Asunnot halpenevat
Pertti kirjoitti 19.1.2003
Nyt on selvästi näkyvissä halpeneminen, samat asunnot pitkät tovit myymättä ja pudotetaan myyntihintoja. Myös tuttuni, kiinteistövälittäjä kertoi saman, mutta ei tietysti saa kertoa sitä julkisesti
------------------------------------------------------------
Asuntojen hinnat laskevat
vääjäämättä ! kirjoitti 26.2.2003
Siitä alkaa suorastaan voimakas hintojen lasku. Asuntojen osakekursseja myötäilevä hintapiikki laskee, kuten ovat muutkin osakkeet pudonneet. Tämä prosessi on siis
jo käynnistynyt, sitä pyritään pimittämään vaaleista johtuen, ja tuo prosessi siis pääsee
täyteen vauhtiin heti vaalien jälkeen. Vuosi 2004 tulee olemaan synkkä!
----------------------------------------------------------
Hintojen lasku tulee olemaan kova
Done kirjoitti 4.6.2003
Asuntojen hinnat ovat kääntyneet laskuun etenkin pääkaupungissa. Korkotason ennakoidaan jopa kaksinkertaistuvan ja päivittäin luetaan lehdistä lomautuksista ja yritysten tulostasojen romahtamisesta. Tästä ka8ikesta seuraa vääjäämättä asuntojen hintojen romahtaminen. Sitä kiihdyttää vielä ylihintaan ostettujen asuntojen pakkolunastukset, kun työpaikka on mennyt alta ja korot kaksinkertaistuneet.
Done
-----------------------------------------------------
Asuntojen hinnat karmeassa laskukierteessä !!!
Soile kirjoitti 8.7.2003
-----------------------------------------------------
Korot nousevat RAJUSTI!
vuokralla-asuja kirjoitti 7.10 2003
Ensivuoden alusta:
Euribor 12kk = 8%
Euribor 6kk = 7.9%
ja tästä ylöspäin! Asuntojen hinnat romahtavat 75%! Hirvittääkö asuntovelallinen?
------------------------------------------------------
Euriborit lähtivät rakettinousuun!
vuokralla-asuja kirjoitti 14.10.2003
Euribor korot lähtevät rakettinousuun hetkenä minä hyvänsä, ehkä jo huomenna pomppaavat 0.5%, ylihuomenna 1% ja kohta kohoavat 18:sta prosenttiin! Siinä on kovat paikat monella asuntolainan kanssa painiskelevalla! Pankit irtisanovat lainat ja kämppä menee pankin pakkomyyntiin pilkkahinnalla
--------------------------------------------------------
Älkää ostako nyt hullut !!!
tampion poika kirjoitti 23.9.2003
Asuntokupla puhkeaa puolen vuoden sisällä, muistakaa mun sanoneen!! Korot lähtevät nousuun ja kämppiä menee pakkomyyntiin...näin on tapahtuva taas, mitään ei edellisestä kerrasta opittu, vittu soikoon
sama laulu vuodesta toiseen
3
711
Vastaukset
- Hessu
Kiva, kun linkkasit muidenkin nähtäväksi näitä lahden hullun vanhoja juttuja. Mies on postannut jo vuosien ajan tuhansia ja taas tuhansia samansisältöisiä romahdusjuttujaan kymmenillä nikeillä useille foorumeille.
- Mulle riitti
Hauskahan noita oli aikansa lukea.
Nyt olen väsynyt koko juttuun, ei naurata enää kun ei keksitä mitään uutta. Olen ollut nyt poissa palstalta noin viikon, eikä ole tuntunut pahalta. Yhdessä vaiheessa kävin täällä seuraamassa uusimmat vitsit päivittäin. En enää, en enää palaa. Romahdusvitsi oli hyvä mutta se alkoi toistaa itseään ja muuttui tylsäksi.
Hyvää jatkoa kaikille, ehkä tänne joksus vielä löytää joku kuka osaa heittää tätä samaa paskaa mutta eri äänenpainoilla, ehkä silloin täältä saisi taas naurut. Mihinkään muuhun kuin halpoihin nauruihin tätä palstaa ei ole tarkoitettu. Moido! - Viihdejoo
Mulle riitti kirjoitti:
Hauskahan noita oli aikansa lukea.
Nyt olen väsynyt koko juttuun, ei naurata enää kun ei keksitä mitään uutta. Olen ollut nyt poissa palstalta noin viikon, eikä ole tuntunut pahalta. Yhdessä vaiheessa kävin täällä seuraamassa uusimmat vitsit päivittäin. En enää, en enää palaa. Romahdusvitsi oli hyvä mutta se alkoi toistaa itseään ja muuttui tylsäksi.
Hyvää jatkoa kaikille, ehkä tänne joksus vielä löytää joku kuka osaa heittää tätä samaa paskaa mutta eri äänenpainoilla, ehkä silloin täältä saisi taas naurut. Mihinkään muuhun kuin halpoihin nauruihin tätä palstaa ei ole tarkoitettu. Moido!Avohoidossa on liikaa potilaita tälläkin hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708