Heips vaan kaikille!
Meille syntyi tuossa heinäkuun lopussa neljäs tyttö ja nyt olemmekin nimiehdotuksia vailla. Emme ole vielä keksineet oikeen mitään sopivaa pikkuisellemme... Jotain "hauskuutta" saisi nimessä olla, niinkuin isoillakin siskoilla. Vanhemmat lapsemme ovat siis:
Tilda Sofia (3,9v)
Veera Kristiina ja
Lotta Anniina (1,7v.)
Eli nyt jos jollekin tulee mieleen hyviä nimiä niin... Kaikki apu on nyt tarpeen =)
Kommentoikaa toki myös vanhempien tyttöjemme nimiä!
Toivomme paljon vastauksia. Kiitokset!
Nyt tarvitaan apua =)
26
1487
Vastaukset
- Ripsu
Minun mielestäni tuohon sarjaan sopisi esim.
Enni
Tessa
Iida
Toiseksi nimeksi esim.
Maria
Henriikka
Julia
Miltä kuulostaa?
Itse tykkään kovasti nimistä Tilda ja Lotta, Veera Kristiinakin on hyvä yhdistelmä. Mielestäni olette valinneet lapsillenne persoonalliset mutta ei liian erikoiset nimet. Onnea pikku prinsessan nimivalintaan! - kaisa
Peppi Henriikka sopisi tuohon sarjaan.
- tyty
pidättekö jostain näistä??:
Aada, Aida, Emma, Ella, Hulda, Helmi, Henni, Iines, Janna, Kaisla, Lahja, Marja, Moona, Noora, Peppi, Petra, Ronja, Rauha, Saara, Saana, Säde, Sohvi, Sonja, Tessa, Vilma...
Miellyttikö joku nimi?? =)- Jaana
Nimet Iida, Henriikka, Julia, Aada, Ella, Henni, Saana ja Säde olivat oikeen mukavia! "Hauskuudeltaan" mielestäni parhaiten sopisivat Iida ja Henni. Ellast pidän ihan äärettömän paljon, muuta onko jotenkin liian "vaisu" Tildan, Veeran ja Lotan siskoksi? Ja olisiko se sitten hassua, kun Ellalla olisi 4 kirjaiminen nimi ja muilla on 5 kirjaimiset?
Henriikka olisi oikeen kiva toinen nimi.
Miten olisi Saana Henriikka?
Tai mikä nimi sopisi tuohon Ellan perään, että siitä tulisi vähän "jännempi"?
Henniä, Saanaa ja Ellaa ruvettiin nyt oikeen tosissamme harkitsemaan.
Lisää vastauksia kaipailemme vielä! :) - tyty
Jaana kirjoitti:
Nimet Iida, Henriikka, Julia, Aada, Ella, Henni, Saana ja Säde olivat oikeen mukavia! "Hauskuudeltaan" mielestäni parhaiten sopisivat Iida ja Henni. Ellast pidän ihan äärettömän paljon, muuta onko jotenkin liian "vaisu" Tildan, Veeran ja Lotan siskoksi? Ja olisiko se sitten hassua, kun Ellalla olisi 4 kirjaiminen nimi ja muilla on 5 kirjaimiset?
Lisää vastauksia kaipailemme vielä! :)Iida on liian lähellä Tildan nimeä. Henni, Ella ja Saana ovat tosiaan kauniita. Itse en pidä Henriikka nimestä, vaikka Henrietta olisi kauniimpi!
Tilda Sofian, Veera Kristiinan ja Lotta Anniinan siskon nimeksi voisi tulla vaikka: Saana Henrietta, Saana Ilona, Saana Aurora, Ella Miranda, Ella, Karoliina, Ella Serafiina, Henni Amanda, Henni, Olivia, Henni Jasmiina, Henni Marella.
Hulda, Saara ja Ilona olisivat myös hyviä etunimiä!?!
Mitä pidit ehdotuksista??? =) - Jaana
tyty kirjoitti:
Iida on liian lähellä Tildan nimeä. Henni, Ella ja Saana ovat tosiaan kauniita. Itse en pidä Henriikka nimestä, vaikka Henrietta olisi kauniimpi!
Tilda Sofian, Veera Kristiinan ja Lotta Anniinan siskon nimeksi voisi tulla vaikka: Saana Henrietta, Saana Ilona, Saana Aurora, Ella Miranda, Ella, Karoliina, Ella Serafiina, Henni Amanda, Henni, Olivia, Henni Jasmiina, Henni Marella.
Hulda, Saara ja Ilona olisivat myös hyviä etunimiä!?!
Mitä pidit ehdotuksista??? =)Totta tuo, että Iida on hyvin lähellä Tildaa. Minä taas en sitten pidä Henrietasta yhtään, omasta mielestäni Henriikka kaunis. :)
Hulda on aivan kamala mielestäni eikä Saarakaan oikeen ole makuuni, mutta Ilona on kyllä ihana!
Nimi yhdistelmistä, joita ehdotit, pidin seuraavista:
Saana Ilona
Saana Aurora
Ella Miranda
Ilonasta tosiaankin pidän todella paljon! Aurora olisi kiva toisena nimena. Miranda on sitten taas aika jännä... Serafiinasta, Jasmiinasta ja Marellasta en pidä yhtään.
Heinikin olisi mielestäni kaunis... - Ripsu
Jaana kirjoitti:
Lisää vastauksia kaipailemme vielä! :)Hei taas!
Niinkuin itse tuossa jo mainitsin, tykkään paljon Enni-nimestä, mutta Ella ei ole yhtään hassumpi. Miten olisi Ella Marianna? Tai Ella Julia?
Mitä tarkoitat "jännällä" nimellä, kenties jotain vähän erikoisempaa? Siinä tapauksessa ehdottaisin Ella Talvikki, toivottavasti ei ole liian vanhanaikainen sinun makuusi. Entä Ella Aurora?
Minusta sillä ei ole mitään väliä, kuinka monta kirjainta siskojen nimissä on, jokainen nimi on ja pitääkin olla ainutlaatuinen. Itse en haluaisi varta vasten tehdä kaikkien lapsieni nimistä samantyyppisiä. Eikä Ella minusta mikään tylsä nimi ole, pidän siitä paljon enemmän kuin Saanasta. - Jaana
Ripsu kirjoitti:
Hei taas!
Niinkuin itse tuossa jo mainitsin, tykkään paljon Enni-nimestä, mutta Ella ei ole yhtään hassumpi. Miten olisi Ella Marianna? Tai Ella Julia?
Mitä tarkoitat "jännällä" nimellä, kenties jotain vähän erikoisempaa? Siinä tapauksessa ehdottaisin Ella Talvikki, toivottavasti ei ole liian vanhanaikainen sinun makuusi. Entä Ella Aurora?
Minusta sillä ei ole mitään väliä, kuinka monta kirjainta siskojen nimissä on, jokainen nimi on ja pitääkin olla ainutlaatuinen. Itse en haluaisi varta vasten tehdä kaikkien lapsieni nimistä samantyyppisiä. Eikä Ella minusta mikään tylsä nimi ole, pidän siitä paljon enemmän kuin Saanasta.Enni nimestä en oikeen pidä, pikkusiskon aapisessa oli sen niminen nalle joka muistuu aina mieleen. =)
Marianna nimestä en pidä, mutta Juulia on kaunis. Ella Aurora olisi kaunis, mutta luulen, että tuo Ella on liian "vaisu" nimi vaikka niin kovin paljon siitä pidänkin...
Talvikki ei taas ole ollenkaan minun makuuni.
Kiitos vastauksesta! - -n-
Jaana kirjoitti:
Enni nimestä en oikeen pidä, pikkusiskon aapisessa oli sen niminen nalle joka muistuu aina mieleen. =)
Marianna nimestä en pidä, mutta Juulia on kaunis. Ella Aurora olisi kaunis, mutta luulen, että tuo Ella on liian "vaisu" nimi vaikka niin kovin paljon siitä pidänkin...
Talvikki ei taas ole ollenkaan minun makuuni.
Kiitos vastauksesta!... niin miten olisi Nella? Minusta siinä nimessä on jotain aivan mahdottoman veikeää :) Olisi 5-kirjaiminen ja muutoinkin sopisi hyvin sisarussarjan jatkoksi: Tilda, Veera, Lotta ja Nella kuulostaa kivalta!
Ehkäpä siis Nella Ilona? - Jaana
-n- kirjoitti:
... niin miten olisi Nella? Minusta siinä nimessä on jotain aivan mahdottoman veikeää :) Olisi 5-kirjaiminen ja muutoinkin sopisi hyvin sisarussarjan jatkoksi: Tilda, Veera, Lotta ja Nella kuulostaa kivalta!
Ehkäpä siis Nella Ilona?Aivan ihana!!:) Tämä on EHDOTTOMASTI paras vaihtoehto. Rakastuin tuohon nimeen heti! Eli miltä kuulostaisi
Tilda Sofia
Veera Kristiina
Lotta Anniina ja
Nella Ilona ?
Omiin korviini kuulostaa täydelliseltä. =) Tyttöjen isä on nyt matkoilla, mutta uskon hänenkin ihastuvan nimeen heti.
Kiitos Sinulle -n-! Luulen, että keksit juuri neljännelle prinsessammelle nimen. =)
Jos joku keksii vielä parempia niin niitä tosiaan saa ehdottaa. Myös mielipiteitä Nella Ilonasta otetaan mielellään vastaan. - -n-
Jaana kirjoitti:
Aivan ihana!!:) Tämä on EHDOTTOMASTI paras vaihtoehto. Rakastuin tuohon nimeen heti! Eli miltä kuulostaisi
Tilda Sofia
Veera Kristiina
Lotta Anniina ja
Nella Ilona ?
Omiin korviini kuulostaa täydelliseltä. =) Tyttöjen isä on nyt matkoilla, mutta uskon hänenkin ihastuvan nimeen heti.
Kiitos Sinulle -n-! Luulen, että keksit juuri neljännelle prinsessammelle nimen. =)
Jos joku keksii vielä parempia niin niitä tosiaan saa ehdottaa. Myös mielipiteitä Nella Ilonasta otetaan mielellään vastaan.... jos ehdotuksestani oli hyötyä! Minustakin nimi on todella kaunis!
Onnea vielä vauvan johdosta ja jaksamista lapsiperheen arkeen!
- äiti
Tyyne Johanna
- Jaana
Tästä en pidä. =) Tyynestä tulee minulle mummo mieleen ja Johannoja on niiin paljon olemassa. Kiitos kuitenkin.
- mamma
Hilla Henriikka
Maiju Henriikka
Kaisa Emmiina
Nelli Amanda
Sanni Marjaana- Jaana
Näistä pidän Henriikasta niinkuin aiemmin jo mainitsin ja Sannista. Muut eivät olleet makuuni. Nellistä en pidä, mutta Nella olisi kaunis, vai? :)
- LunaMaria
Saaga, Neela, Nelli, Aava.. Liian erikoisia?
Ella on minunkin mielestäni sopivampi vaikkapa toiseksi/kolmanneksi nimeksi, aika "vaisu" kun on.. Mutta ainakin Ella Peppi on kiva, Peppi tuo jytinää nimeen, mutta mitäs ajattelet Pepistä? Itsekin tuosta Ella Talvikista tykkäsin, mutta esimerkiksi VILNA on aika veikeä nimi, kuten Viljakin! :) Vilnahan voisi tosiaan joukon jatkoksi sopia..
Entä Emmi taikka Emma?- Jaana
Nimistä joita ehdotit, pidin Saagasta (laittaisin kyllä yhdellä a:lla) ja Aavasta... senkin saattaisin yhdellä a:lla laittaa. :)
Neelasta tulee mieleen minulle leijona jostain kumman syystä, joten siitä en oikeen pidä. Nellistä en pidä, mutta Nella olisi mielestäni ihana! Siinä olisi tuo Ella "mukana" eikä olisi niin vaisu. mitäs olet mieltä?
Pepistä, Vilnasta, Viljasta, Talvikista, Emmasta ja Emmistä en pidä... Miten olisi Venla? Se myös kaunis.
Kiitos viestistäsi!
- ehdotus
Miten olisi
Milja Henriikka ?- ehdotus
en huomannutkaan tossa ylempänä, ettet tykkää Henriikka nimestä, mutta mitäs pidät
Milja Henrietta ta Milja Amanda
tai Sinna Olivia - Jaana
ehdotus kirjoitti:
en huomannutkaan tossa ylempänä, ettet tykkää Henriikka nimestä, mutta mitäs pidät
Milja Henrietta ta Milja Amanda
tai Sinna OliviaNiin eli kyllä pidän Henriikasta, Henrietasta en pitänyt. :) Miljakin on iha hauska nimi. Sitä pitää miettiä. Amanda, Sinna ja Olivia eivät ole makuuni. Kiitos viestistäsi.
- tyty
Jaana kirjoitti:
Niin eli kyllä pidän Henriikasta, Henrietasta en pitänyt. :) Miljakin on iha hauska nimi. Sitä pitää miettiä. Amanda, Sinna ja Olivia eivät ole makuuni. Kiitos viestistäsi.
Minusta Nella Ilona on tosi ihanaja pehmeä, jotkut tällä palstalla ovat "haukkuneet" Nellaa koiran nimeksi, mutta minusta se on kuitenkin erittäin kaunis ja hyvä tytölle!!!
Saana on tosiaan ehkä hieman vaisu myös, mutta Saga Aurora olisi kiva/hauska/jämäkkä/pirteä/hyvä nimi.
Mitäs miehesi tykkää nimistä? =) - Jaana
tyty kirjoitti:
Minusta Nella Ilona on tosi ihanaja pehmeä, jotkut tällä palstalla ovat "haukkuneet" Nellaa koiran nimeksi, mutta minusta se on kuitenkin erittäin kaunis ja hyvä tytölle!!!
Saana on tosiaan ehkä hieman vaisu myös, mutta Saga Aurora olisi kiva/hauska/jämäkkä/pirteä/hyvä nimi.
Mitäs miehesi tykkää nimistä? =)Kyllähän ihmisillä saa olla omat mielipiteet ja jos jonkun mielestä Nella on koiran nimi, niin sitten he ovat sitä mieltä. :) Minusta se on oikeen kaunis nimi ja sopisi Tildan, Veera ja Lotan kanssa.
Tuo Sagakin olisi oikeen kaunis! Ehkä jos vielä viides tyttö tulee. ;) No ei nyt sentään, ainakaan vielä!
Mieheni on tosiaan matkoilla, mutta meillä on hyvin samanlainen maku nimien suhteen joten uskon hänen pitävän Nella Ilonasta.
Kiitos sinulle kun olet vastaillut! =)
- minusta
Nella Ilona
Saga Henriikka
Entäpä nämä, mitä pidät?
Ella Inkeri
Ella Kirsikka
Ella Irina
Helmi Ilona
Helmi Auroora
Helmi Amalia
Saana Ulriikka
Saana Mimosa
Saana Maaria - jennifer.a
Mun isomummo oli Tilda Sofia hassua!!!!
Nella ihan kiva vaan ystävien koira Nella.Peppi on kyllä aikastee ihana ja siihen joku mukava kakkos nimi esim.Karoliina....Mietihän!
Onnea nimi valinnoille.- Ansq
Juu, meidän tuttavaperheellä on myöskin nella-koira, mutta on mielestäni siltä kiva nimi tytölle :)
Miten olisi Ilona etunimeksi? Esim. Ilona Aurora tai Ilona Amanda? :)
Tilda, Veera, Lotta ja Ilona, ihanalta kuulostaisi :) - Jaana
Ansq kirjoitti:
Juu, meidän tuttavaperheellä on myöskin nella-koira, mutta on mielestäni siltä kiva nimi tytölle :)
Miten olisi Ilona etunimeksi? Esim. Ilona Aurora tai Ilona Amanda? :)
Tilda, Veera, Lotta ja Ilona, ihanalta kuulostaisi :)No onhan koiria, vaikka minkä nimisiä. :) Ilona olisi myös kiva etunimeksi, ja tuo Ilona Aurora kuulostaa kyllä kivalta, mutta ei vielä päihitä Nella Ilonaa. =) Maailmassa on liikaa ihania nimiä, pitäisi se viides vielä hankkia. ;)
Kiitos ehdotuksestasi ja niitä otetaan edelleen mielellään vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708