Niin.. Aattelin laittaa kotikoneelle messengerin.. Kysymykseni liittyykin lähinnä sen käyttöön, eli jos mä sen koneelle laitan niin näkeekö niitä viestejä muut kuin minä? (eikö messengeriin pidä kirjautua?)
Kiitos jo etukäteen! :)
Messenger
6
623
Vastaukset
- lisää
Mikä käyttöjärjestelmä kotikoneessasi on? Jos on esim. xp niin voit laittaa mesen tallentamaan lokit omaan yksityiseen kansioosi. Sinulla täytyy olla silloin oma profiili, josta määräät kansiot yksityisiksi. Silloin muut eivät voi lukea viestejäsi, periaatteessa...
- eivät näe
Ei muut näe niitä viestejä koska ne ei edes tallennu omalle koneellesi vaan ovat messengerin palvelimella.
- lisää
Lokitiedostot kyllä tallentuu sille koneelle, millä käyttää meseä, ainakin mulla. Mutta nehän voi tietysti poistaa, ellei halua tallettaa muistoksi. Kait tuon lokiin kirjaamisen voi ottaa poiskin, en ole perehtynyt. Noissa lokeissa näkyy koko keskustelu. Xp:ssä ne on omat tiedostot kansiossa ja jotain My Chat Logs tai vastaavaa, en nyt muista...
- ei näy
lisää kirjoitti:
Lokitiedostot kyllä tallentuu sille koneelle, millä käyttää meseä, ainakin mulla. Mutta nehän voi tietysti poistaa, ellei halua tallettaa muistoksi. Kait tuon lokiin kirjaamisen voi ottaa poiskin, en ole perehtynyt. Noissa lokeissa näkyy koko keskustelu. Xp:ssä ne on omat tiedostot kansiossa ja jotain My Chat Logs tai vastaavaa, en nyt muista...
Ei takuulla näy kun muutat tämän asetuksen:
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Sisältöön liittyvät asetukset
>Automaattinen täydennys,Ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohtien edestä
>tyhjennä lomakkeet
>Ok - ursis
lisää kirjoitti:
...en tiedä oliko nyt siitä kyse... Siinä kuitenkin viestihistorian tallentuminen määrätään tälleen: työkalut --> asetukset, sieltä välilehti viestit. Siellä on kohta viestihistoria, "säilytä automaattisesti keskustelujeni historiatiedot", jos siitä ottaa rastin pois niin keskustelut ei tallennu mihinkään...
- tyttö
ursis kirjoitti:
...en tiedä oliko nyt siitä kyse... Siinä kuitenkin viestihistorian tallentuminen määrätään tälleen: työkalut --> asetukset, sieltä välilehti viestit. Siellä on kohta viestihistoria, "säilytä automaattisesti keskustelujeni historiatiedot", jos siitä ottaa rastin pois niin keskustelut ei tallennu mihinkään...
Kiitti avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249