Jeesuksen luokse nauttimaan seurastaan

Elän mm. ilossa

Elä rauhassa ja kuole rauhassa niin elät ikuisesti. Jeesus tulee pian. Ole valmiina, sillä hän tulee kuin varas yöllä ellet ole hengellisesti valveilla. Mitä paremmin Jeesukseen tutustuu sitä enemmän Häntä rakastaa. Ainakin minulla se on mennyt niin. Hänen tapansa pitää minut oikealla tiellä ovat kiinnostavat. Vaikkapa kun teen väärin ja Jeesus pettyy minuun niin silti Hän ymmärtää minua, mutta haluaa myös minun tehneen väärin ja mitäon opittava, jottaen jatkossa samaan vääryyteen kompastu. Tämä vaihe on edessäni uskonelämässäni nyt.Vielä vuosi sitten en ollut tässä asti. Kasvun huomaan itsessäni ja olen siitä kiitollinen. Pahan tekeminen ja sanoisinko pettymyksen tuottaminen Jeesukselle aiheuttaa mulle erotunteen rakkaudestaja se tuntuu kivuliaalta. Olen tämän erotunteen syyn vastikään tajunnut. Iso havainto minulle.

Onneksi lihan heikkoudesta johtuvat pahuuden teot saa anteeksi. Kannattaa heti pahuutta tehtyään mennä katumuksen kanssa pyytämään anteeksi. Turha kiusata itseään erossa Herrasta. Jumala on olemassa. Hän on sinun isäsi ja jos ei ole vielä niin toivottavasti joskus voit sanoa Hänelle: " Isä"

http://www.youtube.com/watch?v=Fs10Rr14WxY

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 139

Hyvin samankaltaisia kokemuksia minulla. Olen iloinen, että tulit kirjoittamaan tuon puheenvuorosi tänne. Ethän jää vieraaksi jatkossakaan :).

• Elän mm. ilossa

" haluaa myös minun tehneen väärin "

haluaa myös minun ymmärtävän tehneen väärin.

Hän herkistää minua huomamaan tekemiäni vääryyksiä. Toisen ihmisen loukkaaminen ei Jeesusta ilahduta. Hän saa sydämeni huutamaan hätääntyneenä erontunteesta. Enpä tiedä ymmärtääkö tätä selvitystä kukaan,mutta olen tosissani.

• 139

Kyllä ymmärtää, ole huoleti. Huomasin tuon pienen lipsahduksesi, mutta arvasin, ettet tarkoittanut sitä niin :).

• KiitosJeesus jaKeijo
    • satujahannevain

On se mukavaa kun voi jutella satujumalien kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe