Mnaah, "palstailu"

...

Joillain kahleilla mielessä joku "palstailu". KIlttavan sen trkoittavan parin kaveruksen keskenään kehumis kerhoa.

Tosi asia, tämäkin palsta näkyy vaikka P-koreassa tai Intiassa.Suomenkieli ehkä rajoittava asia, mutta tämä nyt munkin kirjoittama aloitus, se on periaatteessa koko maapallon luettavissa.

Että kiihkouskikset ja muut tollukat kahelit vois niinkuin ottaa vähän rauhallisemmin, itsensä munaamisen kanssa.Portaali on jo tapettu, mitä sen jälkeen?

Pakollinen musalinkki. Michael Monroe - Ballad Of The Lower East Side :

http://www.youtube.com/watch?v=XhAbtZXu2RU

16

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pi-ne

En ole nunna. Mitähän halusit sanoa?

• anna olla

Keskity juhannuksen viettoon, pullo on näköjään jo korkattu.

• ...

Keskity sinä kuules "palstailuun". En voi tajuta, miksi muutamat kahelit väkisellä koittavat tuhota aikanaan suomen suurimman keskusteluportaalin. Kotimaa24 on uskisportaali, eikä kilpaile suolen kanssa käyttäjistä ollenkaan, aivan erilaiset profiloinnit käyttäjäkuntiin nähden. Ialamisteillekin omat portaalinsa, mutta tavanomainen suolen käyttäjä jotenkin koitetaan muka hiljentää.

On paljon muitakin potraaleita, minne kirjoittelen. Mutta kun olen Sirkus-ajalta täällä ollut, en pahaasisuuuttanikaan lopeta tänne kirjoittelemistä. Vaikka kahelit sitä jostain syystä yrittävät estää-

http://piv.pivpiv.dk/

=DW=

• mene uskiksiin
        ... kirjoitti:

Keskity sinä kuules "palstailuun". En voi tajuta, miksi muutamat kahelit väkisellä koittavat tuhota aikanaan suomen suurimman keskusteluportaalin. Kotimaa24 on uskisportaali, eikä kilpaile suolen kanssa käyttäjistä ollenkaan, aivan erilaiset profiloinnit käyttäjäkuntiin nähden. Ialamisteillekin omat portaalinsa, mutta tavanomainen suolen käyttäjä jotenkin koitetaan muka hiljentää.

On paljon muitakin potraaleita, minne kirjoittelen. Mutta kun olen Sirkus-ajalta täällä ollut, en pahaasisuuuttanikaan lopeta tänne kirjoittelemistä. Vaikka kahelit sitä jostain syystä yrittävät estää-

http://piv.pivpiv.dk/

=DW=

Lopeta sinä dw täällä 60 palstalla sekoilut ja viisaasti pysyisit poissa.

SINÄ pilaat keskustelut ja leikit jumalasta seuraavaa, hulluutta on pälpätyksesi kaikkinensa.

• demeter1
        mene uskiksiin kirjoitti:

SINÄ pilaat keskustelut ja leikit jumalasta seuraavaa, hulluutta on pälpätyksesi kaikkinensa.

Ihmiset kokevat toisensa eri tavalla, eikä kai sille mitään voi. Minä olen aina pitänyt arvossa DW:n laajaa yleistietoutta ja kulissien takaisten asioitten tuntemusta.
        Häneltä on voinut oppia paljon. Hän on myös aktiivinen kirjoittaja ja aloitusten tekijä, enkä itse ole nähnyt hänen ketään erityisesti mollanneen.
        No, uskikset ja loispummit ovat saaneet kyytiä, mutta onhan hänen arvostelussaan perääkin...

• Tase pappa
        mene uskiksiin kirjoitti:

Vaikka olen useinkin peistä taittanut ja sanan säilää kalistanut DW.n kanssa, on hän kirjoittaja, jolla on asiaa ja perustelut asialleen. Häneööä on munaa tuoda kantansa julki.
        Se-että useinkin näen asian toisesta näkövinkkelistä, ei estä tunnustamasta, jotta DW on henkilö joka saa kirjoituksillaan usein ajattelemaan ja pohtimaan. Pohtimaan myöskin sitä, miksi Hän näkee asian noinkin negatiivisesti. Jokaisella on kai syynsä.

• demeter1 kirjoitti:

Ihmiset kokevat toisensa eri tavalla, eikä kai sille mitään voi. Minä olen aina pitänyt arvossa DW:n laajaa yleistietoutta ja kulissien takaisten asioitten tuntemusta.
        Häneltä on voinut oppia paljon. Hän on myös aktiivinen kirjoittaja ja aloitusten tekijä, enkä itse ole nähnyt hänen ketään erityisesti mollanneen.
        No, uskikset ja loispummit ovat saaneet kyytiä, mutta onhan hänen arvostelussaan perääkin...

Olen dementer1 samaa mieltä.
        Luen mielelläni hänen kirjoituksiaan. Hän kirjoittaa tahallaan ärsyttävästi, Mutta perustelee myös mielipiteensä. Loispummi on ... ei kai niinkään pahalla, en usko hänenkään kieltäytyvän eläkkeestään, mikäli ei sitä saa vielä, mutta ajallaan. Uskiksista olen useimmiten samaa mieltä.
        En ole ikinä ärsyyntynyt hänen tekstistään.

• * * *
        pertta-j kirjoitti:

Olen dementer1 samaa mieltä.
        Luen mielelläni hänen kirjoituksiaan. Hän kirjoittaa tahallaan ärsyttävästi, Mutta perustelee myös mielipiteensä. Loispummi on ... ei kai niinkään pahalla, en usko hänenkään kieltäytyvän eläkkeestään, mikäli ei sitä saa vielä, mutta ajallaan. Uskiksista olen useimmiten samaa mieltä.
        En ole ikinä ärsyyntynyt hänen tekstistään.

Yhdyn ja en yhdy edelliseen.
        Minusta on turhaa leuan louskutusta haukkua erästä uskonsuuntaa aina ja ikuisesti.
        En kuulu heihin, mutta tunnen montakin.
        Ihan tavallisia tavan tallaajia ovat kuin me muutkin.
        Yleensäkään en pidä ihmisten haukkumisesta, heidän kuuluessaan jonkun aatteen kannattajiksi.

Politiikka ja uskonto ovat ihmisen itsensä asioita.

• ...
        * * * kirjoitti:

Yhdyn ja en yhdy edelliseen.
        Minusta on turhaa leuan louskutusta haukkua erästä uskonsuuntaa aina ja ikuisesti.
        En kuulu heihin, mutta tunnen montakin.
        Ihan tavallisia tavan tallaajia ovat kuin me muutkin.
        Yleensäkään en pidä ihmisten haukkumisesta, heidän kuuluessaan jonkun aatteen kannattajiksi.

Politiikka ja uskonto ovat ihmisen itsensä asioita.

Politiikka ja uskonto on ihmisen oma asia, niin kauan, kuin uskikset ja politiikot eivät ala painostamaan ihmisitä. Olen saanut tarpeeksei uskiksista ja politiikoista. Monien kanssa voi olla samaa mieltä monista asioista. Mutta sitten iskee se puusilmäinen fanaattisuus.

Ja siinäpä se potun syöminen loppuikin.

=DW=

• * * *
        ... kirjoitti:

Politiikka ja uskonto on ihmisen oma asia, niin kauan, kuin uskikset ja politiikot eivät ala painostamaan ihmisitä. Olen saanut tarpeeksei uskiksista ja politiikoista. Monien kanssa voi olla samaa mieltä monista asioista. Mutta sitten iskee se puusilmäinen fanaattisuus.

Ja siinäpä se potun syöminen loppuikin.

=DW=

Kukin kokemuksensa mukaan.
        Minua ei ole ahdistelleet uskovaiset, eikä uskottomat.
        Jokaisella on oma oikeansa.

• k/k
        demeter1 kirjoitti:

Teempä tai suunittelen mitä tahansa niin selvitän perustat ja taustat.
        Olen huomannut aloittajan tuntevan kirjoittamansa asian ,kunnia sille jolle se kuuluu.

• 77+11

DW

Tuo sinun linkkisi on vaarallinen F-Securen mukaan.

• Älä usko F-sökeröä. Avast eisanonut siitä mitään.

Kopsaan sen faceen. :D

• ...

Knockin on heaves door

Tympiintynyt tässä pariin kaheliin naakkaan. Yhtä tylsiä kuin muutamat muutkin. Sanoo niille mitä tahansa, vastaus on "Knaak, knaak, knaak, knaak..."

Kun pesimiskausi loppuu, hapottomasta teräksestä valmistettu teräsverkko tulee piipun päähän. Muuttakoot naakat minne haluavat, ei kiinnosta minne.

Miten liittynee aloitukseeni, en oikein tiedä, päätelköön kukakin, miten haluaa.

Knaak, knaak, knaak, knaak, knaak......

=DW=

• ...

Hahhah

Puuttui yks kirjain otsikosta.

Pian joku alkaa knaakkumaan... Itteeni ei typoaminen haittaa, kaikilla sitä sattuu.

=DW=

• Aikasti yleinen on miehen vastaus.
      Muista että lopussa G-seisoo tai heittomerkki.
      (pilkku nurinpäin)
      H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2693
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      827
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe