Joko olisi aika tunnustaa epon käyttö ja lopettaa venkoilu ?
Sotkamolainen Immonen sentään älysi tämän tehdä.
Kirvesniemi ja Isometsä !
18
128
Vastaukset
- jock jock
Joko olisi aika tunnustaa junkaus ja lopettaa venkoilu asian ympärillä?
- Jocken joll
Hyvä kun sinä jock jock näin tunnustat julkisesti junkkariutesi !
- Jocken joll
Jocken joll kirjoitti:
Hyvä kun sinä jock jock näin tunnustat julkisesti junkkariutesi !
Minä en vielä tohdi vaikka olen kainuun kovin .
- jokken joll ojiginal
pennanen vastailee mun nikillä :/
- jokken joll ojiginal
Mä vaan junkkaan
- Lopeta jo tuo
jokken joll ojiginal kirjoitti:
Mä vaan junkkaan
Mene hoitoon jocken joll ojiginaal.
Aina sinä tuota junkkausta tänne kirjoitat.
Eikö sinulla todellakaan ole muuta sanottavaa ? - Varma merkki
Lopeta jo tuo kirjoitti:
Mene hoitoon jocken joll ojiginaal.
Aina sinä tuota junkkausta tänne kirjoitat.
Eikö sinulla todellakaan ole muuta sanottavaa ?Onhan tuo nähty pidemmän aikaa.
Jokken jockilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin junkkaus, junkkaus, junkkaus.
Siitä hänet tunnistaakin vaikka hän koittaa välillä kirjoittaa tänne eri nimimerkeillä.
Siis missä junkkaus niin siellä on jokken jock ! - sepe18
Varma merkki kirjoitti:
Onhan tuo nähty pidemmän aikaa.
Jokken jockilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin junkkaus, junkkaus, junkkaus.
Siitä hänet tunnistaakin vaikka hän koittaa välillä kirjoittaa tänne eri nimimerkeillä.
Siis missä junkkaus niin siellä on jokken jock !eikö se löydä r-kirjainta?
- Toimikaa
Säästyisi oikeuslaitoksen aika muuhun järkevämpään kun nämä kaksi herraa miehistyisivät ja tunnustaisivat sen mikä on totuus.
- jokken joll ojiginal
Kaikkii nuo 3 ylläolevat on pennasen eji nikeillä kijjoittamia kommentteja :/
- totuus !!!!!
Kaikkii nuo 7 ylläolevat on jokken joll ojiginalin eji nikeillä kijjoittamia kommentteja.
Kejää sääliä itseään kohtaan ja samalla käsi junkkaa vejkkajeiden alla jivakasti.
- nokka tuulta päin
Toivottavasti Sotkamon Immonen saa pitää työpaikkansa.
Kun sentään näin rehellisen tempun teki ja tunnusti valehdelleensa. - epohemopellejä ovat
Eläkkeelehän ne pääsevät muutenkin liian aikaisin, nämä sauvan katkojat.
- Mitä-missä-milloin-X
Kuka katkoi sauvan ?
- kaluttu
Kyrö olisi kuitenkin kertonut. Muuten asia on kaluttu luu.
- käyn ahon laitaa
esko aho voisi vaatia korvauksia
- lapinjätkä
Isometsä kertoi olevansa rehti lapinjätkä, ei valehtele. Kirvesniemi samanlainen.
- puhu niin totta joo
Kirvesniemi Mikkelistä eli savolainen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33738530Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037096Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315540Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi573202Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673199Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632400Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050