Näitä palstoja kun olen lukenut ja seuraillut niin olen huomannut, että sinä kasvatat kultaisia ja olet niitä jo aikasta pitkään tainnut kasvatella?
Minuu on pitkään vaivannu asia, että minne ne ihanat "kultaiset" nuotajat on kadonneet?
Siis ne jotka väriltään olivat ihania "kultaisia"
ja luonteeltaan hirmusen "viisaita"...hölmösti kysytty mutta varmaankin ymmärsit.
Muistan vaan joskus nuoruudessani olevan Laika nimisen kultaisen ja se oli sellainen ihana vanhanajan kultainen ja luonteeltaan hirmu rauhallinen ja "viisaas"...
Se oli mahtava koira...lastenvahti ja irtokoirien kotiin kulettaja...semmonen "elokuva koira"...
Nykyään vaan olen nähnyt näitä hötky kultaisia jotka on melkein valkeita...
Enkä nyt tarkoita sitä että koira koulutetaan olemaan hötkyilemäti vaan sitä että koira on sitä ihan luonnostaan...ainakin se lapsuuteni kultsu oli ihan ilman kuolutusta sellainen...kotia kohti elokuvan Jalo...
osaisitko kertoa minne ne "oikeat" kultaiset on kadonnu?
Issukka!
3
609
Vastaukset
- Issukka
osata sulle oikeaa vastausta kysymykseesi antaa. Ekäpä kyseessä kuitenkin voisi olla tämän hetkinen jalostuskanta, joka suosii tätä vaaleaa väriä. Sitä vanhaa aitoa kultaista väriä tapaa enään hyvin harvoin.Itse olen mieltynyt ns. hunajakultaan.
Koiran värillä ei sinällään ole minkäänlaista yhtäläisyyttä sen luonteen kanssa. Tuohon luonteeseen vaikuttavat kummaltakin vanhemmalta saadut geenit ja myöskin se, miten koira koulutetaan, sillä yksikään ei milloinkaan ole tullut tietynlaiseksi ilman minkäänlaista kouluttamista.- fiilli
Tiedoksi vaan, Issukka on huijari. Palstalaisille on tuttua hänen esiintymisensä "kasvattajana", jota hän ei todellakaan ole!
- Issukka
fiilli kirjoitti:
Tiedoksi vaan, Issukka on huijari. Palstalaisille on tuttua hänen esiintymisensä "kasvattajana", jota hän ei todellakaan ole!
hailee, mitä mieltä olet sinä!! Olen kasvattanut, siis huijannut sinun mielestäsi, jo toistakymmentä vuotta ja saattanut maailmalle, siis huijannut sinun mielestäsi, toistasataa rekisteröityä pentua! Ja koska et todella tiedä kuka livesti olen, niin kerrohan, millä perusteella pystyt väittämään, että olisin huijari??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524