Onko maksullinen seksi japanissa kielletty vai sallittu? tietoa nagoyan paikoista?
maksullista nagoyasta?
2
195
Vastaukset
- 18+ only
Japanissa prostituutio on laissa kielletty, tosin sitä ei juuri valvota eikä siitä ole säädetty rangaistusta. Ja jos aivan tarkkoja ollaan, niin laki kieltää nimenomaan "yhdynnän maksua vastaan". Eli kuten joku asian ilmaisi "sex industry in Japan offers absolutely everything imaginable, but sex." Onhan sitten tietysti erilaisia deittipalveluita juuri yhden illan juttuja varten, mutta niitä voipi olla hankala käyttää ellet puhu rittävän sujuvasti japania. Osa paikoista ei hyväksy ulkomaalaisia asiakkaikseen ollenkaan huonojen kokemuksien vuoksi (eli jos meinaat jotain Soap Landia tms. kokeilla, niin tutustu etikettisääntöihin ennakkoon jottet lennä saman tien kaaressa pihalle).
- sugisugi
Länkkärillä on aina kysyntää Aasiassa. Eikun vaan hymyä huuleen, poika! Kaikki menee omaa rataa jos on mennäkseen. Säästä jenit hyvään ruokaan ja juomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882