Kuusesta tehty kylpytynnyri on ollut nyt tyhjänä reilun kuukauden ja se oli päässyt kuivumaan aika paljonkin. Juhannukseks ois tarkotus saada täyteen ja olen nyt pari päivää sitä kastellut ja turvottanut, mutta vesi pysyy sisällä vain penkkeihin asti. Oon ripustanut pyyhkeitä sisäpuolelle ja kastellut niitä jotta puu olisi kokoajan märkää ja turpoaisi nopeemmin mut aika heikolta näyttää. Ne vanteetkii alkaa olee jo niin tiukalla kun voi olla joten oon kiristänyt ulkopuolelta parin liinan avulla. Tässä on nyt vielä pari päivää aikaa, joten vositteko antaa vinkkejä millä saisi tynnyrin täyteen vettä :)
Kylpytynnyrin turvottaminen
jaska1231
2
136
Vastaukset
- rakennusmies2
tilkitse ne välit uretaanimassalla niin pysyy vedet sisäpuolella
- jaska1231
En ehkä tohon rupee menee liian sottaseks :D mut kiitti kuitenkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661