Kertoo oseanian tasosta jos san marinon tasonen porukka voittaa mestaruuden ja pääsee tähän turneesee. Mitä vittua australia ja uusi-seelanti on tehny viime kisoissa? Tää tahiti hävinny kaikille kaledonioille 0-2 0-3 harjotuspeleissä. Syystä ne ei saa suoraa paikkaa mm-kisoihin. Espanjan täytyy hakata 10 maalilla toi maanrakoon. Ei mitään armoa. Tuo peli täytyy kattella.
Maanosien parhaat
Haha...
2
94
Vastaukset
- 18+6
Jos ne liimaletit ei vaa filmais niin onhan tuo kaunista peliä. Jalkapallon syöpä joka vitun naurettava kaatuminen.
- 2+6
Espanjan pelityyli on ylöspäin kuitenkin. Ei näitä hollannin ja makaroonien alakerran 5 minuutin syöttelyitä. Hienoo antaa 2 tai 3 kertaa mokelle kun pitäs hyökätä. Tosta pääsee homopalloon eli käsipalloo. Siinäkää oo mitää hyökkäysrajaa. Minuutin saa heitellä vissii ennenkun tuomari antaa toiselle vaparin. Hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828