Elä rauhassa ja kuole rauhassa niin elät ikuisesti. Jeesus tulee pian. Ole valmiina, sillä hän tulee kuin varas yöllä ellet ole hengellisesti valveilla. Mitä paremmin Jeesukseen tutustuu sitä enemmän Häntä rakastaa. Ainakin minulla se on mennyt niin. Hänen tapansa pitää minut oikealla tiellä ovat kiinnostavat. Vaikkapa kun teen väärin ja Jeesus pettyy minuun niin silti Hän ymmärtää minua, mutta haluaa myös minun tehneen väärin ja mitäon opittava, jottaen jatkossa samaan vääryyteen kompastu. Tämä vaihe on edessäni uskonelämässäni nyt.Vielä vuosi sitten en ollut tässä asti. Kasvun huomaan itsessäni ja olen siitä kiitollinen. Pahan tekeminen ja sanoisinko pettymyksen tuottaminen Jeesukselle aiheuttaa mulle erotunteen rakkaudestaja se tuntuu kivuliaalta. Olen tämän erotunteen syyn vastikään tajunnut. Iso havainto minulle.
Onneksi lihan heikkoudesta johtuvat pahuuden teot saa anteeksi. Kannattaa heti pahuutta tehtyään mennä katumuksen kanssa pyytämään anteeksi. Turha kiusata itseään erossa Herrasta. Jumala on olemassa. Hän on sinun isäsi ja jos ei ole vielä niin toivottavasti joskus voit sanoa Hänelle: " Isä"
http://www.youtube.com/watch?v=Fs10Rr14WxY
Jeesuksen luokse nauttimaan seurastaan
5
74
Vastaukset
- 139
Hyvin samankaltaisia kokemuksia minulla. Olen iloinen, että tulit kirjoittamaan tuon puheenvuorosi tänne. Ethän jää vieraaksi jatkossakaan :).
- Elän mm. ilossa
" haluaa myös minun tehneen väärin "
haluaa myös minun ymmärtävän tehneen väärin.
Hän herkistää minua huomamaan tekemiäni vääryyksiä. Toisen ihmisen loukkaaminen ei Jeesusta ilahduta. Hän saa sydämeni huutamaan hätääntyneenä erontunteesta. Enpä tiedä ymmärtääkö tätä selvitystä kukaan,mutta olen tosissani.- 139
Kyllä ymmärtää, ole huoleti. Huomasin tuon pienen lipsahduksesi, mutta arvasin, ettet tarkoittanut sitä niin :).
- KiitosJeesus jaKeijo
http://www.youtube.com/watch?v=sCMf7M4mPNw
Keijokin tietää, että Herran päivää ennen tapahtuu luopumus eli eksytys etenee. - satujahannevain
On se mukavaa kun voi jutella satujumalien kanssa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999