noloimmat hetkesi koulussa?

aloittaja!

eli siis mikä on noloin juttu mikä sulle tai vaikka kaverillesi on sattunut?? :)

43 kommenttia

Vastaukset

• ....siis koulussa?

• Mulla on monia, mutta yks on ainaki, et multa ratkes farkut kesken koulupäivän.

• koulus mokailija kirjoitti:

Mulla on monia, mutta yks on ainaki, et multa ratkes farkut kesken koulupäivän.

Ehdottomasti menkkojen alku kesken koulupäivän. Menkat oli runsaat ja olin vaan unohtanu ne joten housut oli ihan veressä. Terkkarille ja sieltä nolona kotiin :)

• oli hirvee boner kesken äikän esitelmän ja jouduin siis yksin seisoon luokan edessä

• Mun parhaal kaveril alko menkat kesken päivän ja sil oli housut ja tuoli iha veres

• olin matikan tunnilla ja maha oli kipee. sitte pierasin vitun kovasti ja paskoin housuu! :D

• maikka sano et tytöt eka jonoo ni en kuullu ni tietenki nousin myös :D

• .....JUU niit on monii ja ehkä pahin oli ku mun kaveri meni open pöyälle makaa ja sit meijjän ope tulee luokkaa ja se vaa makaa siin XDD

• kalastin luokassa gepardeja ope ei välittänyt mutta luokkalaiset huusivat "KATSO" ja sitten huusin puspus ja ope heitti minut ulos ja gepardit myös:(

• Lisays, gepardit kärsivhät koska opettahja heitti ne kaappejha pain.

• Opettaja paasas, että kouluaikana ei saa syödä purkkaa, koska siitä tulee ilmaa mahaan, ja alkaa pierettää, ja pierut tuhoavat otsoni kerrosta. Kohta yks tyttö pierasee kovaan ääneen, ja sitä hävettää niin paljon, että menee ihan punaseks ja häipyy luokasta.. Opettaja vaan pyörittelee päätä, ja mumisee itteksee: ei näille teinelle mee mikään perillle... XD

• Fake ^

• voi näit on MILJOONII..... mut yks perus:
    6 luokalla meidän piti mennä ottaa sikainfluenssa rokotteet ja jännitin sitä iha hirveest ja aloin itkee ja kiljuu ja oksentaa... ainakii kolmen luokan edessä.... :D

• Mul kävi TÄSMÄLLEEN samalla tavalla xD

• lelelelelelel kirjoitti:

Mul kävi TÄSMÄLLEEN samalla tavalla xD

Mielikuva miten joku itkee ja kiljuu ja oksentaa samaan aikaan.

• Nauti rokotteen sivuvaikutuksista 20 vuoden päästä. Kannattiko ottaa?

• Mulla oli verkkarit ja yhtäkkiä alkoi stondaamaan

• Join tunnilla ES

• Oli koe ysillä. Oli äänenmurros (poika olen). Muistin yhen helvetin hauskan jutun iha tuulesta vaan ja päästin erittäin korkean ja kimakan naururöhähdyksen, sellasen vammainen-aasinpoikanen-oksentaa-ja-kiljuu-samaan-aikaan-äänen.

Ja sitten ne 28395 kertaa kun kaadun ruokalassa ruokatarjotinta kantaessa ja jään siihen keskellä ruuasta paskaset vaatteet päällä siivoamaan.

Ja se kun pierasin kun pidin äikänesitelmää.

Ja kun oksensin terkantunnilla yhen tytön reppuun... ahahaha ei :D

• Kuudennen luokan alussa oli liikkatunnilla uintii.Aiheena oli pelastus ja piti ottaa vaatteet joilla voisi mennä altaaseen.Laitoin uikkarit valmiiksi alle ja kouluvaatteet reppuun ja uinnin jälkeen laukkua penkoessani tajusin että mulla ei ollu alusvaatteita mukana XDEi siinä mitään kun kuivat vaatteet olivat vaalea toppi ja shortsit :DD mitään takkia mulla ei ollu mukana joten lähdin vaan kotiin vaattaita laittamaan.Mies opettajani ei kuitenkaa uskonu juttuani kun kouluun saavuin.Tunti jälkkää..(y)

• Tämä nyt ei tapahtunut koulussa mutta änywäys. Olin sen 7 tai 8 vuotias,oltiin menos vissiin lappiin jossai kesälomal kai nii päättettiin pysähtyä mäkkärille kuselle. Kellään muulla ei ollu hätä ku mun äitillä ja mulla. Olin vielä niin pieni etten uskaltanu mennä yksin miesten vessaa joten menin äitin kans naisten vessaa vaik se tuntuki kuinka väärältä. Tottakai sain ainoan vessan josta oli ovesta lukko hajonnut tms se ei toiminut. Sitten tyyliin istuin siihen jä päästin menemään niin eiköhän joku vitun sokee skidi avaa aen oven ja tuijjota siin joku 10sec vaik sanoin sille et painu ny helvettiin siitä perkele. Jnoo se meni pois mutta yolo se tulee isosiskonsa kanssa samaan paikkaan toljottamaan vaikka kuinka kauan. No nousin pytyltä ja huuusin täysiä "MIKKÄ VITTU TEITÄ VITUN VAJUKKEJA VAIVAA ETTEKÖ TE VITTU OMISTA AIVOJA PERKELEEN PASKAT" tonäsin ne pois siitä edestä ja kävelin ulos koko mäkkärin katseet selässä

• Ai 7-tai 8-vuotiaana??
      Aika kaunista kielenkäyttöä sen ikäiseltä, mistäs olit oppinut?=-DD

• Kaunistakieltä kirjoitti:

Ai 7-tai 8-vuotiaana??
      Aika kaunista kielenkäyttöä sen ikäiseltä, mistäs olit oppinut?=-DD

Ka, äiti opetti.

• trolleja sataa :D

• Yritin olla hauska ala-asteella ja väänsin nuppia ruokalan seinällä. Luulin sen olevan ilmastointi ja väänsin sen 10. Se oli tietenkin radio joka räjähti soimaan

• Olin 3.lk. Yks meiä luokkalainen (poika) laulo koulun edessä Hoosiannaa. Se jossakin vaiheessa näytti persettä yleisölle. Siinä vaiheessa hän veti VITUNMOISEN pierun, sitten sen perseen kohdalla (niissä housuissa) oli VITUN iso reikä ja sen perseestä tippu pökäle paskaa xDDDD. Sitten sillä tuli Boner, jonka ansiosta sen housujen etuosaan tuli iso reikä ja sen pippeli sojotti 400 hengen edessä !!!!

Eli siis sen paskainen perse ja pippeli sojossa NÄKY 400 HENGEN EDESSÄ XDXDXD

JA KAIKKI ALKO NAURAMAAN!!!!!!

• repesin tolle kanamanne!

• Hekooheko kirjoitti:

repesin tolle kanamanne!

Itekki

• Ja sinä paskainen pippelitrolli, tällä kertaa kukaan ei naura.

• ei vittu oo trolli :DDD

• Varmaan tää: seiskaluokka oli just alkanu ja uus luokka ja uudet ihmiset. Sit ekal viikol ku oli kaikkii tutustumisleikkei nii pelattii fudista yks päivä. Olin maalintekopaikas ja vedin ihan taysii tolppaan josta pallo kimpos kuinka ollakkaan munille. Se vaa jäi mieleen tosi nolona tapahtumana ku en tuntenu ketää ja jäin ihmisille mieleen tosta ja muutenki kaikkia nauratti sillon toi.

• Tuo sama kävi 4-luokalla luokkakaveri meni.

• Se kun lähdin hakemaan todistusta ja kaadoin luokkalaiseni tytön pulpetin!!

• No altan sillä et meiän luokkalaiset ei kiusaa ulkonäöstä vaan luonteesta tai salaisuuksista niin:
    Mä olin koulussa kun koulu oli alkamassa kävin vessassa ja ihanaa. Menkat oli alkanu ekaa kertaa. No kerroin yhelle mun kaverille joka sano suureen ääneen kun kiusasin sitä et "NYT TAITAA OLLA SE AIKA KUUSTA KU SULLA ON MENKAT" Kaikki tietty nauro paitsi mä ja sitte ku ne veret tuli läpi ja kaikki näki ne!!

Toinen on ku oli joulujuhla ja mulla oli joku noin 10 cm korot korkkareissa ja mun piti olla esityksessä enkeli ja kun kävelin sirosti lavalle niin minäpä kaadun lavalle ja kun yritän päästä ylös niin astun vinoon ja kaadun takaisinXD. Eikä siinä viä kaikki mut kun yks poika tulee auttaan mua niin kaadun sen päälle ja kiemurtelen sen päällä päästäkseni ylös ja pojalla alko seisoon. Olin vaan et 0__0

• Kun pääsin tyttöystävan viereen istuu ja samaanaikaa sattu tulee orkku..

• Meinasin kerran ruokalassa kaataa koko pöydän päälleni kun istuin tuolista hieman ohi. Olin huutamassa "Saatana!", mutta opettajien katsoessa suustani pääsikin outo "SAATAN.. Sinut kotiin!" Nolointa oli kuitenkin, kun pöytä tosissaan meinasi kaatua päälleni :'D

Joskus ala-asteella sain koulupäivän aikana kunnon migreenin. Juoksin vessaan oksentamaan. Olen aina ollut todella äänekäs oksentaja, joten pian oven takana olikin runsaasti vanhempia oppilaita, jotka oven avattuani kysyivät, olinko kunnossa. En ainakaan parhaassa terässä..

Sain ennen terveystiedon tunneilla kauheita naurukohtauksia opettajan takia. Hänellä oli usein, kenties itse edes tietämättään, hassuja ilmeitä ja hänen puhetyylinsä oli paikoin hauska.

Kerran sitten yhdellä tunnilla puhuimme huumeista ja niiden vaikutuksista ihmiseen. Hasiksen tai jonkin muun huumeen vaikutuksissa mainittiin yhtäkkiset naurukohtaukset. Repesin totaalisesti ja nauroin naama punaisena. Kaikki muut keskittyivät rauhassa opetukseen.

Hetken kuluttua olin jokseenkin rauhoittunut, tosin hytkyin vielä koittaen pidättää naurua. Opettaja huomasi rauhoittumiseni, kohotti kulmiansa ja kysyi: "No, vieläkö naurattaa?" Pokkani ei pitänyt XD

• Se kun pierasin täysii ruokalassa... 🤣

• ittellä varmaan noloin juttu oli se kun olin 8 luokalla ja olin koulun vessassa yhen tytön kaa ja meinattiin rupee nussi mut just ku oltii saatu paidat pois sen oven rykäs auki meiän hissan ope ku oli luullu et ovi oli menny lukkoon sisältäpäin, hetimsen jälkeen lähti rahaa meit kumpaakin ehtorin luokse koko koulun läpi ja kummallakaan ei oo paitoja ja kaikki jotka käveli siit ohi näki meiät. sit rehtori vetää sellaset menkkaraget et koko koulu järisi, sain kävellä kotiin ilman paitaa...

• Yhe kerran kun tulin kouluun, niin huomasin että mulla oli yhä univaatteet päällä.

• Meijä luokal oli ope ja apu ope ja sit sw apu ope oli iha vitu ärsyttävä sit käytäväl sanoin kovaan ääneen et vittu se meijä apuope on rasittava, ja tietenki se kuuli sen

• Varastin dildon opettajan kaapista ja laitoin sen peräaukkoon ja se putosi sieltä vahingossa kun pidin esitelmää luokan edessä

• Pyörryin luokan eessä xD Ja nukuin Englannin tunnilla (eikä ope huomannu mitää) paitsi mun vieressä istuva siis mun kaveri toljotti mua xD

• liikkatunnil joskus kasiluokal alko yhtäkkii stondaan, mun verkkarit oli revetä, olin et mitä nyt !!!!? Onnex ope pelasti tilanteen. Lowe Him <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.