf
sateenkaarikansaa! (:
- ""jmt
Samaa mieltä sun kans:D
- Aloittaja olen minä
Kuis ny nii :D
- miiiinä
joooosko perustetaan kauniimpi kaupunki ku turku tampere tai helsinki ;) ? ah mun lempibiisii :3
- Aloittajaaaa
- tidi
perustetaanko ? ;) tuon edellisen kommentin lähettäjä :3
Ja jos kaupunki joskus tuhoutuu salaperäisessä tulipalossa, ette voi tietää, pitääkö teidän syyttää pyromaania, huumehörhöä vai vihaisia kukkahattutätejä. Ratkaisu: lynkatkaa kaikki.
- alottaja1
Siellä saatat nähdä sä poliisinkin, KAIKILLA ON LEPPOSA MEININKI
Saattaisin tulla kyläilemään, mutta perustamaan en rupea. Ja nyt kun kerran huumeista puhutaan, niin mitäs mieltä olette psilosybiinistä? Entä LSD:stä?
- rännittelijä tytttöö
piri toimiiih.
- Alottajaaaa
Täti Jukka on sen pormestari
Ja nopsajalka kannabiskonsultti
T. Aloittaja pitkästä aikaa :) - Rainboooooooow
Ja syksyllä kauniisti kukkii :)
- Alottaja taas
Ja sinne on tervetulleita kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171