Tuolla alempana joku hehkutti tilanneensa Aven ja vaihtaneensa pois Corolla Wagonin. No nyt tein saman tempun. Tyydyin kylläkin 1.6-litraiseen Terra Avensikseen, sedan sekin. Corolla oli Sol-varusteilla. Ihan hyvin hyvittävät, taitaa olla autokauppa Suomessa hiljenemään päin. Joissain nimeltä mainitsemattomissa merkkiliikkeissä ihan huikeita hyvityshintoja. Tojoon kuitenkin taas päädyin. Ei kovin persoonallinen, mutta eipä tarvitse (toivottavasti) juosta korjaamolla.
Avensis tilaukseen...
4
1098
Vastaukset
- Joku
Jos Avensis ei ole persoonallinen, niin olisiko ollut mielessä jokin muu persoonallinen vaihtoehto ylemmän keskiluokan perheautoista sitten :) Ja mikä ko. autosta tekee persoonallisen. Minä nimittäin en tiedä sellaista autoa.
Ps. Miten paljon laitetetaan yleensä painoa sellaiselle subjektiiviselle arvolle kuin persoonallisuus esim. televisiota, stereoita, tietokonetta tai pesukonetta ostettaessa... Kaikki ei-käsityönä valmistettavat tuotteet ovat massatuotteita.- Elvis Leija
...uusi 407 Pösö näyttää ainakin nyt uutena persoonalliselta.
Valintakriteerit olivat minulla omistamisen ja käytön helppous, vaivattomuus, sekä turvallisuus. En välttämättä halua kauheasti erottua massasta millään erikoisuuksilla. Itse kyllä pidän Avensista ihan hyvän näköisenä, mutta positiivisella tavalla 'tavallisen' näköisenä.
Liikkuminen paikasta toiseen ei ole minulle persoonallisuuskysymys, johon pitäisi satsata mitään ylimääräistä. - Caesar
Elvis Leija kirjoitti:
...uusi 407 Pösö näyttää ainakin nyt uutena persoonalliselta.
Valintakriteerit olivat minulla omistamisen ja käytön helppous, vaivattomuus, sekä turvallisuus. En välttämättä halua kauheasti erottua massasta millään erikoisuuksilla. Itse kyllä pidän Avensista ihan hyvän näköisenä, mutta positiivisella tavalla 'tavallisen' näköisenä.
Liikkuminen paikasta toiseen ei ole minulle persoonallisuuskysymys, johon pitäisi satsata mitään ylimääräistä.Kuten tuossa jossakin muussa ketjussa jo ihmettelin, miksi ihmeessä Tojo jyrää sinnikkäästi tuolla hieman mitäänsanomattomalla muotoilulla kun itse tuotteet kumminkin on huippua. Yariksessa ja Avessa on jotain yritystä, Coro on auttamattoman mitäänsanomaton. Uudessa Coro Versossa on jo luonnetta. Rohkeutta muotoiluun Nipponin pojat, pelkkä tekninen huipputuote ei enää riitä, pitää vaikuttaa myös mielikuvatasolla!
- Elvis Leija
Caesar kirjoitti:
Kuten tuossa jossakin muussa ketjussa jo ihmettelin, miksi ihmeessä Tojo jyrää sinnikkäästi tuolla hieman mitäänsanomattomalla muotoilulla kun itse tuotteet kumminkin on huippua. Yariksessa ja Avessa on jotain yritystä, Coro on auttamattoman mitäänsanomaton. Uudessa Coro Versossa on jo luonnetta. Rohkeutta muotoiluun Nipponin pojat, pelkkä tekninen huipputuote ei enää riitä, pitää vaikuttaa myös mielikuvatasolla!
...mitäänsanomattomalla muotoilullaan. Audi RS4 ja RS6 ovat ihan perheauton näköisiä, mutta sisältä jotain muuta.
Iso osa ihmisistä ei vain halua erottua autolla.
Jos riisikipoista pitää, niin onhan esim. Mazda 3 ja 6 ihan nätisti muotoiltuja, Primera oli pari vuotta sitten 'erilainen'.
Ei ole vielä sanottu, että Pösö 407 menestyisi, vaikka komean näköinen onkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603