Mitä reittiä suosittelette omatoimimatkaajalle (omalla autolla) Jaroslavlin kaupunkiin? Pietari on pois suljettu reittipaikka, kerran oon siellä eksyny, ja toista kertaa en lähde sinne harhaileen. Oulusta ollaan lähdössä.
Jaroslavliin
3
133
Vastaukset
- Tietäjä
Katot Google mapsista reitin ja lähdet matkaan. Tiet ovat siedettävässä kunnossa ja normaalia varovaisuutta noudattamalla pääsee pitkälle
- kartan mukaan
No jos Pietarin ohikulkutie KAD ei käy, niin sitten Niiralan, Aunuksen, Lotinapellon kautta ja ennen Olhavajokea Tihvinään A114. Tihvinästä ilmeisesti kannattaa ajaa Tserepovitsin ja Rybinskin kautta Jaroslaviin. Sattumalta kädessä on pari vuotta vanha kartta.
Itse ajaisin kyllä Imatran ja KAD:n kautta Muurmannin valtatiielle ja siitä Olhavajoen yli ja alas Tihvinään A114 tietä. Sama tie jatkuu Tserepovetsiin saakka. Sitten P104 alaspäin Rybinskiin ja siitä Jaroslaviin.
Osta kartta huoltoasemalla hyvissä ajoin ennen Pietaria ja tutki KAD. Kyllä se siitä.
Yksi pidempi reitti on Tihvinä-Ustjuzna-Bezeck-Kasin-Rostov-Jaroslav. Kartalla mutkikas ja maastossa varmaan haasteellinen. - _TKS_
Oulusta käteviä reittiä ovat esim.: Oulu-Vartius-Lyttä-Kostamus-M18-Karhumäki-Puutoinen-Vytegra-Vologda-Jaroslavl.
tai Oulu-Vartius-Lyttä-Kostamus-M18-Karhumäki-Puutoinen-Kargopol-Njandoma-Dolmatovo-Velsk-Vologda-Jaroslavl.
Vaihtelun vuoksi kannattaa ajaa eri reittejä. Näillä reiteillä ei ainakaan juutu suurkaupunkien ruuhkiin. Ensimmäinen reitti on hiukan suorempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161