Oon 13-w ja kesätyöksi hoidan naapurin kakaroita. Eka viikko meni hyvin, mutta nyt tää on yhtä helvettiä. Tyttö suuttuu pikkuasioista ja huutaa. Mököttää peiton alla ja huutaa taas vähän lisää, mieli on kuin tuuliviiri! >:( lasken minuutteja et millonka pääsen kotiin, eroon noista terroreista. Oon niin kyllästynyt ja tätä paskaa on viel 3 viikkoa!!!!!!:S rahanahneuksissani lupasin hoitaa lapsia viikon Heinäkuun alusta, vaikka aluksi puhe oli vain kesäkuusta. Tää oli niin iso virhe!! Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun hoidan lapsia. Onko muilla kokemuksia hermoja raastavista hoitolapsista?
Tein virheen-.-
Helvetin iso virhe
4
294
Vastaukset
- ½kokemusta
etkö vois perua sitä heinäkuun viikkoa? sano vaik et sul o joku este et meet kaverin mökille tai jtn... ja ei löydy mut naapurin koiraa oon hoitanu ja yhtä helvettiä olipuri ja raapi vaik ei tehny sille mitää pahaa
- 2+4
Laita ne lapset kuriin kun oot sentään lastenhoitaja
- Mietitään
Sama.
Kyllä tuon ikäiseltä tulisi löytyä tietyn laista jämäkkyyttä, että saisi hoitoiässä olevat lapset kuriin!
En tajua kyllä vanhempiakaan, jotka jättää lapsensa noin nuoren ja vetelän, kokemattoman lapsen hoitoon,
- ronskimummi
Huitase naama, siitä oppii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492