MS on perunut kaikki estot kuluttajien nostaman mekkalan takia nyt ei vaadita enää nettiyhteyttä ja käytettyjä voi pelata ja lainata! Saapa nähdä miten sony vastaa toivottavasti siten että sony puolestaan peruu maksullisuuden verkkopelaamisesta. Taistelu herruudesta kuumenee ja se on toivottavaakin! Ero on enää pieni ja ms tiedotti myös että x1 pelit pysyvät edullisempina. Aivan kuin tilanne rupeasi kääntymään kohta se taitaa ollakin sony joka on hätää kärsimässä.
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/18232/Totta-se-on-Microsoft-peruu-Xbox-One-estot/
xbox one back in bisnes
11
142
Vastaukset
- melkein 1000e menee
Tää on kyl todella hyvä uutinen. Ostan varmasti ps4 ja olin ostamassa sen viikko sitten enkä onea. Mut nyt mielenkiinto heräsi myös boxxiin kun kuitenkin 360 löytyy talosta. Eli todennäköisesti menee rahaa 2x konsoliin taas :( Toivottavasti toi kinect pakko vielä poistuisi kokonaan. Jos haluan huitoa niin huidon joko mun wii tai wiiu:la. Nyt kiinnostaa mitä pelejä kummallekin tulee koska kummankaan tähän astiset pelit eivät ole minua hirveesti kiinnostaneet. Paitsi (forza 5 ja dead rising 3) kummatkin siis boxxin pelejä.
Oliko tämä linjaveto tikulla jään kokeilemista vai mainoskikka sitä en tiedä :( Ainoo huono puoli tässä jupakassa on että joudun nyt siis taas ostamaan sonyn ja microsoftin koneet. Yhteenvetona sanottakoon että microsoft ei olekkaan niin K¤/#" firma kun viikko sitten luulin. Mutta oikean ratkaisun kuitenkin tekivät minusta. - Lomailija 40v
Aivan mahtiuutinen! Menee ostoon kun tulee myyntiin lomarahosta!
- s ss
Muistakaa että kinect korottaa hintaa. Ps:llä ei tule kameraa mukaan. Itseä ei kinect juurikaan kiinnosta mutta ehkä pelinkehittäjät tekevät kinectille vielä jotain mielenkiintoista nyt kun se tulee vakiona. One ennakkotilattu heti e3 messujen jälkeen. Paljonkohan sony mahtaa myydä konsoliansa tappiolla.
- OletkoHomo?
Saatanan homo. Seuraisit uutisia etkä märisis. Sony ei tee yhtään tappiota tällä kertaa. PS4 maksaa Sonylle 270-350 egee, joten 399€ hinnalla Sony tienaa vähintää 50€ per konsoli.
- s ss
Hei homo tarvii kuitenkin muistaa se että se on laskettu myyntiennusteen perusteella.
- WeStillGotHope
Tulihan se microsoft vihdoinkin järkiinsä, ja nämä uutiset saavat minut harkitsemaan Xbonen ostamista, hetken luulin jo että peli on menetetty, tässä vielä microsoftin virallinen tiedote muutoksista:
http://news.xbox.com/2013/06/update - fytfuym
"pelit pysyvät edullisempina"
Kannattaa perehtyä tarkemmin jatkossa. Tuollaisesta ei puhuttu missään, muuta kuin että molemmilla konsoleilla vahvistettiin samat hinnat .- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sitä ei mainittu tuossa uutisessa mutta oli aiemmin v2 ja dome sivustolta löydät kaikki uutiset.
- ooooooooooooooooo
olisin toivonut, että m$ olisi tullut järkii vasta myöhemmin.. Niin että näkee että 'kukaan' ei osta sitä. Mutta noh.. Hyvä se on näinkin.
Kyllä se M$ nöyrtyy. - Hienoa!
Todella, TODELLA hieno uutinen boxistille!
- Koira Haudattunako?
Olisiko tässä nyt ikäänkuin Bill Gates kierähtänyt - ikäänkuin pöksyissään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957