Muistan nähneeni pienenä sellaisen animaatiosarjan, jossa oli kaksi keltaista kania, isä ja tytär... Isäkanin vaatteista muistan sen verran, että oli joku valkoinen paita ja sen päällä joku sinisävyinen "Havaiji-paita" ja tytärkanilla oli hopea(?) tai joku sellainen, puolipitkähihainen ja reisitaskuhousut. Ja punainen/punaoranssitukka. Naapurissa asui sitten kolmihenkinen susiperhe - isä ja kaksi sen naapurin punatukkakanitytön ikäistä poikaa. Toisella pojalla oli pipo, toisesta en muistakaan, mutta isällä oli karkea ääni, valkoinen paita ja musta nahkarotsi. Sitten iskäsusi yritti aina saada naapurin kanit syödyksi, kun taas pojat yritti kaveerata tyttösen kanssa... Mikä tämän sarjan nimi oli, tietääkö kukaan/muistaako kukaan? Itse tykkäsin ihan älyttömästi tästä sarjasta, niin olisi tosi upeaa tietää, että pystyisikö tätä sarjaa katsomaan uudestaan, kun tykkäsin niin
Mikä piirretty tämä on???
Utelias henkilö
1
141
Vastaukset
herkulliset naapurit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723