KAIKKI JOTKA VASTUSTAVAT ErNuGirl4everin LÄHTÖÄ NIIN TÄNNE!!!!

WishingForTomorrow

Eli laittakaa nimenne alle ja yx asia missä ErNu on paras ja miksi se EI SAA jättää meitä!!!!!!

20

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L-PoP_Lady

Mä laitan ton .-keskusteluun (keskustelun nimi on piste) kirjottamani jutun copy pastena (eli on vähän useempi ku yks asia):

Ernu et hemmetissä jätä meitä!!! Oon suunnilleen stalkkinu sua koko Suoli24 aikasi ja mielestäni oot just paras! Oon myös aina myötäilly sun mielipiteitä.Sori vaan. Sulla on hyvät ja vahvat mielipiteet ja ne ovat lähellä omiani. Mutta MÄ olen outo ja ujo pitämään mielipiteeni sisälläni ja sä kerrot ne paremmin kun mä eli ET KARKAA MIHINKÄÄN!!! Ja voisko auttaa jotenki sun ns. Masennuksen kanssa :< älä lähe! Kerro vaikka mikä tekee sun ens viikosta ainutlaatuisen?

• Älä lähde! Suomi24 koostuu pienistä osista. Jos yksikin osa puuttuu, koko nuorten osio kuolee. Sinä, ErNuGirl4ever, olet yksi niistä osista.

• ilkeää naurua

Ernu ei saa lähtiä! Tääl tarvittaa vakituisija kävijöitä!! oikeesti!

• piece&love
        ilkeää naurua kirjoitti:

Ernu ei saa lähtiä! Tääl tarvittaa vakituisija kävijöitä!! oikeesti!

Ernu on paras kommentoimaan ja kannustamaan ja "muruttelemaan" muita :)
        _Ernu sä olet koko mun suoli24ajan ollut mun "bestis" täällä!!!!! D: Jos sä lähdet niin tää koko paikka menee PILALLE!!!_

• lifemocker

no eihän tämä kovin kehittävä paikka milläänlailla ole...

• hamppu

no painu sit vittuun täältä saatanan pedo

• ErNu ei saa lähteä, sillä silloin suomi24 on taas vähän tylsempi paikka.

• ErNuGirl4ever

..... Piece sä teit tän keskustelun vai mitä........? En oo ollu ees 24h pois ku tämmöne haloo? En mä oo VIELÄ mihkään kadonnu...

• piece&love

Ei ei en tehny :O ^.^ Mä oon vaa huolissani ettet sä "saa mitään typerää päähäsi" ja jätä meitä..!! _mä en edes tunne sua kunnolla, mutta heii, ollaanhan me anonyymisti ihan "kavereita" :(((_
        «Ja Piece syöttää... Etenee laitaa pitkin.. Mutta silloin maalia kohti pyrkivää ErNua kohti etenee vieraan joukkueen VAARALLINEN pelaaja nimeltään ITSETUNNON KOLHU.. Se tyrmää ErNun, ja hän poistuu kaukalosta. Jättääkö ErNu koko pelin ja areenan ja URANSA taakseen??? Se selviää seuraavassa lähetyksessä!»
        ErNu mä pyydän ja anelen ja RUKOILEN koko selostajansydämmelläni, että ET LÄHDE!!!!

• ErNuGirl4ever
        piece&love kirjoitti:

Ei ei en tehny :O ^.^ Mä oon vaa huolissani ettet sä "saa mitään typerää päähäsi" ja jätä meitä..!! _mä en edes tunne sua kunnolla, mutta heii, ollaanhan me anonyymisti ihan "kavereita" :(((_
        «Ja Piece syöttää... Etenee laitaa pitkin.. Mutta silloin maalia kohti pyrkivää ErNua kohti etenee vieraan joukkueen VAARALLINEN pelaaja nimeltään ITSETUNNON KOLHU.. Se tyrmää ErNun, ja hän poistuu kaukalosta. Jättääkö ErNu koko pelin ja areenan ja URANSA taakseen??? Se selviää seuraavassa lähetyksessä!»
        ErNu mä pyydän ja anelen ja RUKOILEN koko selostajansydämmelläni, että ET LÄHDE!!!!

Mä uskon yhä, et sä teit tän.....

"kertokaa YX asia missä ErNu on paras...jne" YX YX... Kuulostaa niin kaunis sulle, ku se en oo mä-.-" yritäkkös kusettaa mua >:3

Ja kyllä, me ollaan anonyymisti kavereita.

• ErNuGirl4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Mä uskon yhä, et sä teit tän.....

"kertokaa YX asia missä ErNu on paras...jne" YX YX... Kuulostaa niin kaunis sulle, ku se en oo mä-.-" yritäkkös kusettaa mua >:3

Ja kyllä, me ollaan anonyymisti kavereita.

Kaunis?* mikä hemmetin "kaunis"?!!!? Joo mun kännyssä on joku vitun fiksu syöttö päällä ja jos en jaksa tarkistaa viestiä niin lähes aina käy jtn tän tapasta... I feel happy--.-

en siis väitä ettetkö olisi kaunis

• mukko

Mulle on ihan sama lähekkö vai et -.-.Jos haluut estää nimimerkin pöllimisen kantsii tehä tunnus.

• Ei, ei ErNu saa lähtä. Jokainen henkilö on tärkeä Suomi24:ssä. Miettikää nyt, jos tääl ei ois ketää, nii eihän tämmöistä paikkaa ois..

• mukko

Lähtee jos lähtee ei kukaan sitä voi estää :/ mut miks se lähtis lol :=)

• Et selvästikkään ole tietoinen viimeaikaisista tapahtumista...

• mukko

en oikee paljoo viittikkö kertoo lyhyesti tän homman juonen kun en oo ite kuullu :D?

• Lue keskustelu nimeltä . niin tiedät.

• mukko

Jaa :D

• Se on hyvä keskustelu, yli 100 viestii jo. Tavoitteemme on täyttää se (siihen tarvitaan 500 viestii :3)...

• kettu98 kirjoitti:

Se on hyvä keskustelu, yli 100 viestii jo. Tavoitteemme on täyttää se (siihen tarvitaan 500 viestii :3)...

Niin ja ilman spammiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe