noin

kyllä se siitä

Eka päätös tuli. Rinnevaara voitti.

11

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyjm

      Mitähän sekin voitti..?? Monon kuvan perseeseen.

      • jappeli2

        noh noh...elähän intoile. 2000 € kipurahoja oikeuden käyntikulut ja tuomio loukkajalle. Kannattaa sunkin miettiä mitä täällä kirjottelet.


      • Miksi näin?
        jappeli2 kirjoitti:

        noh noh...elähän intoile. 2000 € kipurahoja oikeuden käyntikulut ja tuomio loukkajalle. Kannattaa sunkin miettiä mitä täällä kirjottelet.

        Pari tonnia kipurahoja on todella pikku summa nöyryytävistä potkuista. Turha tolla on pullistella.

        Täällä Heinolan sivustoilla on muutoinkin erittäin asiatonta ja törkeää keskustelua joka menee usein henkilökohtaisuuksiin.


      • juhannus3
        Miksi näin? kirjoitti:

        Pari tonnia kipurahoja on todella pikku summa nöyryytävistä potkuista. Turha tolla on pullistella.

        Täällä Heinolan sivustoilla on muutoinkin erittäin asiatonta ja törkeää keskustelua joka menee usein henkilökohtaisuuksiin.

        Olisin minäkin suonnut Titalle suuremman korvauksen. Mutta ododellaan kunhan syyttäjä saa hommansa tehtyä.
        Olet myös oikeassa siinä, että täällä erittäin törkeästi nimitellään kanssaihmisiä. Haukutaan ulkonäköä ja syntyperää. Noillehan ei paljoakaan itse voi. Mutta sille mitä suustaan ulos päästää tai mitä tänne kirjoittaa siihen pitäisi löytyä jonkinlaista asiallisuutta.


    • Ei intoile

      Miksi ihmeessä lahtelaista kiinnostaa Heinolan kaupunginjohtajan asioita?
      Minä ei oikein usko, että se lahtelainen loanheittäjä on ainoa syyllinen.
      Ihan hyvin se voi olla lahtelainen ”yli-kaakinen”, joka Kaakisen tapaan ”lainaa” nimeään ujolle ”kaverilleen”, joka ei uskalla itse julkisuuteen.
      Epäilen, että lahtelaisen loanheittäjän takana oleva ”kaveri” maksaa sekä kipurahat että oikeudenkulut. Se on pientä kokonaisvoiton nähden.

    • IH 20.6.2013
    • Ei pölijät siellä tajunna jotta Rinnevaara on hyvä hänet Pyhäjärvelle.
      Ei nykynenkään johtaja huono ole päin vastoin rehti mies.
      Mutta teillä heinolassa on kyllä oikee käärmeenpesä, niin meilläkin on ollut ja Titan avulla alkaa solmut aueta.

    • ****************

      Humalapäissään oli lahtelaismies kirjoittanut enemmän kuin edes julkisessa virassa olevan henkilän tarvitsee sietää. Näin kertoivat asiasta radiossa. Ilmeisesti teksti tällä palstalla oli ollet melkoisen hävytön/loukkaava. Tästä voi päätellä sen, että virkamiesten selvin päin tekemä allekirjoitus ei voi olla kunnianloukkaus ja tässä Rinnevaara tulee vetämään vesiperän.

      • juhannus3

        Kylläpä kummallisesti päättelet asioita.


      • Tiedän asian
        juhannus3 kirjoitti:

        Kylläpä kummallisesti päättelet asioita.

        Olen samaa mieltä. Selvinpäin tehty kunnianloikkaus on vielä törkeämpi teko kuin humalapäissä toilailu.


    • Emeritus konstaapeli

      Humalassa tekeminen ei ole puolustus, selvinpäin tekeminen ei lisää rangaistusta. Oletko koskaan kuullut, että mies ajaa humalassa ratsiaan ja poliisit sanoo: "Joo sä oot juovuksissa, ei sinusta ole väliä, painele menemään." Jotkut uskaltavat tulle vain humalassa, joskus teko sellaisessa, soittamaan poskeaan. Olen tarttunut siihen. Kaveri on sanonut:"NO mitä sinä humalaisen puheista." Olen vastannut:"Tule ylihuomenna selvin päin, sinulla tuntuu olevan minulle sanottavaa, jutellan asiat halki." Viina ei puolusta mitään tekoa, tuliko selväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      311
      3032
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1431
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      85
      1302
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      305
      1176
    5. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1123
    6. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      82
      1081
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      85
      1023
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      981
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      914
    10. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe