Mikä olisi hyvä ilmakivääri alle 200e? Itse katsoin camon big cat 1250 onko kokemuksia?
Mökki ilkkari?
4
273
Vastaukset
- c-kunda
Ei se hyvä ole, mutta camo on vanha tunnettu merkki, joten ihan sekundaa et onnistu hankkimaan.
- tyhmämökkeilijä
Mutta saako jostain parempaa alta 200?
- ei kuuro naapurisi
tyhmämökkeilijä kirjoitti:
Mutta saako jostain parempaa alta 200?
Jos ilmakiväärillä meinaa ammuskella mökillä, niin kannattaa hankkia sellainen jonka lähtönopeus jää huomattavasti alle äänen nopeuden. Muutoin suupamaus ja lentoääni häiritsevät takuuvarmasti lähinaapureita. Tuon gamo big catin lähtönpeus liikkuu 320m/s tienoilla, joten ihan hiljainen se ei tule olemaan.
- Hyvä on ja osuu.
On se ihan ok. mullaki on ku köyhällä ei oo varaa 500€ ilmakkoon.
Ja mitä meluun tulee niin omallahan tontilla sä ammut ja et kuitenkaan yötäpäivää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890