Joko olisi aika tunnustaa epon käyttö ja lopettaa venkoilu ?
Sotkamolainen Immonen sentään älysi tämän tehdä.
Kirvesniemi ja Isometsä !
18
160
Vastaukset
- jock jock
Joko olisi aika tunnustaa junkaus ja lopettaa venkoilu asian ympärillä?
- Jocken joll
Hyvä kun sinä jock jock näin tunnustat julkisesti junkkariutesi !
- Jocken joll
Jocken joll kirjoitti:
Hyvä kun sinä jock jock näin tunnustat julkisesti junkkariutesi !
Minä en vielä tohdi vaikka olen kainuun kovin .
- jokken joll ojiginal
pennanen vastailee mun nikillä :/
- jokken joll ojiginal
Mä vaan junkkaan
- Lopeta jo tuo
jokken joll ojiginal kirjoitti:
Mä vaan junkkaan
Mene hoitoon jocken joll ojiginaal.
Aina sinä tuota junkkausta tänne kirjoitat.
Eikö sinulla todellakaan ole muuta sanottavaa ? - Varma merkki
Lopeta jo tuo kirjoitti:
Mene hoitoon jocken joll ojiginaal.
Aina sinä tuota junkkausta tänne kirjoitat.
Eikö sinulla todellakaan ole muuta sanottavaa ?Onhan tuo nähty pidemmän aikaa.
Jokken jockilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin junkkaus, junkkaus, junkkaus.
Siitä hänet tunnistaakin vaikka hän koittaa välillä kirjoittaa tänne eri nimimerkeillä.
Siis missä junkkaus niin siellä on jokken jock ! - sepe18
Varma merkki kirjoitti:
Onhan tuo nähty pidemmän aikaa.
Jokken jockilla ei ole koskaan muuta sanottavaa kuin junkkaus, junkkaus, junkkaus.
Siitä hänet tunnistaakin vaikka hän koittaa välillä kirjoittaa tänne eri nimimerkeillä.
Siis missä junkkaus niin siellä on jokken jock !eikö se löydä r-kirjainta?
- Toimikaa
Säästyisi oikeuslaitoksen aika muuhun järkevämpään kun nämä kaksi herraa miehistyisivät ja tunnustaisivat sen mikä on totuus.
- jokken joll ojiginal
Kaikkii nuo 3 ylläolevat on pennasen eji nikeillä kijjoittamia kommentteja :/
- totuus !!!!!
Kaikkii nuo 7 ylläolevat on jokken joll ojiginalin eji nikeillä kijjoittamia kommentteja.
Kejää sääliä itseään kohtaan ja samalla käsi junkkaa vejkkajeiden alla jivakasti.
- nokka tuulta päin
Toivottavasti Sotkamon Immonen saa pitää työpaikkansa.
Kun sentään näin rehellisen tempun teki ja tunnusti valehdelleensa. - epohemopellejä ovat
Eläkkeelehän ne pääsevät muutenkin liian aikaisin, nämä sauvan katkojat.
- Mitä-missä-milloin-X
Kuka katkoi sauvan ?
- kaluttu
Kyrö olisi kuitenkin kertonut. Muuten asia on kaluttu luu.
- käyn ahon laitaa
esko aho voisi vaatia korvauksia
- lapinjätkä
Isometsä kertoi olevansa rehti lapinjätkä, ei valehtele. Kirvesniemi samanlainen.
- puhu niin totta joo
Kirvesniemi Mikkelistä eli savolainen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3534112Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92371Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei82200Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471835- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481030Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915