Haluaako Saatana verta ?...haluaako Saatana että hänestä tulee yksilöiden mielissä kuva hahmosta jonka seuraajat viiltelevät itseään ja läträävät verellä...miksi haluaisi ?..mikä pointti on veren valuttamisella liitettynä Saatanaan ?!...ymmärrän kyllä jos on tarkoituksena hakea sellaista kauhuelokuvien okkultismi meininkiä, jossa huppukaapuiset tyypit mumisee ringissä ja sitten uhrataan jotain jännällä rituaalitikarilla, mutta mitä tekemistä tällä on todellisen Saatanan kanssa...haluaako joku että hänen nimissään joku valuttaa omaa vertaan (tai jonkun muun) ?...varmasti joku vammainen idiootti haluaakin...mutta en haluaisi olla sellaisen entiteetin kanssa missään tekemisissä joka haluaa niin...itseäni ainakin vituttaisi jos minut yhdistettäisiin johonkin vitun itsensäviiltely"rituaaleihin"...tai no rituaaleihin ylipäätään...ja joo, ymmärrän että Saatanassa on oma ideansa henkiseltä ja filosofiselta kannalta katsottuna..siksi vähän riepookin tämä kaikenlainen pelleily, joka ei ainakaan edesauta Saatanan (tai Saatanan idean) ymmärrystä...vaan sillä haetaan jotain huomiota siltä ryhmältä johon halutaan identifikoitua..ehkä vaginan saaminen ja mustatukkaisten tyttöjen itseen kohdistuva ihailu saattaa olla päämotiiveja..en tiedä.
Mitä Saatana haluaa ?
Saatanan vasen käsi
4
284
Vastaukset
- 66-Saatana-666
Minä haluan että perustatte uuden järjästön , julistatte sodan skeledoria vastaan ja sen kunniaksi kahvitarjoilu tilaisuus.
- Kasvimaan kunkku
Jaah... mitä jos ensin ottaisit selvää mitä sillä satanismillä tarkoitetaan? katso vaikka wikipediasta jos et muuta keksi.
- Saatanan vasen käsi
En mä nyt mistään Satanismistä puhunutkaan... vaan jostain vammasista.
- frater-perdurabo
Suosittelen tutkimaan "Saatanan" historiaa perusteellisesti ennenkuin ruetaan höpöttämään mitään mainstream-taikausko hömpötyksiä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1563905Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633398PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija433159Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,452870Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322400Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201960Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461