Onko halpahallissa

kinkkuvoileipä

myynnissä tuulipukuja,kun noi laguunapäivät(entiset kihut)lähestyy pitäis kuulemma pukeutua mallikaasti puhuivat tuolla hevostoimistolla eilen.Rippikoulu puvun oon viimeksi ostanna,niin tuas pittää investoida uuteen pukuun!!

26

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velkaa 0 €

      hoopolammen helppohallissa kuulemma on myynnissä kesän kuumimmat puvut!

    • Tuuli_puku

      En kyllä ymmärrä tuota tuulipuvusta irvailua, se on todella siisti jokapaikan asuste. Ulkoillessa mitä parhain ja käy ihan arkiseen käyttöön. Ei kaikilla ole rahaa ostaa mitään merkkivaatteita, minusta tuo "kinkkuvoileipä" voisi mennä nurkkaan häpeämään...

      • perässä hiihtäjä

        Sammo mieltä!


      • oooooooooooooooo
        perässä hiihtäjä kirjoitti:

        Sammo mieltä!

        o


      • kinkkuvoileipä

        Ei se irvailua ole,ei joka kansalla noin hienoo kansallispukua ole!!


    • kannuvoileipä

      sinuna laestalammen kakara pitäisin pienempää suuta. Siellä teilläpäin potkupuku on se kovin sana, varsinkin lahkolaispiireissä. :D

    • kinkkuvoileipä

      En tiedä semmosesta lammesta mtään aito laguuna-hemmo olen ja ylpeä olen!!Tuulipuku on mukava laittaa päälle tulee ylpee olo tietää kuuluvansa johonkin.

    • Isältä pojalle puku.

      Ilman tuulipukua erotut joukosta,muutama teryleenikaveri täällä kirjoittelee joutavia,teryleenipuku on varmasti kestävä kun se ostetaan rippikouluaikana ja hautaan pantaessa sama puku viimeiselle matkalle.
      hihat ja lahkeet on lyhkäset ollut jo vuosia mutta ei ne siellä haittaa.

      • Mulla on turkishaalarit ja pipa.
        Ei tuu kylymä. ; )


      • einyt sentään.
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Mulla on turkishaalarit ja pipa.
        Ei tuu kylymä. ; )

        Juhannussää näkyy olevan "hieman" märkä ja kylmä.


      • einyt sentään. kirjoitti:

        Juhannussää näkyy olevan "hieman" märkä ja kylmä.

        No oranssi Rukkapuku on sitten sopiva.


    • Molskis ja Loiskis

      Matkamiehen taival käyp tuulpuku piällä perke.....

    • tuulipuku rock,..

      mainiomuotiväri on oranssi,,jeee..

    • tuulipukuhemmo

      Minäkin käyn ostaa tuulipuvun,kun sillä pääsee laguuna-lahkoon!!!

    • eipä pääse.

      Ei sinne noin vain mennä,tietenkin tuulipuku pitää olla päällä Lahkoon lyödään niinkuin "ritariksi"
      lyönti taphtunee siinä jossain torin ja pubin välillä.

    • Kannattaa ajaa H-J

      P-J Halpa-Hallista ei löydy mitään, Haapajärvellä aivan eri meininki,
      vaikka on samaa ketjua.Valikoimassa paljon tavaraa mitä ei P-J löydy,
      ja on sitten useampi kpl ja eri kokoakin ,jne..
      Se ei ole "Selitys",että Kokkolan päästä lähetetään vain muutama tuote jne..

      • Tilaamalla tulloo isojakin kokoja.
        Minä ostan ryysyni halpahallista, koska on hyvää ja kohtuuhintaista.
        Kokoja ei aina löydy, mutta tulee kun tilaa.
        Joskus on soittaneet lähikuntien myymälöihin kun sopivia etittiin.
        Olen 191 / 125 ja halpa- hallista aika hyvin löytyy ruholleni sopivaa.
        Tietysti jos vaatisin jotain sopivaa käsilaukkua itselleni vois olla tekemistä, onneksi mulle riittää työkalupakki. ; )

        Halpa Hallissa on muuten aika hyviä työkaluja, otappa kätteeen, niin erotat mikä on paskaa ja mikä hyvää, kaikkea löytyy, niinkuin yleensä joka kaupasta.


    • turkishaalari

      Vai työkalupakki mitähän sinä sillä tekesit?

    • hinta ratkaisee.

      oikein edullinen kauppa,ja löytyy autotarvikkeista lähtien riittävästi mulle.

    • kysytty on

      H-H P-j ei ainakaan soitella muihin liikkeisiin,kun ei ne nää edes koneelta,onko
      kysyttyä tavaraa muissa myymälöissä.
      Että ei kannata syöttää pötypuhetta,mikä ei pidä paikkansa.

    • kihuilemaaan

      siks juuri soitetaan un ei nää koneelta. hyllystä näkee hyvin. mtta e ne viinakauppaan soitakkaan. vai mitä muilla liikkeillä tarkoitat? työväen LIIKETTÄ tai isaänmaallistakansanLiikettä

      Minä löysin vintiltä aidon tuulipuvun alushousuineen kaikkineen. on mitä panna päälle kansanjuhlan aikana

    • Kyllä muuten soittavat ja kysyvät .
      Palvelua ei voi moittia.
      Mutta jos on tuppisuuna ja pui nyrkkiä taskussa, niin mistäpä myyjä tietää.
      KYSYKÄÄ , niin tulee hyvää palvelua.

    • nuorii naisii

      Phj Halpa-hallissa on muuten pari tosi kaunista myyjää.

    • nuorilla tulevaisuus

      ja muutaman saisivat vielä sinne nuorentaa.
      Olis enempi motivaatiota työhön,eikä ehkä
      hyllyt ammoittaisi tyhjyyttään P-J

      • asiakaspalvelua

        Nuoret jaksaa myös hymyillä!


    • mitä sitten?

      Oikein hyvä kauppa,osa kassoista on jo vanhuksia,ei se minua haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe