Ennustuksista

siriusstar

Harry tappaa Voldemortin tai Voldemort Harryn. Kumminpäin?

Must se ois vähän liian itsestäänselvää jos Harry voittais, mut toisaalta: miks Rowling "tappais" kaikkien rakastaman sankarin??

Mitä te luulette?

17

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herpertti

kyllä se harry voittaa :D

• Rubert Grint

seittemännessä kirjassa sitte nähään. Ny se on turha sanoa, ku ei siit Rowlingista tiiä: Sirius kuoli. Mutta ainaki lisää ihmisiä tulee kuolemaan, sen se j.k on jo paljastanu omin sanoin

• Juuso

Uskoisin myös että Harry voittaa. Luulen että kirja tulee olemaan lopussa onnellinen..

• ~Fleur~

Mä en todellakaan usko että se menee noin yksinkertaisesti. Siis että toinen tapaa toisen. Siinä on pakko olla joku poinnti, porsaanreikä tai kompa. Ei se voi olla noin yksikertaista. Koko sarjasta menis maku jos se tapahtuis noin vain, toinen tappaa toisen.

• -----nantes------

Harry ja Voldemort taistelevat ja lopulta Harry päihittää Voldemortin, mutta joutuu uhraamaan siinä samalla itsensä ja näin myös hänkin kuolisi...!!!???
        Ajatteleeko joku maa samoin???

• ....
        -----nantes------ kirjoitti:

Harry ja Voldemort taistelevat ja lopulta Harry päihittää Voldemortin, mutta joutuu uhraamaan siinä samalla itsensä ja näin myös hänkin kuolisi...!!!???
        Ajatteleeko joku maa samoin???

Englanti ja Ranska ainakin ajattelee samoin.

• Chocoicu

Musta ois aika tyhmää tapattaa Harry viimeisessä kirjassa, vaikka kyllä sekin on mahdllista... Mä oon kuitenkin sitä mieltä, että Harry ei kuole. Oishan se aika tyhmää kun:
      1. Haryn vanhemmatkin ja Sirius kuoli.
      2. Harry on niin monesti jo paennut Voldemortin kynsistä, joten ois aika dorkaa tapattaa se.
      3. Olen melko varma, että Harry ja Ginny menevät lopulta yhteen, joten, jos Harry kuolis, niin mitä iloa siitä sitten ois?
      4. Harry on asunut koko (Tylypahkan vuosia lukuun ottamatta) elämänsä Durleyden luona ja kärsinyt, joten ois TOSI hönöö et se ei sais elää aikuisuuttaan onnellisena.

=^.^=

• Nii

Aika huonot perusteet. Tai toi olikin vaan sun mielipitees. Mutta jos Harry kuolee, niin eihän se voi elää sillon onnetontakaan aikuisuutta.

• Chocoicu
        Nii kirjoitti:

Aika huonot perusteet. Tai toi olikin vaan sun mielipitees. Mutta jos Harry kuolee, niin eihän se voi elää sillon onnetontakaan aikuisuutta.

Niin, no sitten se ei voi elää ollenkaan.

• HennuLiini

koska ennustuksessa ei sanottu suoraan kumpi tappaa kumman.. sanottiin vain ettätoisen tulee kuolla.. tai jotai sinne päin.. itse olien lukenut kirjan varmaan 5 kertaa ja uskon että harrykin menettää henkensä --> harrysta tulee "pyhimys".. näin ainakin minä uskon mutta ei aina voi olla varma mistään. turhakai sitä on vielä murehtia. pitkä taival on viel' luettavana..

uskon myös että siriuksenki täytyi kuolla. härry pääsis ainoa "sukulaisensa" luokse. ei sitä voi sanoo et se olis sukulainen.. mutta huoltaja kuitenkin.

annetaan rowlingin tehdä päätöksensä itse..

• Chocoicu

Samalla hän kyllä pääsisi äitinsä ja isänsäkin luokse...

• Ambrosia Punurmio

En tiedä, musta ainakin Voldemort kuolee tai jollain tapaa ainkain tuhoutuu, koska musta se ois ihan tyhmää jos se vaan jäis riehumaan, silloin tavallaan koko kirjasarja menis silleen hukkaan, jos siinä ei sit kuitenkaan mitään edistystä tapahtuis(Muuta kun siis Voldu nousis taas hirmuvaltaan). Mutta ehkä Harrykin vois kuolla (vaikka en sitä haluaiskaan), kun muuutenhan kaikki haluais kuitenkin tietää Harryn loppuelämästä. Ois siis kätevää laittaa se kuolemaan niin ei enää jäis lukijoille mitään epäselvää Harryn tulevaisuudesta.

• Kaikkitietäväinen

Kröhöm..Anteeksi nyt vain,mutta Harry ei tapa Voldemortia koskaan.. Harry joko syyllistyy murhaan tai kuolee murhaan.. Olette kai lukeneet Feeniksin killasta sen ennustuksen?Neville Longbottomista ja Harrysta?!NO miettikääpä sitä..

• Chocoicu

Pakkohan sen on Voltti tappaa, eihän siinä koko kirjassa ole muuten päätä eikä häntää jos molemmat vaan jää sinne riehumaan.

• Kaikkiteitäväinen
        Chocoicu kirjoitti:

Pakkohan sen on Voltti tappaa, eihän siinä koko kirjassa ole muuten päätä eikä häntää jos molemmat vaan jää sinne riehumaan.

NO mutta minulle asia on lähes sama.. Mutta se on ihan totta,että ei ne molemmat sinne voi jäädä.. ELLEI sitten Voldemort kukistu jo kuudennessa kirjassa.. miettikää asiaa siltä kannalta..

• miss. punurmio

kyllä harryn tarina loppuu seitsemänteen kirjaan. ei ole syytä jatkaa kirjoja eteenpäin. kyllä harry potter jää legendaksi maailman mahtavimpana taikurina nuorella iällä.

• SuSan

Eka Voldu koittaa tappaa Harryn, mut sitten just ennen kuin Harry kuolee ja kun Voldemort jo nauraa voitonriemuisesti, Harry kohottaakin taikasauvansa ja tappaa Voldemortin. Silloin Harrystä tulee sankari, joka kuoli hyvän tähden jne. Sitten tulee epilogi, jossa kaikki itkee Harryn haudalla ja Ronista ja Hermionesta tulee pari. Loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe